Alkuperäinen kirjoittaja Malviina:Minä kyllä muistuttaisin että lupasi ommella ilmaiseksi![]()
Kuin myös. Ompahan ihme kaveri |O
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Malviina:Minä kyllä muistuttaisin että lupasi ommella ilmaiseksi![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Cartel:Alkuperäinen kirjoittaja lohikäärme:en mitenkään ystävääs puolustele mut siinä kohti ku alko laskuttaan sun ois pitäny muistuttaa silloin et hän ite lupas ommella ilmasiks! ja sanoo et tarvi sitte ommella kiitti...
mut ysäväs joka tapauksessa aika törkee
Mutta kun antoi viestillä ymmärtää, että yhden huoneen verhot 15e ja paneelit 10e, ajattelin, että voin justa ja justa sen verran maksaa, vaikka ihmettelin niitä viestejä kyllä.... Olis tullut n. 70e siis maksamaan. Mutta nyt se on vailla yhdestä laskosverhosta 15e, eli yhteissumma tarvikkeineen yli 200e:$ .
Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:Alkuperäinen kirjoittaja Cartel:Sanoin, että tietty maksan jotain, vaikka saman verran kuin olisin toisellekin maksanut.
Sanoin hänelle, että olen ymmärtänyt viestin väärin ja hän laittoi taas viestiä, että on soittanut verholiikkeeseen ja siellä ompeluttaminen maksaa laskosverholle 25-45e/kpl.
Ehkä se oletti, että sä olisit sille toisellekin maksanut noin paljon. Vai oliko teillä puhetta siitä, että mitä olisit maksanut sille toiselle tyypille?
Alkuperäinen kirjoittaja Cartel:No ei, kun sanoin, että olisin toisellekin maksanut niistä 40-50e, niin kai sen olis pitänyt tajuta. Ja sanoin, että maksan hällekin siis jotain mielellään, kun olisin toisellekin maksanut. Mutta en ihan tuollaisia summia ajatellut..
Alkuperäinen kirjoittaja Cartel:Alkuperäinen kirjoittaja lohikäärme:en mitenkään ystävääs puolustele mut siinä kohti ku alko laskuttaan sun ois pitäny muistuttaa silloin et hän ite lupas ommella ilmasiks! ja sanoo et tarvi sitte ommella kiitti...
mut ysäväs joka tapauksessa aika törkee
Mutta kun antoi viestillä ymmärtää, että yhden huoneen verhot 15e ja paneelit 10e, ajattelin, että voin justa ja justa sen verran maksaa, vaikka ihmettelin niitä viestejä kyllä.... Olis tullut n. 70e siis maksamaan. Mutta nyt se on vailla yhdestä laskosverhosta 15e, eli yhteissumma tarvikkeineen yli 200e:$ .
Alkuperäinen kirjoittaja Lyylikki:Sano ihan suoraan, että nyt tulee verhoista kalliimmat mihin olet varautunut ja kerro hakevasi kankaat takaisin. Pyydä myös, ettei aloita ompelemaan niitä.
Alkuperäinen kirjoittaja Cartel:Alkuperäinen kirjoittaja Lyylikki:Sano ihan suoraan, että nyt tulee verhoista kalliimmat mihin olet varautunut ja kerro hakevasi kankaat takaisin. Pyydä myös, ettei aloita ompelemaan niitä.
Siis sehän on jo ommellu lähes kaikki...
Alkuperäinen kirjoittaja Cartel:Alkuperäinen kirjoittaja Lyylikki:Sano ihan suoraan, että nyt tulee verhoista kalliimmat mihin olet varautunut ja kerro hakevasi kankaat takaisin. Pyydä myös, ettei aloita ompelemaan niitä.
Alkuperäinen kirjoittaja hei:Alkuperäinen kirjoittaja Cartel:Alkuperäinen kirjoittaja Lyylikki:Sano ihan suoraan, että nyt tulee verhoista kalliimmat mihin olet varautunut ja kerro hakevasi kankaat takaisin. Pyydä myös, ettei aloita ompelemaan niitä.
Mä soittaisin sille välittömästi ja sanoisin, et sain just sun viestin ja et nyt on tapahtunut paha väärinkäsitys. Et sä olit käsittänyt, et hän tekee ne alunperin ilmaisiksi ja sitten ihan eri summaan kuin lopulta tuli. Ja että ethän sä tähän ois lähtenyt, kun oisit saanut sieltä muualta huomattavasti halvemmalla...
Selitä ihan nätisti. Pakkohan se on.
Alkuperäinen kirjoittaja onni löytyy arjesta:Miten se alkuperäinen ompelija suhtautui, kun otitkin työn takaisin etkä antanut hänen ommella?
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Onko tää ihminen ihan terve? siis tää joka lupas ommella ne verhot? Ja osaako se ylipäätään tehdä sen?
Alkuperäinen kirjoittaja Cartel:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Onko tää ihminen ihan terve? siis tää joka lupas ommella ne verhot? Ja osaako se ylipäätään tehdä sen?
No en tiedä.. Kylläkai se silti on. Kyllä se ihan Ok on ommellu, yhden laskosverhon olen saanut ja se on vähän vino, muut verhot ollu ok.
Alkuperäinen kirjoittaja rv32:Onko tämä ihminen muuten itse ammatiltaan ompelija. Ei amatöörin kuulu repiä todellakaan samoja hintoja kuin ammattilaisen, joka maksaa kaikenlisäksi verot ja kaikenmaailmaiset muut kulut tekemästään työstä.
Ilmottaisin, että maksat sen mitä toisellekin olisit maksanut ja muistuttaisin, että tämä lupasi tehdä ilmaiseksi.
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja Cartel:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Onko tää ihminen ihan terve? siis tää joka lupas ommella ne verhot? Ja osaako se ylipäätään tehdä sen?
No en tiedä.. Kylläkai se silti on. Kyllä se ihan Ok on ommellu, yhden laskosverhon olen saanut ja se on vähän vino, muut verhot ollu ok.
raah! Ärsyttävää. Toivotaan, että loput verhoista ei ole vinoja. :|
Alkuperäinen kirjoittaja Cartel:Juu, tuota sain loput verhot ja laitoin viestin, että laskokset on verhoissa eri kokoiset keskenänsä jne... Vois sanoa, ettei tee mieli laittaa niitä vierekkäin tankoon, kun ero on silmiinpistävä :headwall: . Saakeli, jos on vielä vailla kauheita, sanon, että maksapa sä nuo lähes parin sadan euron kankaat... :headwall:Voi kettu!