Alkuperäinen kirjoittaja Fleur de la Cour:
Niin ja yks asia mua ihmetyttää, siis kysyn nyt ihan vaan tiedonhaluisena, en veetuillakseni.. Että kun sä kuitenkin olet mukava ja hyvännäköinen tyttö ja silleen niin miten ihmeessä sä et ole vielä ihastunut ja rakastunut niin että olisit jo ensisuudelmaan asti yltänyt??? Että missä ihmeessä se rima oikeen on kun itse olin joku 15 kun ekan ihastuksen löysin, siis sellaisen jonka kanssa suudeltiin ja räpellettiin kaikkea muuta mut ei nyt ihan loppuun asti. 16-vuotiaana löysin ensirakkauteni sitten, exäni.. että miten ihmeessä saat aikasi kulumaan kun varmaan pörrää ympärillä jätkiä?? Tai siis paremminkin että miten sä kestät ilman??
Tuo hiukan huvittaa toi viimeinen lause, että pörrää ympärillä jätkiä

Olisikin noin

Niitä pörrää kyllä, mutta lähinnä baareissa ja laivalla tai muissa vastaavissa paikoissa..esim. koulussa ei ole yhtään sellaista poikaa, josta olisin vähääkään kiinnostunut eikä kukaan lukiostani ole ilmaissut myöskään minulle mahdollista kiinnostustaan. Olen aina liikkunut melko pienissä ympyröissä, ehkä se on suurin syy siihen, etten ole vielä ketään löytänyt :| Yläasteiässä ei myöskään ollut kukaan tietääkseni ihastunut minuun, rumaksi siellä haukuttiin niitä, jotka eivät olleet niitä "suosittuja" ja parhaimman näköisiä...itse olen kuullut niin sanottuun tavisten porukkaan aina, en ole epäsuosittu mutten suosittukaan. Mulla ei muuten ole ollut ala-asteen jälkeen edes poikapuolisia kavereita

Lukioiässä tulee taas hiukan enemmän hengailtua poikienkin kanssa. Olen ollut jo 10 vuotta (8-vuotiaasta lähtien..) ihastunut lapsuuden naapuripoikaan, suutelisin häntä koska vain

Eli olen vieläkin ihastunut..tosin yksipuolisesti :/ Tuli hyvä mieli, kun kehuit hyvännäköiseksi

En tiedä, pitävätkö pojat/miehet minua yleensä hyvännäköisenä..nykyään, ehkä..johtuisikohan siitä, että olen hieman laajentanut ympyröitäni

Asun kuitenkin pikkukunnassa niin valinnanvaraa ei ole kauheasti ollut, ei mulla rima kovin korkealla ole ja kauan olen haaveillut suudelmasta ja seurustelusta, erittäin kauan! :| Ja joo, en tiedä itsekään, miten kestän tilanteen näinkin hyvin