V
Venakko Milanna
Vieras
kaikki on ok ja laakari oli tosi mukava, se sanoi etta rokote toimii 98%, mutta koska olen nuori on 100% ja jos 6 annosta ei riita niin ne pistaa viela 1 tai 2 annosta ja sitten se on jo 100%. Ma olin niin stressaantunut, mutta se sanoi no stress anymore, vaan ole onnellinen, koska nyt pitaa koko hpv unohta. Se sanoi se on Suomessa 2-3v paasta he ainakin noin luulevat, kun ensiks pitaa latino Amerikka ensiks rokota. Kun Mel-2 on uudempi versio, kun Mel-1 joka on todella tehokas. Myos han kertoi sivuvaikutuksista, etta lihas sarky voi olla tai paa kipu ja heikko olo, mulla ei oikeastaan oo mitaan ehka vaan vasyttaa, mutta kun matka oli rankka veikan syy on se....
Tanaan katsoimme Mexicon, shoppailimme ja omg taalla niin hienot vaatteet, ma ostin vaikka mita, otin valokuvia ihmisten kanssa, taalla aika kivat ihmiset
, enka huomannut etta paikka olis erityisen vaarallinen. Kylla ihmisia on paljon ja poliisija ja vaikka mita, mutta silti liikuin vaikka missaan ilman ongelmia, jokainen kadulla yritta auttaa jos on eksyksissa. Huomenna mennaan katsomaan Mayojen paikka, missa on pyramideja
se on 1t matka taalta Mexico citysta
Tanaan katsoimme Mexicon, shoppailimme ja omg taalla niin hienot vaatteet, ma ostin vaikka mita, otin valokuvia ihmisten kanssa, taalla aika kivat ihmiset