Palautatteko ne ilmoitettuun päivämäärään mennessä? Jos olette muuttaneet lapsen hoidossa oloa jälkeen päin niin mitä ovat tykänneet hoitopaikassa?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Kärppänä heinälatoon;22442708:Meidän lapussa nimenomaan huomautettiin, että lapsen tulee olla sitten kanssa hoidossa niinä päivinä, kun on ilmotettu, jotta ei turhaan varata häntä varten paikkaa. =)
Alkuperäinen kirjoittaja Kärppänä heinälatoon;22442708:Meidän lapussa nimenomaan huomautettiin, että lapsen tulee olla sitten kanssa hoidossa niinä päivinä, kun on ilmotettu, jotta ei turhaan varata häntä varten paikkaa. =)
Olen usein varannut lapsille hoidon koko loman ajaksi, mutta todellisuudessa ei olla tarvittu hoitoa lainkaan.
Ihan hyvin ovat suhtautuneet.
Alkuperäinen kirjoittaja Kärppänä heinälatoon;22442708:Meidän lapussa nimenomaan huomautettiin, että lapsen tulee olla sitten kanssa hoidossa niinä päivinä, kun on ilmotettu, jotta ei turhaan varata häntä varten paikkaa. =)
No just. Outoa.
meillä päiväkodissa henkilökunta ottaa riemulla vastaan jokaikisen päivän, jonka lapsi saa olla perheen kanssa kotona. Kun se on lapselle kuitenkin mahtava juttu. Joten suhtautuvat todella myönteisesti siihen, että ei tulekaan hoitoon, vaikka alunperin on niin ilmoitettu.
Alkuperäinen kirjoittaja päiväkotilainen;22442816:Juu, ei ne sitä sulle voi tulla sanomaan, mutta arvaapa vaan , ett kuinka moni työntekijä iloitsee, kun ei saa lomaa sen takia, ett esim. ilmoitat lapsesi tulevan eikä hän tule. Hänen mahdollinen lomatoive menee siinä, kun hän päivystää lapsen /lasten takia, jotka eivät edes tule, vaikka olisi halunnut olla lomalla. Ne lomakyselyt ei ole turhia ja niiden takia määräytyy henkilökunnan lomat joista tulee aika usein paha mieli ja sotku, kun kaikki ei voi saada sitä lomaa silloin. Ja suuri on harmitus silloin, kun ne lapset ei edes tule silloin hoitoon, vaikka listassa niin lukee... Olisi varmaa mukava tehdä lomasuunnitelmia....
No just. Outoa.
meillä päiväkodissa henkilökunta ottaa riemulla vastaan jokaikisen päivän, jonka lapsi saa olla perheen kanssa kotona. Kun se on lapselle kuitenkin mahtava juttu. Joten suhtautuvat todella myönteisesti siihen, että ei tulekaan hoitoon, vaikka alunperin on niin ilmoitettu.
Voi kyy-yy-nel....
Ymmärrän toki asian, mutta onneksi pk:n henkilökunta ymmärtää sen, että opiskelevana äitinä en voi varmasti tietää loma-aikojen työssäolojani kuin ehkä hyvin lyhyellä varoitusajalla.
Näinollen päiväkodin johtajan neuvon mukaan varaan hoidon esim. kesäloma-ajalle koko kesäksi, ja perun sitten ne viikot jolloin sitä ei tarvitakaan. Jos en varaa hoitoa, ja saankin yllättäen töitä vaikkapa kuukaudeksi, niin en saa lastani hoitoon kun kerran olen jo ilmoittanut ettei sitä tarvita.