Orgasmista. Rehellisesti.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Viblsp
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Beep:
"Klitoriksen eli häpykielen näkyvin osa on sen pää eli terska, joka sijaitsee pienten häpyhuulten yläosan risteyskohdassa. Pienet häpyhuulet muodostavat klitoriksen yläpuolisen esinahan. Häpyhuulista muodostuu myös klitoriksen alapuolella oleva häpykielen side. Terskan ympärillä on terskan kehäksi kutsuttu alue.

Terskasta alkaa klitoriksen runko, joka koostuu kahdesta pitkittäissuuntaisesta paisuvaiskudoksesta. Klitoriksen paisuvaiskudoksen kudosjärjestys vastaa täysin peniksen paisuvaiskudosta. Ainoa ero on se, että klitoriksen paisuvaiskudoksesta puuttuu sidekudoskerroksen ja paisuvaiskudoksen välillä oleva kerros.

Klitoriksen paisuvaisia ympäröi sidekudoskerros. Klitoriksen rungon ympärillä risteilee hyvin laaja hermojen verkosto. Klitoriksen hermotus on laajimmillaan rungon yläosassa kuitenkin niin, että kello 12:n kohdalta hermotus puuttuu täysin. Vastaava ilmiö on havaittavissa miehen peniksessä. Klitoriksessa on peräti 8 000 hermopäätettä. Suurin osa niistä sijaitsee klitoriksen terskassa. Klitoris on ehdottomasti ihmiskehon herkin alue. Vertailukohdaksi sanottakoon, että peniksessä hermopäätteitä on 4 000. "

Mä en usko että ilman klitoriksen kiihoittumista orgasmi olisi mahdollinen. Ei mieskään saa ellei siitin kovene. :D

Niin. mutta ei siihen kosketusta tarvita.
Klitoriksen kiihottamiseen siis.

Verenkierto lisääntyy lihaksessa jo silloin kun ajattelee kyseistä lihasta.

Mä en usko että ilman klitoriksen kiihoittumista orgasmi olisi mahdollinen. Ei mieskään saa ellei siitin kovene. :D

Klitoris on itse asiassa suurempi kuin vain se näkyvä osa. Valitettavasti en löytänyt suomenkielistä linkkiä, mutta tässä ruotsiksi http://www.newlifestyle.nu/Daisy/kvinnans_orgasm/klitoris/ josta käy ilmi klitoriksen rakenne. Ja edelleen vaginaorgasmin voi oppia, jos suhtautuu siihen avoimin mielin ja kokeilee väsymättä itselleen sopivia asentoja.

Mutta eihän sitä miehenkään siitintä tarvi käsin kiihottaa. Ajatuksen voimalla sekin nousee. ;)

Itse saan unessani. Herään siihen, että orkku on kesken. Ei muhun silloin kukaan ole koskemassa, pelkkä se uni riittää. :D

Alkuperäinen kirjoittaja hei:

Mutta eihän sitä miehenkään siitintä tarvi käsin kiihottaa. Ajatuksen voimalla sekin nousee. ;)

Itse saan unessani. Herään siihen, että orkku on kesken. Ei muhun silloin kukaan ole koskemassa, pelkkä se uni riittää. :D

Juu ei siihen munan kovettamiseen kosketusta tarvita :whistle: :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja peesi:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:
Alkuperäinen kirjoittaja jep:
scarlettille peesi ja Tallulle saippuaa suuhun!!

Oot sä niin rakas! :hug: :hug: :laugh: :laugh:

Mäkin tykkään susta ja täysin samaa mieltä sun kans.
Tallulle toivon suun siistimistä ja käytöstapoja. sul on hyvät tavat ja periaateet!

Jeps, olen todella hyvätapainen. Ainakin silloin, kun olen saanut kyrpää. B)

Alkuperäinen kirjoittaja Tallu:
Alkuperäinen kirjoittaja nounonu:
Juu, ei tule ei. Eikä sitä semmosta pysty oppimaan, mikä ei ole mahdollista

Sulla on väärä asenne, ei sitä noin opitakaan, että ajatellaan sen olevan mahdotonta :)

Mikäs sinä olet minun asenteista sanomaan, onko ne oikein vai väärin? Luulisin että oman kroppani tunnen "hiukan" paremmin kuin sinä.
Ja itse en kyllä ole valittanut siitä, koska se on melkonen marginaali, joka voi saada orgasmin ilman klitoriskosketusta, niin miksi sellaista halajaisinkaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:

Niin. mutta ei siihen kosketusta tarvita.
Klitoriksen kiihottamiseen siis.

Verenkierto lisääntyy lihaksessa jo silloin kun ajattelee kyseistä lihasta.

Mut kiihottua sen täytyy, ja eihän siihen klitoriksen terskaan välttämättä tarvi koskea, mut sen täytyy kiihottua kuitenkin. Sitähän mä sanoin. Monikaan ei oikeasti edes tiedä oman klitoriksensa anatomiaa. En minäkään vuosikausiin. Sitähän alettiin kunnolla tutkimaankin vasta 90-luvulla.

Kyllähän sitä esim. ihanasta suutelemisesta kiihottuu.

En kertaakaan maininnut että täytyy hipelöidä vaan sen täytyy kiihottua.

Klitoris on itse asiassa suurempi kuin vain se näkyvä osa. Valitettavasti en löytänyt suomenkielistä linkkiä, mutta tässä ruotsiksi http://www.newlifestyle.nu/Daisy/kvinnans_orgasm/klitoris/ josta käy ilmi klitoriksen rakenne. Ja edelleen vaginaorgasmin voi oppia, jos suhtautuu siihen avoimin mielin ja kokeilee väsymättä itselleen sopivia asentoja.

Nimenomaan, vasta 90-luvulla joku naistohtori alko tutkimaan kunnolla klitorista, teki ruumiinavauksia kuolleille naisille ja tutki anatomiaa, magneettikuvasi eläviä naisia jne. Ja se näkyvä osa on vain klitoriksen terska, pää, jossa on kuitenkin suurin osa hermopäätteitä. Naisellahan on noin puolet enemmän hermopäätteitä kun miehellä, jee... haha...

Sulla on väärä asenne, ei sitä noin opitakaan, että ajatellaan sen olevan mahdotonta :)

Mikäs sinä olet minun asenteista sanomaan, onko ne oikein vai väärin? Luulisin että oman kroppani tunnen "hiukan" paremmin kuin sinä.
Ja itse en kyllä ole valittanut siitä, koska se on melkonen marginaali, joka voi saada orgasmin ilman klitoriskosketusta, niin miksi sellaista halajaisinkaan.

Sanot, että semmoista ei pysty oppimaan, mikä ei ole mahdollista. Ja sitten myönnät, että marginaalisesti se on mahdollista. Ja asenteesta, ja kropasta, ne ovat kaksi eri asiaa. Sun kropastasi en osaa sanoa juuta enkä jaata, mutta asenteesi on mielestäni asian suhteen pielessä.

Alkuperäinen kirjoittaja peesi:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:
Alkuperäinen kirjoittaja jep:
scarlettille peesi ja Tallulle saippuaa suuhun!!

Oot sä niin rakas! :hug: :hug: :laugh: :laugh:

Mäkin tykkään susta ja täysin samaa mieltä sun kans.
Tallulle toivon suun siistimistä ja käytöstapoja. sul on hyvät tavat ja periaateet!

Toiveet saa osoittaa vaikkapa joulupukille, onhan se joulu tulossa jo aika pian :xmas:

Sanot, että semmoista ei pysty oppimaan, mikä ei ole mahdollista. Ja sitten myönnät, että marginaalisesti se on mahdollista. Ja asenteesta, ja kropasta, ne ovat kaksi eri asiaa. Sun kropastasi en osaa sanoa juuta enkä jaata, mutta asenteesi on mielestäni asian suhteen pielessä.

Edelleen, mikä mun asenteessa on väärin, koska olen täysin tyytyväinen siihen että saan orgasmin kädellä tai suulla autettuna??
Ja tarkoitin anteeksi vain ettei se ole mahdollista MINULLE, en niin etteikö se olisi mahdollista kellekään, mutta harvinaistahan se on.

Edelleen, mikä mun asenteessa on väärin, koska olen täysin tyytyväinen siihen että saan orgasmin kädellä tai suulla autettuna??
Ja tarkoitin anteeksi vain ettei se ole mahdollista MINULLE, en niin etteikö se olisi mahdollista kellekään, mutta harvinaistahan se on.

Okei okei =) Sain väärän käsityksen ekasta viestistäsi, että haluaisit sen oppia. Minusta sitä ei edes kannata alkaa harjoitella, jos asenne on se, ettei sitä opi kuitenkaan. Mutta pääasiahan on, että olet tyytyväinen =)

Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:
Ollaankos me muuten kuitenkin samaa mieltä siitä, ettei se ole niinkään miehestä kiinni, vaan naisen anatomiasta?

Mun mielestä siihen vaikuttavat molempien anatomiat.

Kyllä se on miehestäkin kiinni, siitä kuinka mies sitä munaansa käyttää. :whistle: :D

Ollaankos me muuten kuitenkin samaa mieltä siitä, ettei se ole niinkään miehestä kiinni, vaan naisen anatomiasta?

No niin... Jos miehellä on ohut tai lyhyt, tai kumpaakin... Mutta jos on ns. normaali penis, eikä mitään minimallia... Enemmän se on mun kokemusten mukaan naisen anatomiasta kyse silti.

Ja minä lisään, että anatomian lisäksi siihen tarvitaan sopivassa tilassa oleva pää. (yläpää siis)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Ja minä lisään, että anatomian lisäksi siihen tarvitaan sopivassa tilassa oleva pää. (yläpää siis)

Jep, se mitä korvien välissä liikkuu vaikuttaa myös asiaan. Ennakkoluuloinen ja lukkiutunut mieli ei auta saamaan orgasmia.