Ovatko jotkut todellakin sitä mieltä, että seksistä ei voi nauttia ilman orgasmia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Felicia"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="trolli";26047082]Niin miksi sille ei voi mitään? Luuletko ettei opittuja käyttäytymismalleja pysty muuttamaan? Ettei ihminen voi muuttua jos haluaa? Se on ihan viitsimisestä kiinni, sekä miehen että naisen. Jos on fyysisesti kykenevä laukeamaan, psykologiset syyt ovat vain psykologisia syitä. Mitkä voi voittaa, jos haluaa.[/QUOTE]

Mulla on jo useampi parisuhde takana, joissa muutamissa tästä asiasta on tehty numero. Luuletko tosiaan etten ole yrittänyt? Ainoa mitä en ole vielä yrittänyt, siitä syystä että kokisin sen jotenkin epärehelliseksi, on se että olisin omissa fantasioissani miehen ja mun rakastellessa. Mutta mä en usko että se sitten poikkeis kovastikaan perusrunkkaamisesta silloin. Kun mä nimenomaan nautin miehestäni rakastelun aikana ja haluan olla siinä hetkessä. Jos mun välttämättä tarttis saada orgasmi yhdynnän aikana, niin onko se sen arvoista jos mun pitää huijata ja olla jossain henkisesti muualla? Mä en edes kokis sitä niin, että olisin saanut mieheni kanssa jotenkin.

[QUOTE="vieras";26046711]En minäkään ihan joka kerta tule ja silti nautin seksistä niinäkin kertoina.
Nautin kyllä enemmän jos orgasmin saan.

Ei kai sitä nyt seksin harrastamista kannata lopettaa, mutta keskittyisin kyllä hiukan enemmän sen orgasmin saannin "harjoittelemiseen" jatkossa.
Voihan mieskin sinua hieroa pannessa, vibralla samalla tai sitten itse kuin jatkossakin.

Etkö sitten joka kerta hiero itseäsi saadaksesi orgasmin?[/QUOTE]

Tuossapa se, ellet saa orgasmia, et ole saanut. Näin vanhana ei itseryydytys oikein onnustu, ei saa vaikka haluisi saada ja se on paha. noin kävisi varmaanmiehnkin kanssa, luikuanuja kehiin, kuten täällä nuoret äiditkin tekee. En todellakaan alkaisi jynssätä jollain liukuavuilla.

[QUOTE="trolli";26047118]Ja naisista tulee vittumaisia noitia jos eivät laukea. Katsos kun naistenkin pitää saada jännitykset laukaistua. :D

Meillä sama, esileikeillä minä saan, tai sitten sormettamalla seksin aikana.[/QUOTE]

No mä runkkaan keskimäärin kerran päivässä orkut itselleni. Että en tiedä miksi miehen pitäisi olla mun tyydyttämisen väline, vaan miksi ei rakastelu voisi olla meille jotain syvällisempää?

Ennen lapsia en saanut, eikä se mua haitannut edes nautin seksistä silti, mutta lasten syntymän jälkeen.. En tiedä olenko vapautuneempi vai mitä, mutta sen jälkeen olen saanut lähes joka kerta. Ja pakko sanoa, että seksi on niin paljon parempaa kuin ennen lasten syntymiä.

• Tykkää
Reactions: Rytkäätys
[QUOTE="Mie";26047177]Ennen lapsia en saanut, eikä se mua haitannut edes nautin seksistä silti, mutta lasten syntymän jälkeen.. En tiedä olenko vapautuneempi vai mitä, mutta sen jälkeen olen saanut lähes joka kerta. Ja pakko sanoa, että seksi on niin paljon parempaa kuin ennen lasten syntymiä.[/QUOTE]

Tuo on muuten jännä asia, mutta mäkin nautin seksistä enemmän näin synnyttäneenä naisena. En siis edelleenkään laukea, mutta seksi tuntuu entistä paremmalta.

[QUOTE="vieras";26047153] Ainoa mitä en ole vielä yrittänyt, siitä syystä että kokisin sen jotenkin epärehelliseksi, on se että olisin omissa fantasioissani miehen ja mun rakastellessa. .[/QUOTE]

No tässähän se ongelma on. Et ole yrittänyt päästä eroon tuosta epärehellisyyden tunteesta jos fantasioit seksin aikana.

Sekin muuten tuli mieleen, että mä en ymmärrä miksi jotkut naiset feikkaavat orgasmin. Miksi niin pitää tehdä? Perusteluja jos jollakin kokemusta.

Itse en voisi koskaan tehdä noin.

Niin ja nyt vasta muistui mieleen, että mä aina välillä herään siihen, että saan orgasmin. :O Siis näen jotakin kiihottavaa unta ja laukean sen takia. En ole unissani hyväillyt itseäni.

Jotenkin uskomatonta ja jopa kummallista, että saan masturboidessa orgasmin todella helposti ja voin unissanikin laueta, mutta sitten en laukea miehen kanssa?!? Tuo unissaan saatu orgasmi ei toki ole niin voimakas, mutta orgasmi silti.

[QUOTE="a p";26047278]
Jotenkin uskomatonta ja jopa kummallista, että saan masturboidessa orgasmin todella helposti ja voin unissanikin laueta, mutta sitten en laukea miehen kanssa?!?[/QUOTE]

Luottamuspula, miehen taidoissa vikaa, parisuhdeongelmia, itsetunto-ongelmia, ylihäveliäisyyttä.. Syitä on monia, samoin ratkaisuja.

[QUOTE="trolli";26047295]Luottamuspula, miehen taidoissa vikaa, parisuhdeongelmia, itsetunto-ongelmia, ylihäveliäisyyttä.. Syitä on monia, samoin ratkaisuja.[/QUOTE]

No miehiä on ollut useampi ja jokaisen kanssa sama juttu. Miehillä erilaiset taidot, mutta usea ollut todella hyvä. Uskon, että moni teistä olisi lauennut nopeasti tuollaisten miesten kanssa.

Itsetunnossa ei ole ongelmia koska silloinhan en kehtaisi ylipainoisena näyttäytyä alastomana yhden illan juttujen kanssa. Näin siis ajattelen. En häpeä itseäni.

Kun mies hyväilee mua niin en vain jotenkin pääse sen rajan ylitse, että laukeaisin. Todella lähellä laukeamista kuitenkin olen monesti ollut. Nautin silti suunnattomasti ja joidenkin miesten kohdalla on ollut niin, että olen jaksanut esileikkiä pidempään kun on vain tuntunut niin hyvältä.

[QUOTE="a p";26047315]

Itsetunnossa ei ole ongelmia koska silloinhan en kehtaisi ylipainoisena näyttäytyä alastomana yhden illan juttujen kanssa. Näin siis ajattelen. En häpeä itseäni.
[/QUOTE]

No tuo ei taas liity asiaan, alasti esiintyminen on eri asia kun luopua kontrollista, mitä laukeaminen vaatii. Laukeamisen hetkellä on oikeasti henkisesti "alaston" ja haavoittuva. Kun ei laukea, on koko ajan tilanteen herrana, kontrollissa.

• Tykkää
[QUOTE="a p";26047315]No miehiä on ollut useampi ja jokaisen kanssa sama juttu. Miehillä erilaiset taidot, mutta usea ollut todella hyvä. Uskon, että moni teistä olisi lauennut nopeasti tuollaisten miesten kanssa.

Kun mies hyväilee mua niin en vain jotenkin pääse sen rajan ylitse, että laukeaisin. Todella lähellä laukeamista kuitenkin olen monesti ollut. Nautin silti suunnattomasti ja joidenkin miesten kohdalla on ollut niin, että olen jaksanut esileikkiä pidempään kun on vain tuntunut niin hyvältä.[/QUOTE]

MItes auttaako pieni hiprakka asiaa? Se voi joskus jeesiä, jos on vaikeaa päästää kontrollista irti.

Mutta joo, ei se liika yrittäminenkään asiaa auta. Pitää samaan aikaan vähän yrittää ja sitten pystyä rentoutumaan ja heittäytymään. Eli ei yrittää...

Nykyisen mieheni kanssa saan melkein aina orgasmin. Mutta suhteen alkuvaiheessa siinä oli hakemista. En uskaltanut päästää itseäni rajan yli. Mulla ainakin kyse oli luottamuksesta, uskaltaako olla nin alaston sen toisen edessä (ja ei, fyysisen alastomuuden kanssa mullakaan ei ole ongelmia).

• Tykkää
[QUOTE="Felicia";26046674]Itse olen ainoastaan pari kertaa saanut orgasmin yhden miehen kanssa ja se tapahtui niin, että hyväilin klitorista samalla kun mies pani mua. Koskaan en ole lauennut sormettamalla tai suuseksissä. Yksin ollessa kuitenkin saan orgasmin aikaiseksi todella helposti.

Olen monesti täältä lukenut, että miksi harrastaa seksiä jos ei laukea, ei voi nauttia jos ei laukea, alistuu vain miehen pantavaksi jne. Eikä missään nimessä voi tietää mitään seksistä.

Mä tiedän mistä puhun ja sanon, että kyllä todellakin nautin seksistä enkä voisi kuvitellakaan olevani ilman seksiä! Yhtälailla mua panettaa kuin niitä jotka saavan orgasmin toisen kanssa.

Mä en tajua tuollaista ajattelutapaa mitä juuri kerroin. Miten kukaan voi toisen puolesta sanoa, että tämä ei oikeasti nauti ja että pitää lopettaa seksin harrastaminen. :O[/QUOTE]

Jaksamatta lukea koko ketjua kommentoin vain ap:lle.

Mulla panetus laukeaa vain orgasmilla. Eli mun on turha harrastaa seksiä panetuksen vuoksi ja olla saamatta orgasmia, koska mua panettaa aktin jälkeen edelleen, ja se jatkuu niin pitkään kunnes saan sen orgasmin.

Voin harrastaa seksiä ilman että saisin orgasmin. Tällöin tekisin sen vain parisuhteessa, hellyyden kaipuusta tai palveluksena miehelle (esim. jos olen tullut jo, ja ei ole enää intressiä tulla toistamiseen, niin silloin tietty hoidellaan asiat miehelle loppuun ilman että mua kiihotetaan sen enempää). Missään nimessä en ottaisi yhtäkään yhden illan panoa (jos olisin sinkku) jos olisin kykenemätön orgasmiin. Mä en halua luovuttaa itseäni jollekin tuntemattomalle ilman että mäkin siitä jotain saisin (panetus helpottaisi kun saisin orgasmin).

Hyvin harva lienee toiselle sanoo että lakkaa harrastamasta seksiä kun et saa orgasmia.

Mä nautin seksistä ilman orgasmia. Nautin läheisyydestä, miehestäni, siitä että pystyn tuottamaan nautintoa miehelleni, siitä että mies on mun. Tosin hyvin harvoin vain mies jättää mut ilman koska mä tulen hyvin helposti ja mies ei kovin usein anna mun hoidella häntä ilman vastapalvelusta. Ihan hyvä vain koska tosiaan, jos mua panettaa niin silloin mun focus on siinä että mä saan orgasmin, ja mielellään monta kertaa.

Eli joo, kun mä harrastan seksiä niin kyllä mä haluan orgasmin. Sen takia mä sitä harrastan.

Mutta en toki tuomitse naisia jotka harrastavat seksiä ilman orgasmia. Kaikki eivät sitä voi saada, helposti tai ollenkaan. Kyllä mäkin varmaan silti haluaisin harrastaa seksiä vaikken saisikaan, ja jos ei muuten niin parisuhteessa miehen takia. En haluaisi olla "epänormaali". Mutta kyllä mä piru vie itseni tuntien kovasti töitä tekisin sen eteen että oppisin tuntemaan itseni jotta joskus voisin saada, vaikka joka kerta, sen orgasmin. On se sen verran iso juttu. :)

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Hyvästä seksistä nauttii koko session alusta loppuun, tottakai. Mutta kovin paljon jäisi puuttumaan jos orgasmi oman miehen kanssa jäisi saamatta.
Tuota minä en oikein ymmärrä, jos HELPOSTI saat yksin, miksi se on niin vaikeaa miehen kanssa?
Enkä siis tarkoita että välttämättä juuri yhdynnässä pitäisi saada, mutta onhan niitä keinoja. Epäilen että sinulla on jotain tunnelukkoja/itsetunto-ongelmia joihin keskityt liikaa etkä voi miehen kanssa rentoutua niin hyvin että saisit?

Mä olen saanut aina orgasmin, tai no siis lähes aina. Joskus jotain estettä ollut, mutta hyvin harvoin. Sekä eksän että nyksän kanssa.

Mutta mun nyksä oli pitkään suhtessa sellaisen naisen kanssa joka ei koskaan saanu orgasmia, vaikka heillä seksiä olikin. Ja tälle miehelle nää mun orgasmit on suuri ilon aihe... Kuten tietty mullekin.

[QUOTE="trolli";26047101]Kuinka moni teistä naisista pystyisi vuodesta toiseen harrastamaan seksiä miehen kanssa kuka ei laukea? Eikö kävisi itsetunnon päälle? Etkö tekisi kaikkesi luovuttamatta jotta mies saisi?

Mä en kyllä pystyisi, ratkaisu etsittäisi yhdessä.[/QUOTE]

Jos mies ei vaan pystyisi laukeamaan kenenkään kanssa, niin tuskinpa mä siitä itseäni moittisin. Me keskusteltiin tästä ketjusta eilen mieheni kanssa ja hän otti esimerkin, että mitä jos sillä ei seisoisi. Mä sanoin sille, että "kuule, jos sulle tulis tollasia ongelmia, niin se ei varmaan helpottais yhtään jos tekisin siitä numeron ja vinkuisin täällä, että se johtuu varmaan musta ja että kyllä kaikilla muilla miehillä on seissyt mun kanssa". Ja on ollutkin muutamia kertoja kun miehellä on ollut ongelmia seisokin kanssa ja mä olen suhtautunut siihen hyvin hienotunteisesti. Toisin kuin mies mun orgasmittomuuteen yhdynnässä.

Yhteistyössä