M minä Aktiivinen jäsen 19.05.2004 3 471 0 36 13.10.2006 #1 Onko kukaan mennyt töihin oppisopimuksella, ja mille alalle? Jos on oppisopimuksella töissä niin kertyykö liiton päivät normaalisti? Kyselin jo aikaisemmin samaa asiaa provikkatöiden suhteen =)
Onko kukaan mennyt töihin oppisopimuksella, ja mille alalle? Jos on oppisopimuksella töissä niin kertyykö liiton päivät normaalisti? Kyselin jo aikaisemmin samaa asiaa provikkatöiden suhteen =)
L Luminen Uusi jäsen 12.10.2006 11 0 1 16.10.2006 #2 Hei, minäkin olisin kiinnostunut tästä asiasta! Laittakaahan kokemuksianne tulemaan.