Pakko ilmoitta, olen saanut ensimmaisen rokoten, nimi on Mel-2, eika MEL-1:), omg miten pelkasin, mutta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mutta Lunatic, kerro mulle syyt, miten mun kaverilla hävisi rokoten jälkeen Carsinooma in situ sekä Cin3? Vai onko mahdollista että se muutenkin häviä lyhyessä ajassa vai mikä on syy? Jos selität ehkä pystyyn mietimään taas laajemmin

jos en olisi miettinyt niin täällä en olisi ollut:)

Et ole miettinyt! On hyvä syy, miksi lääketieteellisillä kokeilla, hoidoilla ja lääkkeillä on sivistysmaissa hyvin tiukat rajoitteet. Jos maan terveyshallinto on yhtä retuperällä kuin se on Meksikossa, niin olisin itse kyllä hyvin varovainen testaamaan muualla hyväksymättömiä, käytännössä kokeellisia tai parhaimmillaan vain tehottomia hoitoja.

Hienoa Milanna että uskallat tehdä tuollaista ja kiitos paljon kun jaat kokemuksesi täällä epäilijöistä ja haukkujista huolimatta :). Ja sulla on hyvä asenne, et liikoja välitä muiden mielipiteistä vaan selvität itse ja teet miten parhaaksi näet. Itse en uskaltaisi lähteä Mexicoon rokotusta ottamaan, mutta uskon mulla olevan aikaa oottaa vaikka 10 vuotta, että sellainen olis mahdollisesti Suomessakin. Ja en todella olisi tiennyt tuollaisen rokotteen olemassaolosta ja tulossaolemisesta jos sinä et olisi ystävällisesti täällä siitä kertonut! Joten kiitos paljon sinulle ja kaikkea hyvää! Tsemppiä rokotuksiin ja toivottavasti virus poistuu kokonaan :)

[QUOTE="vieras";26272344]Tuuhea logiikka. Noilla perusteluilla Kiina olis varmaan lääketieteen ykkösmaa Intian kanssa.[/QUOTE]
No sitten kerron, yks mies kävi, ketä tunne ja olen jo sen täällä kertonut. Hän kävi Intiassa parantamassa syövän, missä oli annettu mahdollisuuksia nolla että hän selviä, nyt jo oli yli 10v mennyt ja se elää, eikä mitään oo ja siks noin kävi, koska just ei ole hoitoa hyväksytty missään muualla kun Intiassa

Laughing.gif

[QUOTE="Zap";26272366]Et ole miettinyt! On hyvä syy, miksi lääketieteellisillä kokeilla, hoidoilla ja lääkkeillä on sivistysmaissa hyvin tiukat rajoitteet. Jos maan terveyshallinto on yhtä retuperällä kuin se on Meksikossa, niin olisin itse kyllä hyvin varovainen testaamaan muualla hyväksymättömiä, käytännössä kokeellisia tai parhaimmillaan vain tehottomia hoitoja.[/QUOTE]
no kun tää rokote toimii:) ja nyt Usa rahoittaa heitä että se pääse sinne

[QUOTE="joku";26272369]Hienoa Milanna että uskallat tehdä tuollaista ja kiitos paljon kun jaat kokemuksesi täällä epäilijöistä ja haukkujista huolimatta :). Ja sulla on hyvä asenne, et liikoja välitä muiden mielipiteistä vaan selvität itse ja teet miten parhaaksi näet. Itse en uskaltaisi lähteä Mexicoon rokotusta ottamaan, mutta uskon mulla olevan aikaa oottaa vaikka 10 vuotta, että sellainen olis mahdollisesti Suomessakin. Ja en todella olisi tiennyt tuollaisen rokotteen olemassaolosta ja tulossaolemisesta jos sinä et olisi ystävällisesti täällä siitä kertonut! Joten kiitos paljon sinulle ja kaikkea hyvää! Tsemppiä rokotuksiin ja toivottavasti virus poistuu kokonaan :)[/QUOTE]

:heart:

[QUOTE="vieras";26272344]Tuuhea logiikka. Noilla perusteluilla Kiina olis varmaan lääketieteen ykkösmaa Intian kanssa.[/QUOTE]

kiinassa on kylläkin osattu jo sillon kun täällä on asuttu luolissa.

[QUOTE="mmmm";26272295]parantaako toi rokote vaan hpv:n vai estääkö tartunnatkin? eli kannattaisiko sun ottaa vielä se uudet tartunnat estävä rokote, muutenhan voit saada hpv:n uudestaan vaikka huomenna.[/QUOTE]

milanna!!! tiedätkö estääkö toi sun rokote uuden tartunnan?

[QUOTE="mmmm";26272470]milanna!!! tiedätkö estääkö toi sun rokote uuden tartunnan?[/QUOTE]

kyllä estää:) se antaa suojan loppu elämäksi... voin kertoa myöhemmin, mutta nyt mennään katsomaan Mexicon

Dr. Ricardo Rosales is a researcher at the Institute of Biomedical Research of the National Autonomous University of Mexico (UNAM). He has a doctorate in molecular biology from the University Louis Pasteur in France and for many years he worked in the research team from the National Institute of Health, United States, one of the world's foremost medical research centers in the world.

He started working 12 years ago on the HPV vaccine which has not only advanced to be therapeutic (most known vaccines are prophylactic, which means that prevent the disease but have no curative effect), it also has the virtue of being the only biological vaccine developed in Mexico

Alkuperäinen kirjoittaja voi kevät;26272595:
citut ja v...tut. Mua ÄRRRSYTTÄÄ jo nää alapääjutut täällä. EIkö se pysynytkään hiljaa, vaikka pääsi jo Meksikoon asti. Arrgh!

No enemmän mua ainakin ällöttävät kaikenmaailman posliinijutut sun muut.

Yhteistyössä