[QUOTE="vieras";26275859]Onko sinulla lainkaan käsitystä uusien lääkevalmisteiden "tiestä" kehittelyvaiheesta maailmanlaajuiseen kaupalliseen levitykseen...
Tuosta Milannan saamasta hoidosta on tosiaan artikkeleita netissä, suomenkielistäkin aineistoa Tampereella parhaillaan meneillään olevasta "ihmiskokeesta", mihin Milannakin kai olisi mennyt mukaan, ellei olisi ollut jo ryhmä täynnä.[/QUOTE]
Mä kysyin Mario Lopezilta, niin Suomessa eivät heidän rokotetta tutkitaan, se on Ranskalainen rokote todenäköisesti, Ranskalaiset jo kauan sitten halusivat heidän idean ostaa, mutta kun se on patentoitu ne eivät voi samoja aineita pitää, se ei oikeastaan edes ole yhtään tehokas, kun mä myös joskus puhuin ranskalaisen tutkijan kanssa sähköpostin kautta.... siis hö... mulla niin paljon kerrottava, mutta ensiks jos mä herään kunnolla, täällä vasta klo 9

.... mutta kysykää niin paljon kun haluatte, mulle on parempi vasta kysymyksiin....
Mel-2 on tehokas 98%.... se on jo vuodesta 1996 tutkitaan ja 2 vuotta ihmisiä Mexicossa rokotetaan, tutkimuksien mukaan vain muutama tosi vanha henkilöä oli kellä imunitetti todella alhalla ja 6 annosta ei tehonuut, eli jäi veressä jonkin verran e6 ja e7 geenejä... tai jotai.... niin kun annettiin heille vielä 1 annosta tai 2 sellaista pikkusen kova annosta, kaikki oli sen jälkeen silti pois, eli rokote Mel-2 se on melkein sama kun MVA-E2, mutta tehokkampi toimii 100% loppujen lopuksi, kun ne jatkuvasti MVa-E2 jälkeen kehittelivat siitä tehokkamaksi.... On se kyllä aikamoinen myrkky tää rokote, mutta hyvällä tavalla, kun se palauta elimistöön E2 oikea geeni joka on ilman Hpv:ta ihmisillä ja joka suojaa meijä erilaisilta syöpiltä ja ei anna että elimistössä olisi Hpv, eli eliminoi siitä paska.... toivottavasti selitin edes jonkin verran oikein, en osaa kun ihan lääkäreiden kielellä puhua...