H
hölmöläinen
Vieras
Ku haluaisin, et mies työpäivän jälkeen kyselis mun kuulumisia ja kertois omiansa. Ja ku mies ei niitä kuulumisia kysele, niin itse sitte koita kysellä, että "haluatko nähä mitä piirsin tänään?" (piirtelen siis paljon, esim. kortteja, tauluja jne..) tai "piirsin meidän tulevan talon ja pihan, haluatko nähdä?" "Otin muuten tänään pienestä 1-vuotis kuvat, haluatko nähä?" Niin mies vastaa joko: "ei nyt millään jaksa kiinnostaa", "njoo.." tai "joo, voin kohta kattoa". Ja sit sitä "kohtaa" ei tuu ikinä. Se unohtaa koko jutun tai sitä ei vaan kiinnosta. Ja mä tietty aina loukkaannun, ku sitä ei kiinnosta mitä MUN päivässä tapahtuu tai mitä MINÄ teen päivän aikana. Varsinki tollaset piirustukset ja valokuvat, nii ois kiva saaha niihin mielipiteitä jne. Mut sit jos väkisin työnnän sen eteen jotain katottavaks, niin toinen vaan murahtaa: "joo.." ja lähtee pois... hmm.. Oonko ihan säälittävä, ku syytän miestä siitä, ettei sitä kiinnosta mun elämä ja mun tekemiset..!? Miten mun kannattais toimia, että saisin miehen kiinnostumaan mun tekemisistä ja ehkä jopa antamaan palautetta!? tai edes jotain niistä sanomaan. Tai niin.... kommentteja ja keskustelua aiheesta kaipaan!!