V
vieras
Vieras
meillä on miehen kanssa kurja tilanne kun itse olen ollut pari kuukautta työttömänä henkisen sairauden takia ja mies on sen ajan joutunut maksamaan elämisemme. Rahaa saan n. 150?/kk, avoliittoni takia tuet on minimissä. Minulla alkaa työt loppukesästä. Mies on koko työttömyyteni ajan (ymmärrettävästikin) nurissut asiasta ja vaatinut minua syksyllä kun saan palkkaa maksamaan meidän asumisen vuorostaan. Mielestäni se on kuitenkin hieman epäreilua että hän saisi sitten syksyllä pitää koko palkkansa ja minä maksaisin kaikki laskut, kun ei minullakaan mitään rahaa ole ollut nyt kun hän on laskuja maksanut. Lisäksi hän ehdotti että lainaisin äidiltäni rahaa ensi kuun vuokraan kun en vielä ole töissä. (äidilläni ei tosiaan ole paljon rahaa)
Pitääkö minun nyt oikeasti ottaa se asumusero että saan minulle kuuluvat tuet täysmääräisinä? en jaksa enään tätä tappelua rahasta. Mies ei tosiaan koe olevansa minusta elatusvelvollinen niinkuin ehkä kela ajattelee... ja eihän hän olekaan.
Pitääkö minun nyt oikeasti ottaa se asumusero että saan minulle kuuluvat tuet täysmääräisinä? en jaksa enään tätä tappelua rahasta. Mies ei tosiaan koe olevansa minusta elatusvelvollinen niinkuin ehkä kela ajattelee... ja eihän hän olekaan.