Pakko ilmoitta, olen saanut ensimmaisen rokoten, nimi on Mel-2, eika MEL-1:), omg miten pelkasin, mutta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Vasemman käen rukkanen;26273511:
Totta kai se tarkistetaan siellä missä hoitokin on annettu, että toimii. :kieh:

tottakai tarkistavat ja mun ystävillä se meni pois Mexicon mukaan, myös omassa maassa Biopsiassa ei ollut enää mitään, eikä Hpv:ta enää, miten sellainen ihmee voi tapahtua että mollemmilla ei mitään sen jälkeen? Ja ennen Mexicon matka vaikka mitä paska?

Mä ihmettelen, kun ihmiset eivät pelkää syöpä täällä, eikä hpv:ta, eikä polta tupakka tai ajaa autolla, mutta jotain pientä rokotetta kyllä... Mä jopa kysyin mielipite 2 lta lääkäriltä Suomesta ja ne tietä jonkin verran rokottesta ja olivat kans sama mieltä että hae vaan jos haluat, varmasti elämää helpotu ja yks lääkäri jopa oli oikeassa että ehkä se on Suomessa 5v sisällä ja Mario Lopez sanoi samoin...hmmm.... ihme.... että ehkä 2-3v päästä, jos vain rahoittaja löytyy, vaikka löytyi jo ja se hän sai tietä viikon sitten että ehkä jopa jo tämän vuoden lopussa se on Usassa tai alussa ens vuonna

tottakai tarkistavat ja mun ystävillä se meni pois Mexicon mukaan, myös omassa maassa Biopsiassa ei ollut enää mitään, eikä Hpv:ta enää, miten sellainen ihmee voi tapahtua että mollemmilla ei mitään sen jälkeen? Ja ennen Mexicon matka vaikka mitä paska?
Täytyy vielä kysyä, että sun ystävillä, kavereilla, tutuilla vai tutun tutuilla?

Alkuperäinen kirjoittaja Vasemman käen rukkanen;26273541:
Täytyy vielä kysyä, että sun ystävillä, kavereilla, tutuilla vai tutun tutuilla?

yks hyvää ystävä, en halua ilman hänen lupa kertoa mistä hän on, mutta Europasta ja toinen joka haki on hänen ystävä.... siks mä sain tietä tästä rokotteesta, eli hänen kautta, muuten varma koko elämää olisin masentunut tämän asian takia, vaikka vieläkin tottakai pelottaa, koska tämä on aikamoinen muutos mulle, enkä usko että sain jo ensimmäinen rokote ja nyt elimistö taistelee siitä vastaan ja olen jo voiton puolella, ainakin haluan uskoa niin, vaikka tiedän se on totta silti pelottaa, mutta kai se on normaalia

Sun pitäs venakko tehdä miehesi kanssa tästä asiasta lehtijuttu niin muutkin kuin plussalaiset saisi tiedon tälläisestä mahdollisuudesta. Ehkä Suomessakin herättäs että tännekin pitää tuollaiset rokotteet saada :)

pakko myös sanoa, miks kaikki asiat pakko pitää sisllä, eikä saa ihmisille kertoa kokemuksista? Vai onko Suomalaiset niin kylmiä ihmisiä? Mä ainakin haluan auttaa muita omien kokemuksien perusteella, kun tiedän kun googletan miten ihmiset ovat masentuneita, kun saavat tietä että on poikkeava papa ja tuskin on kiva joka 6kk tai joka 1v käydä papassa ja peltä jatkuvasti ja elämää menisi sen asian takia hukkaan, myös pelkää, suu, peräaukko, emätin ja muut syövät....

[QUOTE="vieras";26273553]Sun pitäs venakko tehdä miehesi kanssa tästä asiasta lehtijuttu niin muutkin kuin plussalaiset saisi tiedon tälläisestä mahdollisuudesta. Ehkä Suomessakin herättäs että tännekin pitää tuollaiset rokotteet saada :)[/QUOTE]

Mun mies sama mieltä:). Mutta ensik hoidan sen asian pois:), sitten tottakai haluan sen mainosta, vaikka on mulla kokemuksia mun ystävän kautta, silti haluan sen kokea ja nähdä että voi että totta se on, kun en itsekään vielä usko, mutta tiedän se on normaalia kun ihminen näin reagoi kun jotain uutta ja ihmellistä tapahtu:)

Etkö sä oikeasti ymmärrä mitä tuossa aiemmin sulle yritettiin sanoa eli kun tämä maxicolainen lääkäri antaa sulle noita rokotteita ja kun käyt sielä samalla lääkärillä kontrollissa niin tottakai kontrollin tulos on että sulla ei ole hpv:ta (vaikka se sulla vielä olisikin), koska muuten se heikentäisi rokotteen uskottavuutta.
Näin toimimalla lääkäri voi myydä vaikka mitä lumelääkettä muka tehokkaana! Tämän takia kannattaisi käydä kontrollissa jossain muualla kuin sielä mexicossa.

Tiesitkö muuten että sielä on myös lääkäreitä jotka ovat keksineet päästään kaikki tutkimustulokset ja valehtelevat potilaille päin naamaa vain saadakseen heidän rahat.

Peesi

pakko myös sanoa, miks kaikki asiat pakko pitää sisllä, eikä saa ihmisille kertoa kokemuksista? Vai onko Suomalaiset niin kylmiä ihmisiä? Mä ainakin haluan auttaa muita omien kokemuksien perusteella, kun tiedän kun googletan miten ihmiset ovat masentuneita, kun saavat tietä että on poikkeava papa ja tuskin on kiva joka 6kk tai joka 1v käydä papassa ja peltä jatkuvasti ja elämää menisi sen asian takia hukkaan, myös pelkää, suu, peräaukko, emätin ja muut syövät....

Kerro ihmeessä kaikki, mutta älä ota nokkiisi jos toimintaasi ihmetellään.

[QUOTE="vieras";26273574]Venakko!
Ihailen sun rohkeuttasi :) Oot hyvällä tavalla "hullu" :) Tsempit sinne :hug:[/QUOTE]

Olen:D, ja olen jopa julkis täällä, kun he ensiks ihmettelivat mistä mä sain tästä tietä ja vielä jaksasin Suomesta lentää :laugh:

Mä ihmettelen, kun ihmiset eivät pelkää syöpä täällä, eikä hpv:ta, eikä polta tupakka tai ajaa autolla, mutta jotain pientä rokotetta kyllä...

Jotain pientä rokotetta, jonka sisältämä aine on tuntematon? Sitä onkin syytä pelätä. Tiedäthän miten pieniä vaikkapa virukset ovat? Jos sinuun saa pistää ihan mitä vain, koska "se on vain pieni rokote", sinä olisit kuollut viikossa. Tai ehkä tunnissa.

Voi hyvänen aika.

Jos syöpään olisi joku parantava hoito ( karsinoomahan on pahanlaatuinen kasvain ) ja vieläpä rokotteen muodossa, sitä ei varmastikaan enää testailtaisi missään meksikon perukoilla ja uutisointi olisi hiukan eri luokkaa kuin mitä nyt ( tietoa ei edes saatavilla..).

Parantava hoito syöpään olisi aikamoinen juttu.

Syöpään on parantavaa hoitoa ollut jo aika pitkään. Myös kohdunkaulasyöpään on erilaisia (joo, heh heh, pakko oli)

Ja koko ajan eri puolilla maailmaa kehitetään uusia lääkkeitä ja hoitoja (myös Suomessa). Niistä myös uutisoidaan jatkuvasti.

[QUOTE="vieras";26274936]Syöpään on parantavaa hoitoa ollut jo aika pitkään. Myös kohdunkaulasyöpään on erilaisia (joo, heh heh, pakko oli)

Ja koko ajan eri puolilla maailmaa kehitetään uusia lääkkeitä ja hoitoja (myös Suomessa). Niistä myös uutisoidaan jatkuvasti.[/QUOTE]

Mutta kun siitä ei puhuta PALSTALLA, niin ei uskota!!111!! Tai joku Milanna nyt puhuu, niin siksi varsinkaan ei uskota!!! Mitä ei palstalla ole gallubissa äänestetty, sitä ei ole!!!11!! Kaikenmaailman bagteerirokotuksia sitä onkin..huuhaata!111!

[QUOTE="vieras";26274936]Syöpään on parantavaa hoitoa ollut jo aika pitkään. Myös kohdunkaulasyöpään on erilaisia (joo, heh heh, pakko oli)

Ja koko ajan eri puolilla maailmaa kehitetään uusia lääkkeitä ja hoitoja (myös Suomessa). Niistä myös uutisoidaan jatkuvasti.[/QUOTE]

Kerrotko yhdenkin hoitomuodon syöpään, jolla on Milannan mainostama 100% onnistumisprosentti? Ja elinikäinen suoja uusiutumista vastaan?

Lääkkeitä on joo. Hoitoja on joo. Eihän nyt ole enää vuosikymmeniin vaan pudotettu hanskoja, että sulla on hei syöpä, ei oo hoitoja. Näitä ja uusia hoitomuotoja kehitetään jatkuvasti. Mutta edelleenkään ei ole löydetty lääkettä/hoitomuotoa/rokotetta, jolla minkään syöpalaadun saisi 100 % varmasti täysin pois.

Ja kyllähän AIDSiin, alzheimeriin ja dementiaankin jatkuvasti kehitetään uusia lääkkeitä ja hoitoa, Suomessa ja muualla. Se ei vielä tarkoita, että olisi löydetty se mitä etsitään. Jos olisi jo olemassa 100 % varmuudella tehoava hoito, niin hittojako sitä enää niin tutkimaan ja kehittämään?

Kerro toki tarkemmin jos sinulla on parempaa tietoa.

[QUOTE="vieras";26275093]Mutta kun siitä ei puhuta PALSTALLA, niin ei uskota!!111!! Tai joku Milanna nyt puhuu, niin siksi varsinkaan ei uskota!!! Mitä ei palstalla ole gallubissa äänestetty, sitä ei ole!!!11!! Kaikenmaailman bagteerirokotuksia sitä onkin..huuhaata!111![/QUOTE]

Linkitä toki haluamasi tieteellinen julkaisu tai tutkimus.

Alkuperäinen kirjoittaja Kerropa vielä;26275294:
Kerrotko yhdenkin hoitomuodon syöpään, jolla on Milannan mainostama 100% onnistumisprosentti? Ja elinikäinen suoja uusiutumista vastaan?

Lääkkeitä on joo. Hoitoja on joo. Eihän nyt ole enää vuosikymmeniin vaan pudotettu hanskoja, että sulla on hei syöpä, ei oo hoitoja. Näitä ja uusia hoitomuotoja kehitetään jatkuvasti. Mutta edelleenkään ei ole löydetty lääkettä/hoitomuotoa/rokotetta, jolla minkään syöpalaadun saisi 100 % varmasti täysin pois.

Ja kyllähän AIDSiin, alzheimeriin ja dementiaankin jatkuvasti kehitetään uusia lääkkeitä ja hoitoa, Suomessa ja muualla. Se ei vielä tarkoita, että olisi löydetty se mitä etsitään. Jos olisi jo olemassa 100 % varmuudella tehoava hoito, niin hittojako sitä enää niin tutkimaan ja kehittämään?

Kerro toki tarkemmin jos sinulla on parempaa tietoa.

Minä en ole hoitovasteprosenteista puhunut mitään, kommentoin viestiä, johon oli tahattomasti ilmeisesti lipsahtanut lause, jonka mukaan se, mikäli syöpään löytyisi hoito, olisi ihmeellistä. En kommentoinut siis rivienvälejä :)

Mutta voi hyvänen aika sentään jokainen voi halutessaa tutustua täällä jo olleisiin linkkeihin ja katsoa sieltä tuon Milannan saaman rokotehoidon prosentit, niin ei tarvitse täällä jankata. Ne eivät ole 100%, enkä minäkään ole sellaista väittänyt.

[QUOTE="vieras";26268841]Ja missään ikinä koskaan kukaan ei tee vapaaehtoistyötä? Plus se, että tuo voi olla kannattava sijoitus tulevaisuutta ajatellen. Palkkana voi olla esim yhtiön osakkeita, jotka tulevaisuudessa ovat erittäinkin arvokkaita.

Maailmassa ei varmaan olisi ainuttakaan lääkettä tai hoitoa (tai mitään muitakaan saavutuksia), jos niitä kehittävillä ihmisillä olisi palstamamma-asenne, "Ei se kannata. Ihan huuhaata hei"[/QUOTE]
:laugh:

Varmaan se meksikolainen rokote paransi sun kaverin kuin jeesus ikään.;)

Lehmä lensi just ikkunan ohi.

Vielä vuonna 1841 ranskalaisen kirurgian johtotähti Velpeau oli vakaasti sitä mieltä, että kipu ja kirurgia kuuluvat erottamattomasti yhteen, ja että lääkärit voivat vain haaveilla kivuttomista leikkauksista. Viisi vuotta myöhemmin leikkauskipujen poistamiseen oli kehitetty käyttökelpoinen menetelmä. Ei penisiliiniäkään alettu välittömästi sen keksimisen jälkeen levittää maailmanlaajuisesti; se keksittiin 1928, mutta massatuotanto alkoi vasta 1944 -- liittoutuneiden sotajoukkojen tarpeisiin. Luuletko, että suomalainen maalaistohtori kuljeskeli kylänraittia klooripromatsiinia laukussaan heti, kun tuo ensimmäisen polven psyykenlääke oli kehitetty?

En halua sinällään ottaa kantaa ketjun aiheeseen, mutta lääketieteellisten innovaatioiden omaksuminen ei käy hetkessä ja yksioikoisesti; taustalla vaikuttavat myös lääketieteen ulkoiset intressit, kuten poliittiset ja ideologiset näkökulmat. Nykyajan massamarkkinoilla keskeinen intressi on luonnollisesti taloudellinen hyöty. Ette kai tosissanne usko, että lääketieteellisten innovaatioiden kehitys rajoittuu länsimaihin? Itse asiassa on WHO:nkin tunnustama tosiasia, että nimenomaan länsimaisten suuryritysten markkinointi- ja lisenssimonopolit heikentävät tehokkaasti kolmannen maailman maiden pääsyä lääkemarkkinoille.

Anteeksi, että sanon, mutta tietämättömyys tai silkka tyhmyys ja rasismi näyttävät jälleen kerran kulkevan käsi kädessä.

Jos tuo rokote oikeasti tehoaisi ja jos olisi kyseessä vakavan sairauden hoito niin uskoisin, että suomalaiset sivistyneinä ihmisinä haluaisivat ko. rokotetta. Miksi siis näin ei ole? Joku typerää typerämpi strippari sitä hehkuttaa ja ihmettelee, kun muut eivät säntää samantien rokotteen hakuun Meksikoon. Onko muuten rokotteen vaikutuksia tutkittu tieteellisesti pitkällä aikavälillä? ja mitä sivuvaikutuksia sillä voi olla pitkällä tähtäimellä?

jos keskimääräinen palstalainen uskoo sielunvaellukseen niin onko ihme jos lapsekkaimmasta päästä oleva uskoo maxikolaisiin ihmeparantajiin

En väitä tuntevani kyseisen tohtorin työtä, mutta noin yleensä voin todeta, että kyllä siellä "maxikossakin" lääketieteen huippu noudattaa kansainvälisiä tieteellisiä standardeja. Tiede on globaalia ja itseään korjaavaa so. jokainen tutkija seuraa tiiviisti oman alansa kehitystä ja kommentoi sitä. Ehkä ei kannattaisi liikoja huudella asiasta, josta ei tiedä yhtään mitään.

Yhteistyössä