Oppisopimus ja liiton päivät

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Maija"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="Maija";24821491]Kun olen oppisopimuksella töissä niin kertyykö siinä liiton päivät vai väheneekö ne? Siis olenko ns. työtön vai työssä?[/QUOTE]

Sinähän olet allekirjoittanut määräaikaisen työsopimuksen. Eikös se jo kerro?
 

Yhteistyössä