Ja syy siihen miksi tämän jutun kirjoitin on se kun tänä aamuna tuossa talonyhtiön hiekkalaatikolla juttelin naapurin äidin kanssa (heillä lapset 6kk ja 3v) Äiti kertoi kuinka rankaa heillä on kun vauva herää vieläkin öisin syömään ja esikoinenkin on niin vaativa, että se pitääv viedä johonkin hoitoon kun ei se ole normaali. Mitä minä olen tämän perheen kanssa kohta 3v tuntenut, niin minun silmään tämä lapsi on ihan normaali, leikkivä lapsi. Vai voiko tuollaiselta 3v odottaa esim että kun äiti juo kylässä kahvia ja lapsi ei halua syödä/juoda mitään, niin se haluaa mennä leikkimään kyläpaikan leluilla? Minä olisin ennemminkin huolestunut omistani jos ne vaan nyhjöttäisivät liikkumattomalla paikallaan.. Ja tämä oli esimerkki, näitä tilanteita riittäisi vaikka kolmeen ketjuun.
Ja tuo imetys: tämän perheen äiti kertoi lopettaneensa esikoisen imetyksen 5kk iässä, kun halusi viikonlopuksi kavereiden kaa juhlimaan ja sieltä tullessa lapsi oli jo niin iso että pärjäsi ilman rintaa
Nyt hän aikoi lopettaa imetyksen, kun hän ei kehtaa imettää. On vaan niin paljon helpompaa kuulema lämmittää pullo, kun se syö siitä vielä niin paljon nopeammin..
Ja sitten se paras/pahin: hän valitteli kun ei saa lapsille hoitopaikkaa, kun nuorempi on niin pieni. Ei hänellä työpaikkaa vielä ole, mutta hän haluaisi omaa aikaa, kun lapset on hoidossa.
Tuli vaan niin pahamieli noista sen jutuista :'(
Anteeksi siis jokaiselle jota tekstilläni loukkasin ja kiitos kaikille teille jotaka asiallisesti kommentoitte!