Pakko jakaa tämä(kin) kanssanne, vaikka pidätte mua varmasti hulluna :D (turhis)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tytsi-89
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Fleur de la Cour:
Niin ja yks asia mua ihmetyttää, siis kysyn nyt ihan vaan tiedonhaluisena, en veetuillakseni.. Että kun sä kuitenkin olet mukava ja hyvännäköinen tyttö ja silleen niin miten ihmeessä sä et ole vielä ihastunut ja rakastunut niin että olisit jo ensisuudelmaan asti yltänyt??? Että missä ihmeessä se rima oikeen on kun itse olin joku 15 kun ekan ihastuksen löysin, siis sellaisen jonka kanssa suudeltiin ja räpellettiin kaikkea muuta mut ei nyt ihan loppuun asti. 16-vuotiaana löysin ensirakkauteni sitten, exäni.. että miten ihmeessä saat aikasi kulumaan kun varmaan pörrää ympärillä jätkiä?? Tai siis paremminkin että miten sä kestät ilman??

Tuo hiukan huvittaa toi viimeinen lause, että pörrää ympärillä jätkiä :D Olisikin noin ;) Niitä pörrää kyllä, mutta lähinnä baareissa ja laivalla tai muissa vastaavissa paikoissa..esim. koulussa ei ole yhtään sellaista poikaa, josta olisin vähääkään kiinnostunut eikä kukaan lukiostani ole ilmaissut myöskään minulle mahdollista kiinnostustaan. Olen aina liikkunut melko pienissä ympyröissä, ehkä se on suurin syy siihen, etten ole vielä ketään löytänyt :| Yläasteiässä ei myöskään ollut kukaan tietääkseni ihastunut minuun, rumaksi siellä haukuttiin niitä, jotka eivät olleet niitä "suosittuja" ja parhaimman näköisiä...itse olen kuullut niin sanottuun tavisten porukkaan aina, en ole epäsuosittu mutten suosittukaan. Mulla ei muuten ole ollut ala-asteen jälkeen edes poikapuolisia kavereita :o Lukioiässä tulee taas hiukan enemmän hengailtua poikienkin kanssa. Olen ollut jo 10 vuotta (8-vuotiaasta lähtien..) ihastunut lapsuuden naapuripoikaan, suutelisin häntä koska vain :D Eli olen vieläkin ihastunut..tosin yksipuolisesti :/ Tuli hyvä mieli, kun kehuit hyvännäköiseksi ;) En tiedä, pitävätkö pojat/miehet minua yleensä hyvännäköisenä..nykyään, ehkä..johtuisikohan siitä, että olen hieman laajentanut ympyröitäni :D Asun kuitenkin pikkukunnassa niin valinnanvaraa ei ole kauheasti ollut, ei mulla rima kovin korkealla ole ja kauan olen haaveillut suudelmasta ja seurustelusta, erittäin kauan! :| Ja joo, en tiedä itsekään, miten kestän tilanteen näinkin hyvin ;)

Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:
Hyviä periaatteita =) Minusta oikein hyvä, että joku sinun ikäinenkin jaksaa odottaa sitä ensimmäistä suudelmaa ja ekaa kertaa. Kyllä sitä ehtii myöhemminkin. En ole kuitenkaan niitä Ei seksiä ennen avioliittoa-kannattajia. Tuota en kyllä suosittele, vaikka varmasti monella toimii noinkin =)

En kannata minäkään =)

Se oli hienosti ajateltu. miksi nyt suudella sellaista, joka ei ole tärkeä, tai jota ei oikeastaan edes halua suudella. Siinä sen näkee, että alkoholin vaikutuksenkin alaisena voi silti ajatella ihan selkeästi.

Kyllä se suudelma tuntuu varpaissa asti, sitten, kun on todella todella ihastunut.

Mä suutelin ekan kerran semmosen pojan kanssa, johon olin ollut monta vuotta tosi ihastunut. :heart: Tai oikeestaan me suudeltiin monta tuntia sen kaverin teltassa Hellareitten kesäjuhlilla. Meistä ei tullut kuitenkaan mitään, mutta ei ole kaduttanut. Nimittäin se oli hienoa!

Noo, se on mun ja miehen kaveri nykyisin. :D

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Se oli hienosti ajateltu. miksi nyt suudella sellaista, joka ei ole tärkeä, tai jota ei oikeastaan edes halua suudella. Siinä sen näkee, että alkoholin vaikutuksenkin alaisena voi silti ajatella ihan selkeästi.

Kyllä se suudelma tuntuu varpaissa asti, sitten, kun on todella todella ihastunut.

Mä suutelin ekan kerran semmosen pojan kanssa, johon olin ollut monta vuotta tosi ihastunut. :heart: Tai oikeestaan me suudeltiin monta tuntia sen kaverin teltassa Hellareitten kesäjuhlilla. Meistä ei tullut kuitenkaan mitään, mutta ei ole kaduttanut. Nimittäin se oli hienoa!

Noo, se on mun ja miehen kaveri nykyisin. :D

Olen kyllä samaa mieltä, että ei se alkoholi estä selkeää, järkevää ajattelua ja harkintakykyä, vaikka poistaakin estoja =) Siksi olen alkanut suhtautua yhä epäilevämmin näihin kaikkiin selityksiin ns. "kännipettämisistä" :/

Alkuperäinen kirjoittaja KYRSÄ:
siis se on suudelma, ei neitsyyden menetys :laugh:

Voi kuule, tietäisitpä vaan vaatimukseni neitsyyden menetys-asiassa :whistle: Enhän mä odotakaan tolta ensisuudelmalta läheskään niin paljon, sen ei tarvitse tapahtua edes seurustelusuhteessa välttämättä :D

Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:

Voi kuule, tietäisitpä vaan vaatimukseni neitsyyden menetys-asiassa :whistle: Enhän mä odotakaan tolta ensisuudelmalta läheskään niin paljon, sen ei tarvitse tapahtua edes seurustelusuhteessa välttämättä :D

Onks se sulla sit edessä (neitsyyden menetys) kun olette olleet puolisosi kanssa 10 vuotta naimisissa?? :D :saint:

Onks se sulla sit edessä (neitsyyden menetys) kun olette olleet puolisosi kanssa 10 vuotta naimisissa?? :D :saint:

Ei sentään :D En kannata sitä seksiä vasta avioliitossa-ajatusta.

Alkuperäinen kirjoittaja Fleur de la Cour:
Niin ja yks asia mua ihmetyttää, siis kysyn nyt ihan vaan tiedonhaluisena, en veetuillakseni.. Että kun sä kuitenkin olet mukava ja hyvännäköinen tyttö ja silleen niin miten ihmeessä sä et ole vielä ihastunut ja rakastunut niin että olisit jo ensisuudelmaan asti yltänyt??? Että missä ihmeessä se rima oikeen on kun itse olin joku 15 kun ekan ihastuksen löysin, siis sellaisen jonka kanssa suudeltiin ja räpellettiin kaikkea muuta mut ei nyt ihan loppuun asti. 16-vuotiaana löysin ensirakkauteni sitten, exäni.. että miten ihmeessä saat aikasi kulumaan kun varmaan pörrää ympärillä jätkiä?? Tai siis paremminkin että miten sä kestät ilman??

Tuo hiukan huvittaa toi viimeinen lause, että pörrää ympärillä jätkiä :D Olisikin noin ;) Niitä pörrää kyllä, mutta lähinnä baareissa ja laivalla tai muissa vastaavissa paikoissa..esim. koulussa ei ole yhtään sellaista poikaa, josta olisin vähääkään kiinnostunut eikä kukaan lukiostani ole ilmaissut myöskään minulle mahdollista kiinnostustaan. Olen aina liikkunut melko pienissä ympyröissä, ehkä se on suurin syy siihen, etten ole vielä ketään löytänyt :| Yläasteiässä ei myöskään ollut kukaan tietääkseni ihastunut minuun, rumaksi siellä haukuttiin niitä, jotka eivät olleet niitä "suosittuja" ja parhaimman näköisiä...itse olen kuullut niin sanottuun tavisten porukkaan aina, en ole epäsuosittu mutten suosittukaan. Mulla ei muuten ole ollut ala-asteen jälkeen edes poikapuolisia kavereita :o Lukioiässä tulee taas hiukan enemmän hengailtua poikienkin kanssa. Olen ollut jo 10 vuotta (8-vuotiaasta lähtien..) ihastunut lapsuuden naapuripoikaan, suutelisin häntä koska vain :D Eli olen vieläkin ihastunut..tosin yksipuolisesti :/ Tuli hyvä mieli, kun kehuit hyvännäköiseksi ;) En tiedä, pitävätkö pojat/miehet minua yleensä hyvännäköisenä..nykyään, ehkä..johtuisikohan siitä, että olen hieman laajentanut ympyröitäni :D Asun kuitenkin pikkukunnassa niin valinnanvaraa ei ole kauheasti ollut, ei mulla rima kovin korkealla ole ja kauan olen haaveillut suudelmasta ja seurustelusta, erittäin kauan! :| Ja joo, en tiedä itsekään, miten kestän tilanteen näinkin hyvin ;)

No joo, jos nyt yhtään muistelen niin vaikkakin tuli vaihdeltua suudelmaa jos toistakin sun iässä jätkien kanssa niin olin myös hyvin epävarma sen suhteen, että pitääkö pojat minusta ja ihastutanko miehiä.. se on vaan alle 20-vuotiaan maailmankatsomus tuollainen. Nyttemmin kun teen esimerkiksi töitä vanhan lukiokaverini kanssa niin voin ihan suoraan sanoa, että ihastutamme toinen toisiamme ja huvittelemme töiden lomassa flirttailemalla toinen toisillemme. En olisi ikimaailmassa kyennyt sanomaan sanaakaan tuolle jätkälle lukioaikana, hän kun oli ja on muutaman vuoden vanhempi, nyttemmin uskallan sanoa aivan mitä vaan ja nikata silmää perään, vaikka hän on lääkäri ja minä hoitaja. Omasta seksuaalisuudestaan kun on varmempi yli 30-vuotiaana.. Että usko rauhassa vaan vanhaa tätiä, sä olet hyvännäköinen ja vetoat varmasti miehiin ja ne pörrää kyllä ympärilläsi jos paikka tulee, muttei ne rassut uskalla tehdä sitä vielä muualla kuin baareissa, ei lukion käytävillä ole soveliasta käyttäytyä kovin kevytkenkäisesti ja näkyvästi ;)

Alkuperäinen kirjoittaja Hukka:
Ja mä en vaan ymmärrä et miten ne huulet siitä kuluis vaikka hieman imuttelisikin jonkun muunkin kuin sen Suuren Rakkauden kanssa :whistle:

Tämä on tunnekysymys eikä sitä tarvitsekaan ymmärtää täysin järjen tasolla =)

Jokaisella on ihan täysi oikeus päättä siitä, kenelle suudelmiaan antaa ja millaisen haluaa ensisuudelman kokemuksena olevan. Onhan se kiva, jos sen muistaa ikuisesti ja se ei jälkikäteen kaduta.

Aika lailla samanlainen nuori olen ollut kanssasi. Sain ensisuudelmani lukion jälkeisenä kesänä, ensimmäiseltä seurustelukumppaniltani.

Ja neitsyyteni annoiin miehelleni, "jo" muutaman kuukauden seurustelun jälkeen. Se tuntui silloin oikealta, ja tuntuu edelleenkin :) Naimisissa ollaan ja kohta vuoden ikäinen lapsi pyörii jaloissa. Ja olen mieheeni rakastunut, häntä vain haluan.

(Vaikkakin muutama "kännisuutelu" tuohon kahden miehen väliin mahtuukin, pidemmälle ei tullut edes mieleenikään mennä, kun ei ollut se oikea)

Ootko tytsi tullu ajatelleeksi, että kun joskus ihastut tulisesti johonkin poitsuun, ja noin kovasti odotat sitä suudelmaa... se voikin olla ihan kamala kokemus, ja koko ihastus sammuu limaan, räkään ja haisevaan hengitykseen.

Jos taas suutelisit ihan spontaanisti jotain poikaa, voisikin olla että ihana suutelo herättäisi ihastumisen tunteen.
Voit menettää sen ihastumisen ja rakastumisen tunteen sillä pään käännöllä.

Mieti asiaa. :attn:

Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Ootko tytsi tullu ajatelleeksi, että kun joskus ihastut tulisesti johonkin poitsuun, ja noin kovasti odotat sitä suudelmaa... se voikin olla ihan kamala kokemus, ja koko ihastus sammuu limaan, räkään ja haisevaan hengitykseen.

Jos taas suutelisit ihan spontaanisti jotain poikaa, voisikin olla että ihana suutelo herättäisi ihastumisen tunteen.
Voit menettää sen ihastumisen ja rakastumisen tunteen sillä pään käännöllä.

Mieti asiaa. :attn:

Voihan se olla noinkin, mutta ainakin se on silloin tapahtunut oikean ihmisen kanssa =) ajattelen asiassa enemmän sitä tunnepuolta kuin teknistä suoritusta :)

Ei sillä suudelman laadulla niin mitään väliä ole. Kai se ekoja kertoja onkin vähän semmosta, että on koko naama mustelmilla, mutta kyllä sen kerkeää oppimaan. Kun on oikein ihastunut, niin ei välitä mistään räästä tai kuolasta, vaan ois valmis vaikka syömään toisen paskaa.

Alkuperäinen kirjoittaja maantiekiitäjä:
kuis noin muuten menee? =) piti kirjotella mutta ollu vähän kiirusta tässä... :headwall:

Ihan kivasti menee, penkkarit ja abiristeily takanapäin ja hiihtoloma menossa...menen ylihuomenna taas laivalle :D Mulla on nyt lukuloma seuraavat 3 viikkoa.

Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Voihan se olla noinkin, mutta ainakin se on silloin tapahtunut oikean ihmisen kanssa =) ajattelen asiassa enemmän sitä tunnepuolta kuin teknistä suoritusta :)

Tunteet voivat piillä kemiassa.

Hääh, vaik naamat on räässä, niin silti voi olla pää pilvissä. ;)

Ootkos muuten Tytsi ajatellut siltä kannalta asiaa, että ehkä sinun itse olisi hyvä treenata suuteloa ennen "suurta rakkauttasi". Hampaat kipeänä ja pojan naama korvia myöten märkänä, et välttämättä tee hyvää vaikutusta elämäsi rakkaudelle. En tietenkään tarkoita, että näin välttämättä käy muttah.. :)
Kun viellä pienellä paikkakunnallakin asut ( ? ) niin voi maine mennä, jos pojat saa kuivailla naamaansa hihaan jäljiltäsi..
Harjoittelulla tämä ensimmäinen ihana suutelo hetki olisi mahdollisesti paljon romanttisempi kuin ilman reenausta. Ja kehtaampa jopa väittää, että monet pojat voivat pitää sinua hieman outona kun et ole 18vuotiaana viellä suudellut ketään.. anteeksi vaan..

Alkuperäinen kirjoittaja Pulu:
Ootkos muuten Tytsi ajatellut siltä kannalta asiaa, että ehkä sinun itse olisi hyvä treenata suuteloa ennen "suurta rakkauttasi". Hampaat kipeänä ja pojan naama korvia myöten märkänä, et välttämättä tee hyvää vaikutusta elämäsi rakkaudelle. En tietenkään tarkoita, että näin välttämättä käy muttah.. :)
Kun viellä pienellä paikkakunnallakin asut ( ? ) niin voi maine mennä, jos pojat saa kuivailla naamaansa hihaan jäljiltäsi..
Harjoittelulla tämä ensimmäinen ihana suutelo hetki olisi mahdollisesti paljon romanttisempi kuin ilman reenausta. Ja kehtaampa jopa väittää, että monet pojat voivat pitää sinua hieman outona kun et ole 18vuotiaana viellä suudellut ketään.. anteeksi vaan..

Mutta sen sielunkumppanin tunnistaakin juuri siitä, että se on valmis vaikka nuolemaan sun hikisukkia, jos niikseen tulee. Harmi, ettei ihmiset sitä tajua. Vai
kuka nyt haluaisi elämänkumppanikseen suorituksia arvioivan ja niistä kylille kertovan tyypin?

Yhteistyössä