Otitko lastesi isäksi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hmmm
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hmmm

Vieras
rikkaan omissa treeneissä juoksevan ja itseään peilistä ihailevan "miehen" vai tavallisen miehen, joka hoitaa lapsia ja tekee kotitöitä siinä kuin sinäkin, kaiket illat, palkkatöiden jälkeen?

Mulla on tuo jälkimmäinen. Ehkä yhden lapsen olisin ihan yksin voinut hoitaa, jos olisin tuollaisen eka tapauksen valinnut jossain mielenhäiriössä. ekan lapsen kanssa kaikki on uutta ja olisin voinut hoitaa yhden lapsen yksin. Mutta en silti tiedä, olisinko jaksanut katsella isoa lasta loppuelämäni, vaikea kuvitella.

ei onneks oo peilistä itseään ihaileva :D jos mies katsoo itseään useammin peilistä kun sinä, jotain on pielessä :laugh: ..mut siis, meillä toi isukki on ihanan tavallinen.. jonka kanssa saa tosin välillä kinata kotitöistä B)

ihan tavallisen, ihanan, avuliaan ja perheensä kaiken edelle asettavan miehen valitsin :heart: tänäänkin oli kiva tulla illalla töistä kotiin, kun oli siistiä, lapset ruokittu ja kaikki hyvin :heart:

Jälkimmäisen ja itse myös ihan tavallinen nainen joka nauttii perheen kanssa yhdessä olemisesta. Ihanaa elämää kun ei kodin ulkopuolelta tarvitse etsiä sitä mikä minut tekisi onnelliseksi.

Entä miehet, otitko "naisen" joka on itsekäs ja asettaa itsensä lasten edelle sekä passauttaa itseään ja komentelee ja nalkuttaa ja on katkera vai sellaisen joka on huolehtiva äiti lapsille ja tekee myös kotitöitä niinku sinäkin ja on myös iloinen? Mä jälkimmäisen! Mut niitä toisia ON paljon. Mulle ei sellanen kelpais, vaikka olis sitä ns. kauneutta. Oikea Nainen on herttainen ja ihana... Ja sen takia niin kaunis...

Valitsin kauniin, älykkään, lahjakkaan ja lasta ylitse kaiken rakastavan miehen, joka olisi halunnut jäädä koti-isäksi.... Valitettavasti vaan päihteet tulivat kuvaan ja kaikki tämä hyvä katosi päihteiden taakse. Mies muuttui täysin...no kaunis hän yhä on :)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Entä miehet, otitko "naisen" joka on itsekäs ja asettaa itsensä lasten edelle sekä passauttaa itseään ja komentelee ja nalkuttaa ja on katkera vai sellaisen joka on huolehtiva äiti lapsille ja tekee myös kotitöitä niinku sinäkin ja on myös iloinen? Mä jälkimmäisen! Mut niitä toisia ON paljon. Mulle ei sellanen kelpais, vaikka olis sitä ns. kauneutta. Oikea Nainen on herttainen ja ihana... Ja sen takia niin kaunis...

hmmm, sitä pitäisi kysyä mieheltä kai? mutta olen mä iloinen, enkä ainakaan ulkoisesti erityisen kaunis, että ei se mua ainakaan siksi valinnut =) iloinen mä olen aina! kysy vaikka keneltä :D

Sain naisen joka muistuttaa jälkimmistä vaihtoehtoa naisista. Paitsi että mun vaimoni on vielä parempi! :) Upea nainen, niin ulkoisesti kuin sisäisesti. Lempeä ja ymmärtäväinen, älykäs, oikeudenmukainen, käytännöllinen, ahkera, reipas, kaunis, seksikäs, hyvä keskustelija (ei mikään lörppö tai tuppisuu...), huumorintajuinen, rento... Siis Täydellinen. Ei edes tarvitse meikkiä. Lapsille hän niin ihana äiti että olisipa mulla ollut sellainen äiti kun olin lapsi... Ihailen häntä. Tulee ikävä kun ajattelen häntä (on kylässä)... Pitäisi varmaan useammin kehua häntä. :) Itse uskon olevani mies joka muistuttaa jälkimmäistä vaihtoehtoa miehistä.

Alkuperäinen kirjoittaja joni:
Sain naisen joka muistuttaa jälkimmistä vaihtoehtoa naisista. Paitsi että mun vaimoni on vielä parempi! :) Upea nainen, niin ulkoisesti kuin sisäisesti. Lempeä ja ymmärtäväinen, älykäs, oikeudenmukainen, käytännöllinen, ahkera, reipas, kaunis, seksikäs, hyvä keskustelija (ei mikään lörppö tai tuppisuu...), huumorintajuinen, rento... Siis Täydellinen. Ei edes tarvitse meikkiä. Lapsille hän niin ihana äiti että olisipa mulla ollut sellainen äiti kun olin lapsi... Ihailen häntä. Tulee ikävä kun ajattelen häntä (on kylässä)... Pitäisi varmaan useammin kehua häntä. :) Itse uskon olevani mies joka muistuttaa jälkimmäistä vaihtoehtoa miehistä.

Tartteeko tänne tulla muijaansa kehumaan! Mee panemaan sitä jos on noin helvetin onnellista!

Yhteistyössä