Päänvaivana itsekäs ja vastuuton mies..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "mamma20"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"mamma20"

Vieras
Päätin tulla tänne hieman purkamaan fiiliksiäni tästä meidän perheen tilanteesta, joka päivittäin ajaa minut aivan hirvittävään ahdinkoon. Olemme avomieheni kanssa parikymppisiä ja olemme olleet yhdessä kolme vuotta, juuri nyt odotan esikoistamme, rv10. Ongelmana on kuitenkin se, että en tiedä haluanko enää jatkaa suhdetta mieheni kanssa ollenkaan ja olen jopa ajatellut raskaudenkeskeytystä, jotta eroaminen olisi helpompaa, niin kamalalta kuin se kuulostaakin.

Itse olen täyspäiväinen opiskelija joten en luonnollisestikaan ole töissä vaan nostan opintotukea ja toimeentulotukea sossusta. Ja opiskelun lisäksi kaiken voimani ja energiani vie raskaana oleminen, tiedätte varmaan alkuraskauden järkyttävän väsymyksen ja pahoinvoinnin. Mieheni taas ei opiskele. Hän on tehnyt useamman vuoden verran hyväpalkkaista, fyysistä työtä, mutta menetti muutama kuukausi sitten työpaikkansa sattuneista syistä, jotka eivät kuitenkaan mitenkään hänen vikansa olleet. Joka tapauksessa hän on nyt työttömänä. Asia mikä minua tässä vaivaa on se, että hän ei ole tehnyt tai edes yrittänyt tehdä yhtikäs mitään tämän muutaman kuukauden aikana sen eteen, että saisi uuden työpaikan. Kokemusta hänen alaltaan hänellä on paljon, jokaisesta työpaikastaan on saanut täydelliset todistukset ja jokainen hänen entinen esimies ovat hänen suosittelijoitaan. Joten ei ainakaan siitä olisi kysymys ettei saisi töitä mistään. Ei vaan jaksa hakea! Ei ole kertaakaan lähettänyt yhtään työhakemusta eikä soittanut yhteenkään firmaan. Ei kertaakaan. Ja aina kun alan asiasta puhumaan niin hän vain hokee, että kyllä mä haen, kyllä mä haen.. mutta mitään ei sitten kuitenkaan loppujen lopuksi tee.