Pakko ilmoitta, olen saanut ensimmaisen rokoten, nimi on Mel-2, eika MEL-1:), omg miten pelkasin, mutta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Se ehkäisee muttei paranna.!!!!!

voi jumalauta:D suosittelen tutkia asian, mutta mä tulin hakemaan tänne sellaista rokotetta, joka poista siitä paska, you know? Tutki mitä tarkoita Mel-1, Mel-2, MVA-E2 tai vaikka ONCOVAC....

vkon päästä tänne tulee yks tuttu kans sen laitamaan:)

tai sorry ei se ole tuttu, mutta se on sellainen ihminen joka sai kans tuttujen kautta tietä rokotesta

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Mun on pakko kertoa mitä tänään vielä sain tietä Meksikosta. Täällä on hoito diabetekseen. Se perhe kellä nyt ollaan, heidän sukulaisella Usa:sta oli diabetes, mutta ei sellainen, milloin laitetaan jo pikkin vaan tablettia se söi. Niin täällä on joku ihmeillereita jotka parantaa siitä, 2-3kk pitää syödä... jos joku halua voin kysyä lisää, kun niitä yks myös vei Usa:aan, eli ehkä niitä saa lentokoneseen. Kaikenalisia hoitoja maailmassa, en ymmärrä, miks ei muualla sellaista sitten ole?:|, eikä tää oo oikeasti mikään vitsi, en itsekään usko, että noin vaan jopa sellaista saa parantaa

Voi hyvänen aika.

Jos syöpään olisi joku parantava hoito ( karsinoomahan on pahanlaatuinen kasvain ) ja vieläpä rokotteen muodossa, sitä ei varmastikaan enää testailtaisi missään meksikon perukoilla ja uutisointi olisi hiukan eri luokkaa kuin mitä nyt ( tietoa ei edes saatavilla..).

Parantava hoito syöpään olisi aikamoinen juttu.

Mun on pakko kertoa mitä tänään vielä sain tietä Meksikosta. Täällä on hoito diabetekseen. Se perhe kellä nyt ollaan, heidän sukulaisella Usa:sta oli diabetes, mutta ei sellainen, milloin laitetaan jo pikkin vaan tablettia se söi. Niin täällä on joku ihmeillereita jotka parantaa siitä, 2-3kk pitää syödä... jos joku halua voin kysyä lisää, kun niitä yks myös vei Usa:aan, eli ehkä niitä saa lentokoneseen. Kaikenalisia hoitoja maailmassa, en ymmärrä, miks ei muualla sellaista sitten ole?:|, eikä tää oo oikeasti mikään vitsi, en itsekään usko, että noin vaan jopa sellaista saa parantaa

Onhan suomessakin diabetekseen tablettihoito :snotty: Ja tyypin 2 diabetestä voi hoitaa tapauksesta riippuen pelkällä ruokavaliolla, jolloin lääkitystä ei tarvita tai siitä voidaan luopua.

• Tykkää
Reactions: Wolt
Voi hyvänen aika.

Jos syöpään olisi joku parantava hoito ( karsinoomahan on pahanlaatuinen kasvain ) ja vieläpä rokotteen muodossa, sitä ei varmastikaan enää testailtaisi missään meksikon perukoilla ja uutisointi olisi hiukan eri luokkaa kuin mitä nyt ( tietoa ei edes saatavilla..).

Parantava hoito syöpään olisi aikamoinen juttu.
no voi hyväinen aika, ihmee kun tuttulla se meni pois, varma joku super ihme tapahtui, huoh!!!!

Kaikkea säkin uskot :D II tyypin diabetes voi (tai sen oireet ja verensokerit voivat tasoittua normilukemiin) 'parantua' ihan ruokavaliollakin ja nyt sä väität että meksikolaiset ainoana on keksineet ihmepillerin joka parantaa II tyypin diabeteksen :laugh: ei ihme että sulle pon helppo myydä mitä tahansa...

[QUOTE="vieras";26273475]Kaikkea säkin uskot :D II tyypin diabetes voi (tai sen oireet ja verensokerit voivat tasoittua normilukemiin) 'parantua' ihan ruokavaliollakin ja nyt sä väität että meksikolaiset ainoana on keksineet ihmepillerin joka parantaa II tyypin diabeteksen :laugh: ei ihme että sulle pon helppo myydä mitä tahansa...[/QUOTE]

Ihanneasiakas! Markkinoikin firman puolesta ilmaiseksi.

Venakko on oikein ihannepotilas tähän lääketutkimukseen: eikös ollut niin että koko solumuutoksia ei enää raskauden aikana ja jälkeen enää löytynytkään? eli koko kokeen tulos oli epävarma koska oli otettu raskauden aikana (ainakin kova selittely oli johonkin vaiheeseen tähän suuntaan). Näin ollen meksikolaislääkärit hoitaa rokotteellaan kenties olematonta solumuutosta, ja kas simsalabim, voidaan merkitä tilastoihin että taas yksi henkilö parani- no parani kai kun koko solumuutosta ei ollut olemassakaan...

Etkö sä oikeasti ymmärrä mitä tuossa aiemmin sulle yritettiin sanoa eli kun tämä maxicolainen lääkäri antaa sulle noita rokotteita ja kun käyt sielä samalla lääkärillä kontrollissa niin tottakai kontrollin tulos on että sulla ei ole hpv:ta (vaikka se sulla vielä olisikin), koska muuten se heikentäisi rokotteen uskottavuutta.
Näin toimimalla lääkäri voi myydä vaikka mitä lumelääkettä muka tehokkaana! Tämän takia kannattaisi käydä kontrollissa jossain muualla kuin sielä mexicossa.

Tiesitkö muuten että sielä on myös lääkäreitä jotka ovat keksineet päästään kaikki tutkimustulokset ja valehtelevat potilaille päin naamaa vain saadakseen heidän rahat.

Ehkä ei kannata laittomasti alkaa kuskata Suomeen lääkkeitä... onko sulla tutuissasi ihmisiä jotka varauksettomasti alkaisi popsia ulkomailta tuotuja pillereitä joista ei tiedä mitä ne sisältää :O ?

Tulli - Henkilökohtaiset lääkkeet

Etkö sä oikeasti ymmärrä mitä tuossa aiemmin sulle yritettiin sanoa eli kun tämä maxicolainen lääkäri antaa sulle noita rokotteita ja kun käyt sielä samalla lääkärillä kontrollissa niin tottakai kontrollin tulos on että sulla ei ole hpv:ta (vaikka se sulla vielä olisikin), koska muuten se heikentäisi rokotteen uskottavuutta.
Näin toimimalla lääkäri voi myydä vaikka mitä lumelääkettä muka tehokkaana! Tämän takia kannattaisi käydä kontrollissa jossain muualla kuin sielä mexicossa.

Tiesitkö muuten että sielä on myös lääkäreitä jotka ovat keksineet päästään kaikki tutkimustulokset ja valehtelevat potilaille päin naamaa vain saadakseen heidän rahat.

jos keskimääräinen palstalainen uskoo sielunvaellukseen niin onko ihme jos lapsekkaimmasta päästä oleva uskoo maxikolaisiin ihmeparantajiin

• Tykkää
Reactions: vicy
[QUOTE="vieras";26273495]No carcinoma in situ on syöpää, mutta siinä esiasteesta seuraavana, että ehkä siihenkin rokote voi vielä vaikuttaa. Lähinnä kuitenkin noista esiasteista on parannuttu.[/QUOTE]
Mutta sitä ei aina luokitella syöväksi vaan esiasteeksi, tarkennukseksi siis vielä.

MISSÄ MUN TUTUT ASUU SIELLÄ TUTKITAAN HPV JA MEXICON JÄLKEEN HEILLÄ EI SIITÄ OLLUT....Miks te pidätte jokaista niin tyhmänä, en tajua, ei se Suomi oo mikään ihme maa, missä vain siellä kaikki tehdään oikein, teijän pakko oikeasti tutustua maailmaan eikä elää omassa pienessä maailmassa. Ja kyllä on täällä myös pillerit biabetikseen... onko pahaa jos mä kerron? Onko pahaa jo joku parani? Ja mihin mä uskon? Se on mun ystävä eikä mikään joka myy mulle pillereita, ei juma....

[QUOTE="vieras";26273475]Kaikkea säkin uskot :D II tyypin diabetes voi (tai sen oireet ja verensokerit voivat tasoittua normilukemiin) 'parantua' ihan ruokavaliollakin ja nyt sä väität että meksikolaiset ainoana on keksineet ihmepillerin joka parantaa II tyypin diabeteksen :laugh: ei ihme että sulle pon helppo myydä mitä tahansa...[/QUOTE]

vielä kerran, etkö sä tajua, että se on mun ystävän, ystävä, eikä mikään pillereiden myyijä??? Vai mistä sä naurat, naura itselle hei...

MISSÄ MUN TUTUT ASUU SIELLÄ TUTKITAAN HPV JA MEXICON JÄLKEEN HEILLÄ EI SIITÄ OLLUT....Miks te pidätte jokaista niin tyhmänä, en tajua, ei se Suomi oo mikään ihme maa, missä vain siellä kaikki tehdään oikein, teijän pakko oikeasti tutustua maailmaan eikä elää omassa pienessä maailmassa. Ja kyllä on täällä myös pillerit biabetikseen... onko pahaa jos mä kerron? Onko pahaa jo joku parani? Ja mihin mä uskon? Se on mun ystävä eikä mikään joka myy mulle pillereita, ei juma....

Sanoinko minä että sun pitäisi mennä tutkimuksiin Suomessa? en tainnut sanoa...

Yhteistyössä