Pakko ilmoitta, olen saanut ensimmaisen rokoten, nimi on Mel-2, eika MEL-1:), omg miten pelkasin, mutta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="hmm";26275682]Jos tuo rokote oikeasti tehoaisi ja jos olisi kyseessä vakavan sairauden hoito niin uskoisin, että suomalaiset sivistyneinä ihmisinä haluaisivat ko. rokotetta. Miksi siis näin ei ole? QUOTE]

Ehkä tuo rokote tulee Suomeenkin lähivuosina, jännä seurata asiaa.

[QUOTE="hmm";26275682]Jos tuo rokote oikeasti tehoaisi ja jos olisi kyseessä vakavan sairauden hoito niin uskoisin, että suomalaiset sivistyneinä ihmisinä haluaisivat ko. rokotetta. Miksi siis näin ei ole? Joku typerää typerämpi strippari sitä hehkuttaa ja ihmettelee, kun muut eivät säntää samantien rokotteen hakuun Meksikoon. Onko muuten rokotteen vaikutuksia tutkittu tieteellisesti pitkällä aikavälillä? ja mitä sivuvaikutuksia sillä voi olla pitkällä tähtäimellä?[/QUOTE]

Onko sinulla lainkaan käsitystä uusien lääkevalmisteiden "tiestä" kehittelyvaiheesta maailmanlaajuiseen kaupalliseen levitykseen...
Tuosta Milannan saamasta hoidosta on tosiaan artikkeleita netissä, suomenkielistäkin aineistoa Tampereella parhaillaan meneillään olevasta "ihmiskokeesta", mihin Milannakin kai olisi mennyt mukaan, ellei olisi ollut jo ryhmä täynnä.

[QUOTE="vieras";26275859]Onko sinulla lainkaan käsitystä uusien lääkevalmisteiden "tiestä" kehittelyvaiheesta maailmanlaajuiseen kaupalliseen levitykseen...
Tuosta Milannan saamasta hoidosta on tosiaan artikkeleita netissä, suomenkielistäkin aineistoa Tampereella parhaillaan meneillään olevasta "ihmiskokeesta", mihin Milannakin kai olisi mennyt mukaan, ellei olisi ollut jo ryhmä täynnä.[/QUOTE]

Mä kysyin Mario Lopezilta, niin Suomessa eivät heidän rokotetta tutkitaan, se on Ranskalainen rokote todenäköisesti, Ranskalaiset jo kauan sitten halusivat heidän idean ostaa, mutta kun se on patentoitu ne eivät voi samoja aineita pitää, se ei oikeastaan edes ole yhtään tehokas, kun mä myös joskus puhuin ranskalaisen tutkijan kanssa sähköpostin kautta.... siis hö... mulla niin paljon kerrottava, mutta ensiks jos mä herään kunnolla, täällä vasta klo 9:D.... mutta kysykää niin paljon kun haluatte, mulle on parempi vasta kysymyksiin....

Mel-2 on tehokas 98%.... se on jo vuodesta 1996 tutkitaan ja 2 vuotta ihmisiä Mexicossa rokotetaan, tutkimuksien mukaan vain muutama tosi vanha henkilöä oli kellä imunitetti todella alhalla ja 6 annosta ei tehonuut, eli jäi veressä jonkin verran e6 ja e7 geenejä... tai jotai.... niin kun annettiin heille vielä 1 annosta tai 2 sellaista pikkusen kova annosta, kaikki oli sen jälkeen silti pois, eli rokote Mel-2 se on melkein sama kun MVA-E2, mutta tehokkampi toimii 100% loppujen lopuksi, kun ne jatkuvasti MVa-E2 jälkeen kehittelivat siitä tehokkamaksi.... On se kyllä aikamoinen myrkky tää rokote, mutta hyvällä tavalla, kun se palauta elimistöön E2 oikea geeni joka on ilman Hpv:ta ihmisillä ja joka suojaa meijä erilaisilta syöpiltä ja ei anna että elimistössä olisi Hpv, eli eliminoi siitä paska.... toivottavasti selitin edes jonkin verran oikein, en osaa kun ihan lääkäreiden kielellä puhua...

ja älkää tappelkaa täällä, ettei se ole tehokas, lukekaa vaikka vanhasta MVA-E2 rokotteesta netissä, tästä rokotteesta tietävät jopa parhaat Suomalaiset lääkärit ja voitte googleta ja ihan luottetavilla lääkärin sivuilla tästä löytyy, eli Meksikon rokotteesta, myös uudesta versiosta kun Mel-1 ja kaikist tehokkain Mel-2, kun siitä kehitettiin jatkuvasti....

MEL-1 terapeuttinen rokotteen kehittäminen on geenitekniikan ViroLab. MEL-1 tutkittiin 13 vuoden aikana lähes 3000 potilasta, ei sivuvaikutuksia kuin flunssaoireita.
99% potilaista on parantunut, ja ei ole re-infektio, vaikka niiden kumppanit ole käsitelty MEL-1. Lähinnä MEL-1 ovat: pysäyttää kasvainten kasvua ja aiheuttaa kasvaimen regressio, koska makrofagien uusiutunut, kehittää vasta-aineita HPV ja syto myrkyllistä solujen HPV jotta potilaat luoda pitkän aikavälin immuniteetti HPV.

Toisin sanoen, MEL-1 off muutosta mekanismi HPV ja vahvistaa potilaan immuunijärjestelmä poistaa HPV ja luoda pitkäaikaista suojaa häntä vastaan. Sen tehoa ei rajoitu naisiin mutta toimii vielä paremmin miehillä. Tämä tekee mahdolliseksi poistaa HPV molempia sukupuolia. Ensimmäistä kertaa ihmiskunnan on hoito, joka mahdollistaisi hävittämistä HPV ihmisen väestö ja siten suurin syy syövän naisten yleisin kuolinsyy.

Tietenkin, niin diagnoosi ja parantavaan hoitoon MEL-1 tarvitse saada sairaanhoitopalvelut potilaille.

Jokainen hoito vaatii tarkastuskäynti, kuusi vierailua saada annoksia MEL-1 ja kuulemisen seurata.

Mutta mä ainakin tämän matkan yhditän niin kuin loma matka+ hyödyllinen matka, eli sain tämä paskakin pois, ai niin toivottavasti:D...

Täällä muuten on kiva, olen jo tottunut, einkä huomannut että olisi varallista, ihmiset ystävällisiä, mä olin otanut taksia kaadulta varma jo 20 kerta jos ei enemmän, kun matkustamme kokoajan ympäri... olimme ulkona yöllä, täällä yöllä jopa kampaamot auki haha, kävimme jopa siellä:D, kaikki kadut täynnä ihmisiä, kaikki juovat, tanssivat, syövät, eli elävät niin kuin haluavat ja tää kaupunki on todellakin maailman isoin, se on HUHUHUH miten iso, pää menee jopa sekaisin. Tänään mennään turistibussilla, sellainen avoin bussi, niin ajamaan ympäri Mexicoa ajamaan ja nauttimaan hyvistä ravintoloista. Ens viikolla, mennään jonnekin kauas 7t Mexicosta katsomaan joku Grand kanjonia tai sen tapaista ja ajamaan venellä missä alegatoreita:D oikein jännittä, mutta joka päivää meillä on ohjeelma

Ihan turhaan jankutat tosta rokotteesta, teet itsestäsi vain enemmän pellen kerta kerralta.

Turha sun sitten lukea Venakko Milannan ketjuja tästä aiheesta.

Älä Venakko Milanna välitä tällaisista kommenteista, täällä on oikeasti meitäkin jotka olemme kiinnostuneita kokemuksestasi ja kyseisestä rokotteesta vaikkemme olisikaan menossa kuitenkaan Meksikoon asti sitä itsellemme ottamaan. On todella hienoa, että uskallat jakaa kokemuksesi täällä!

[QUOTE="Vieras";26277281]Pitäkää hauskaa, lapsilla on varmasti kaikki hyvin eivätkä äitiä kaipaa, vauvakin jäi sitten ilmeisesti kotiin?[/QUOTE]

heillä kaikki hyvin, odottavat lahjoja, mutta mulla on niin ikävä, mutta yritän ei ikävöidä hirveästi, kun ketä se auttaa, sekä ei heillekin tee pahaa välillä olla ilmankin mua:D

[QUOTE="joku";26277310]Turha sun sitten lukea Venakko Milannan ketjuja tästä aiheesta.

Älä Venakko Milanna välitä tällaisista kommenteista, täällä on oikeasti meitäkin jotka olemme kiinnostuneita kokemuksestasi ja kyseisestä rokotteesta vaikkemme olisikaan menossa kuitenkaan Meksikoon asti sitä itsellemme ottamaan. On todella hienoa, että uskallat jakaa kokemuksesi täällä![/QUOTE]

Kyllä, niin ja kiva kertoa tästä, koska mä haluan muillekin naisille auttaa, koska joku voi oieasti jopa mennänkin otamaan, tiedän sen kun sain jo 3 naista Suomesta jotka kans menevät sen otamaan, kun heijänkin hermoille hpv ei myöskään ole hauska juttu:). Mä itseasiassa tutustuin myös ihmisten kanssa netissä jotka sen otivat, oikeasti kaikki ovat tytyväisiä, sama kun ystävä ja hänen ystävä

Yhteistyössä