Päänvaivana itsekäs ja vastuuton mies..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "mamma20"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="mie";22582969]Kuulostaa siltä, että mies työstää asiaa omalla tavallaan. Ja luottaa itsekin siihen, että saa kyllä niitä töitä sitten, kun kiinnostaa.

Jos on ollut jo monta vuotta töissä, niin hetken työttömänä olo ja "kotona lorvailu" on ihan mukavaa vaihtelua. Kyllä se siitä reipastuu =)[/QUOTE]

Hieman pidempi kuin hetken lorvailu, on nimittäin ollut työttömänä elokuusta saakka. Mutta toivotaan, että reipastuu ja on viimeistään silloin töissä kun lapsi syntyy. Sitä mieltä minä kyllä olen, että kotitöitä hän saisi tehdä kun on kuitenkin kotona kaiket päivät ja minä kahdeksan tuntia päivässä koulussa. Mutta turha varmaan odottaa sellaista..

Nytkin mies oli koko yön poissa. Kaverinsa luona, ei pettämässä kuitenkaan. On se kuitenkin melko ihmeellistä, että kun minä olisin voinut hänen kanssaan eilen valvoa vähän myöhempään leffoja katsoen tai ihan mitä vaan, kun meillä ei perjantaisin ole koulua, mutta mies päättääkin juuri sinä päivänä lähteä yöksi pois kaverilleen. Ei ole vieläkään tullut kotiin eikä ole pahemmin soitellutkaan.

Vanha ketju mutta olisi mielenkiintoista tietää miten tässä lopulta kävi?
Meillä on täällä samantapainen tilanne, ainoa että ollaan jo hieman "vanhempia" ihmisiä.
Parisuhde on ollut yhtä helvettiä miehen asenteen takia ja nyt vielä raskaus siihen päälle.
Minulla on ensi vk:n torstaina aika aborttiin ja olen miettinyt pääni puhki mitä teen.
Haluaisin lapsen, mutta en tuota miestä, koska en yksinkertaisesti jaksa hänen vastuuttomuuttaan.
On ryyppäämistä, työttömyyttä, haukkumista, yöllisiä poissaoloja, väkivaltaa suuttuessaan uhkailua yms.
Kun sanon näistä vetää vanhat asiat pinnalle, eikä suostu näkemään omia virheitään.
Olen aika väsynyt yrittämään ja tiedän että abortti olisi ns. oikea ratkaisu, mutta kuitenkin haluaisin lapsen koska... se tuntuu jotenkin oikealta asialta.

[QUOTE="mamma20";22586571]Hieman pidempi kuin hetken lorvailu, on nimittäin ollut työttömänä elokuusta saakka. Mutta toivotaan, että reipastuu ja on viimeistään silloin töissä kun lapsi syntyy. Sitä mieltä minä kyllä olen, että kotitöitä hän saisi tehdä kun on kuitenkin kotona kaiket päivät ja minä kahdeksan tuntia päivässä koulussa. Mutta turha varmaan odottaa sellaista..[/QUOTE]

aloituksessa sanoit,että on ollut muutaman kuukauden pois työ elämästä..