Orgasmista. Rehellisesti.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Viblsp
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Tallu:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja SuhmuranSandra:
Olishan sun nyt hyvä nainen tarvinnu tajuta kirjottaa, että penis..Kulli on niin kamala sana..Kai sitten vissiinkin.. :laugh:

Se kuuluu katsokaan tähän etupyllyosastoon... Ei Siitäkään saa puhua ääneen. Ei ei ei. Ne on niin P-sanoja ne. Äiti ei niistä tiedä.

Oijoioijoi :laugh: Mieluummin kuitenkin kulli kuin kyrpä ;)

Eikä kun kyrpä on sana, jossa on ytyä! Kullista tulee mieleen löysä elin! :D

Alkuperäinen kirjoittaja Mielipide:
Alkuperäinen kirjoittaja SuhmuranSandra:
Olishan sun nyt hyvä nainen tarvinnu tajuta kirjottaa, että penis..Kulli on niin kamala sana..Kai sitten vissiinkin.. :laugh:

Se kuuluu katsokaan tähän etupyllyosastoon... Ei Siitäkään saa puhua ääneen. Ei ei ei. Ne on niin P-sanoja ne. Äiti ei niistä tiedä.

Oijoioijoi :laugh: Mieluummin kuitenkin kulli kuin kyrpä ;)

Eikä kun kyrpä on sana, jossa on ytyä! Kullista tulee mieleen löysä elin! :D

Rakkaalla lapsella on monta nimeä :whistle: :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja hyhhyh:
Alkuperäinen kirjoittaja Hömppä:
Joskus toooosi harvoin saan pelkästään yhdynnässä, melkein aina saan orgasmin kuitenkin yhdynnän aikana jos klitorista ärsytetään :D Ja Töllin Ruusalta tulee asiaa, oon huomannut et tietyt asennot jotka tekee oikein gutaa niin on tosi lähellä orkku pelkällä yhdynnällä mut sitten mä aina alan jännittää, että jos se ei tulekaan siinä ja otan käteni tai miehen käden kaveriksi =)

Kiva, nyt kun tuut vastaan, mietin vaan miten ronkit revaas ukkos kanssa. Yäk. Pitääkö tänne kaikki paljsataa.

Kenen kans sitä pitää ronkkia?:) Anopinko?

Herraisä, ei nyt ainakaan.. :O

Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:
Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:
Ollaankos me muuten kuitenkin samaa mieltä siitä, ettei se ole niinkään miehestä kiinni, vaan naisen anatomiasta?

Mun mielestä siihen vaikuttavat molempien anatomiat.

Kyllä se on miehestäkin kiinni, siitä kuinka mies sitä munaansa käyttää. :whistle: :D

Jep, eli listamuotoisesti mun mielestä vaginaorgasmiin vaikuttavat tekijät:

-molempien anatomiat (sisältäen kullin koon ja muodon, sekä sen, miten kulli paisuu seisonta-asentoonsa)
-molempien liikkuvuudet
-missä kulmassa kullia pilluun työnnellään :D

Jep, eli listamuotoisesti mun mielestä vaginaorgasmiin vaikuttavat tekijät:

-molempien anatomiat (sisältäen kullin koon ja muodon, sekä sen, miten kulli paisuu seisonta-asentoonsa)
-molempien liikkuvuudet
-missä kulmassa kullia pilluun työnnellään :D

No näinhän se menee :D Ja vaikka sitä vaginaorgasmia ei saisi niin kyllä noilla seikoilla on silti suuri merkitys :D :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:
Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:
Vaimoni saa lähes joka kerta orkun yhdynnässä ilman sormi apuja... B)

Tai niin se ainakin sanoo. :)

Onks toi nyt sitten reilua?

(pitääkö mun kurkkia kortsuun joka kerran jälkeen nähdäkseni tuliko Äijä varmasti?)

Siks toisekseen kohtu kyllä kramppaa emätinorgasmin jälkeen melko tunnistettavasti.

Tiedän monia jotka sanovat "minä kyllä huomaan", mutta mies ei sitä huomaa. Nainen voi teeskennellä niin paljon kuin haluaa, mutta mies ei sitä oikeasti huomaa, oli sitten minkälainen "maestro sängyssä" tahansa.

Synnytyksen jälkeen seksi paaaaljon parempaa! En tarvi edes pahemmin lämmittelyjä ja saan missä asennos tahansa. Mun miehellä kyllä niin iso ja ihana kyrpä että kai sekin vaikuttaa asiaan!

Alkuperäinen kirjoittaja Orkkutussu:
Synnytyksen jälkeen seksi paaaaljon parempaa! En tarvi edes pahemmin lämmittelyjä ja saan missä asennos tahansa. Mun miehellä kyllä niin iso ja ihana kyrpä että kai sekin vaikuttaa asiaan!

Hyi, sä käytit kamalaa kyrpä sanaa! :xmas: :D :whistle: ;)

Ap:n kysymykseen vastaus: Ilman klitoriksen kiihotusta sormin en saa yhdynnässä orgasmia. Ja myös siitä olen yhtä mieltä, että se on ensisijaisesti naisen anatomiasta kiinni.
Klitoriksella on myös esinahka, kuten siittimelläkin, ja naisen laukeaminen tapahtuu pitkälle samalla tekniikalla kuin miehenkin laukeaminen: Esinahka liikkuu edestakaisin yhdynnässä ja aikaansaa orgasmin. Naiset ovat kuitenkin erilaisia anatomialtaan ja fysiologialtaan. On aina ollut naisia, jotka ovat saaneet yhdynnässä orgasmin ilman klitoriksen kiihotusta sormin, suurin osa naisista ei kuitenkaan sitä saa. Syy on ollut pitkään tuntematon ja on sitä yhä.
Herra Freudia kysymys askarrutti aikoinaan erityisen paljon ja kyseinen herra loi käsitteet "klitoraalinen orgasmi" ja "emätinorgasmi". Freud oli sitä mieltä, että emätinorgasmi on ns. kypsempi ja aidompi orgasmi ja että mikäli nainen ei siihen kykene, vika on korvien välissä :p

Tänä päivänä tiedetään, että kaikki orgasmit ovat klitoraalisia eli klitoriksesta peräisin olevia. Ilman klitorista nainen on kyvytön saamaan orgasmia. Naisen orgasmi on kuitenkin edelleen Suuri Tuntematon ja on aina herättänyt kysymyksiä. Sen tarkoituksesta on aikoinaan väännetty kättä, samoin sen synnystä ja merkityksestä raskaaksi tulemiselle jne. Ja jostakin syystä miehet ovat halunneet kehittää jonkinlaisia pomminvarmoja tapoja selvittää, saako nainen orgasmin oikeasti vai ei ;)

On jotenkin sääli, mikäli naisen orgasmista tai sen puuttumisesta tulee naiselle, miehelle tai parisuhteelle vakava ongelma. Se kun tuppaa todellakin olemaan sellainen asia, joka ei stressaamalla korjaannu. Moni mies "tarvitsee" naisen orgasmin tunteakseen itsensä mieheksi ja seksikokemuksensa täysin tyydyttäväksi ja tästä syystä naiset usein teeskentelevät orgasmeja.

Alkuperäinen kirjoittaja Seksipuhelin Marjatta:
Ap:n kysymykseen vastaus: Ilman klitoriksen kiihotusta sormin en saa yhdynnässä orgasmia. Ja myös siitä olen yhtä mieltä, että se on ensisijaisesti naisen anatomiasta kiinni.
Klitoriksella on myös esinahka, kuten siittimelläkin, ja naisen laukeaminen tapahtuu pitkälle samalla tekniikalla kuin miehenkin laukeaminen: Esinahka liikkuu edestakaisin yhdynnässä ja aikaansaa orgasmin. Naiset ovat kuitenkin erilaisia anatomialtaan ja fysiologialtaan. On aina ollut naisia, jotka ovat saaneet yhdynnässä orgasmin ilman klitoriksen kiihotusta sormin, suurin osa naisista ei kuitenkaan sitä saa. Syy on ollut pitkään tuntematon ja on sitä yhä.
Herra Freudia kysymys askarrutti aikoinaan erityisen paljon ja kyseinen herra loi käsitteet "klitoraalinen orgasmi" ja "emätinorgasmi". Freud oli sitä mieltä, että emätinorgasmi on ns. kypsempi ja aidompi orgasmi ja että mikäli nainen ei siihen kykene, vika on korvien välissä :p

Tänä päivänä tiedetään, että kaikki orgasmit ovat klitoraalisia eli klitoriksesta peräisin olevia. Ilman klitorista nainen on kyvytön saamaan orgasmia. Naisen orgasmi on kuitenkin edelleen Suuri Tuntematon ja on aina herättänyt kysymyksiä. Sen tarkoituksesta on aikoinaan väännetty kättä, samoin sen synnystä ja merkityksestä raskaaksi tulemiselle jne. Ja jostakin syystä miehet ovat halunneet kehittää jonkinlaisia pomminvarmoja tapoja selvittää, saako nainen orgasmin oikeasti vai ei ;)

On jotenkin sääli, mikäli naisen orgasmista tai sen puuttumisesta tulee naiselle, miehelle tai parisuhteelle vakava ongelma. Se kun tuppaa todellakin olemaan sellainen asia, joka ei stressaamalla korjaannu. Moni mies "tarvitsee" naisen orgasmin tunteakseen itsensä mieheksi ja seksikokemuksensa täysin tyydyttäväksi ja tästä syystä naiset usein teeskentelevät orgasmeja.

Hyvin kirjoitettu. :flower:

en saa pelkästä yhdynnästä.tasan yhden ainoan kerran oon saanu ja samaisella kerralla pamahin paksuksi :o siis en väitä et johtuu siitä,oli vaan huvittava sattuma :D

mutta joka tapauksessa,onko siis niin että lihasten vahvistamisesta vois olla apua?mielellään kyllä saisin,ja hyvin monta kertaa on ollu hilkulla niin alkakaapa kertoo mulle et miten sen oppii?? =)

Alkuperäinen kirjoittaja kunnon kinttaat:
en saa pelkästä yhdynnästä.tasan yhden ainoan kerran oon saanu ja samaisella kerralla pamahin paksuksi :o siis en väitä et johtuu siitä,oli vaan huvittava sattuma :D

mutta joka tapauksessa,onko siis niin että lihasten vahvistamisesta vois olla apua?mielellään kyllä saisin,ja hyvin monta kertaa on ollu hilkulla niin alkakaapa kertoo mulle et miten sen oppii?? =)

Aika hassua. :)