Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja JanuLiitus:Mä painan 41kg :snotty:
Alkuperäinen kirjoittaja nipo:Alkuperäinen kirjoittaja JanuLiitus:Mä painan 41kg :snotty:
Miten helkkarin lyhyt sä oikein olet?! 140cm?
Alkuperäinen kirjoittaja ?:Paljon oot pitkä?
Veikkaisin painoksi 75-85kg riippuen pituudesta.
Alkuperäinen kirjoittaja JanuLiitus:Niin ja pituus siis oli 146 cm![]()
Alkuperäinen kirjoittaja arvaus:Alkuperäinen kirjoittaja JanuLiitus:Niin ja pituus siis oli 146 cm![]()
ai sä oot noin lyhkänen, no sit arvaan 45kg..
Alkuperäinen kirjoittaja JanuLiitus:Joo mä olen tällainen miniHaluisin niin että pituutta olis enemmän, välillä hävettää ku kaikki tuijottaa jos meen lasten kanssa
Eli viel kerran: 146cm ja 41kg
Alkuperäinen kirjoittaja muhvi:Mekko oli kiva mut mä katoin ekana noita söpöjä koiriaIhania, varsinkin tuo joka nuunaa tossa kuvassa :heart:
Alkuperäinen kirjoittaja hoya bella:Yllättävän kivan näköinen mekko Seppälästä
Kiva nähdä, että joku on mua pari senttiä lyhempi![]()
Alkuperäinen kirjoittaja arvaus:Alkuperäinen kirjoittaja JanuLiitus:Joo mä olen tällainen miniHaluisin niin että pituutta olis enemmän, välillä hävettää ku kaikki tuijottaa jos meen lasten kanssa
niin minkäs teet kun ei oo ollut paikalla silloin kun sitä pituutta on jaettu..Saanko kysyä minkä pituinen sun mies on?
Alkuperäinen kirjoittaja hoya bella:Yllättävän kivan näköinen mekko Seppälästä
Alkuperäinen kirjoittaja arvaus:Alkuperäinen kirjoittaja hoya bella:Yllättävän kivan näköinen mekko Seppälästä
kuinkas pitkä/lyhyt sä oot?
Alkuperäinen kirjoittaja JanuLiitus:Alkuperäinen kirjoittaja arvaus:Alkuperäinen kirjoittaja JanuLiitus:Joo mä olen tällainen miniHaluisin niin että pituutta olis enemmän, välillä hävettää ku kaikki tuijottaa jos meen lasten kanssa
niin minkäs teet kun ei oo ollut paikalla silloin kun sitä pituutta on jaettu..Saanko kysyä minkä pituinen sun mies on?
178cm =) Välillä mua myös hävettää se että miten mies kehtaa mun kanssa edes jossain kulkea. Luulevat pian että on sekaantunut alaikäiseen :/ Mutta onneksi tuo on niin ihana ettei välitä pituudestani, saati siitä että mitä muut ajattelee :heart:
Alkuperäinen kirjoittaja hoya bella:Alkuperäinen kirjoittaja arvaus:Alkuperäinen kirjoittaja hoya bella:Yllättävän kivan näköinen mekko Seppälästä
kuinkas pitkä/lyhyt sä oot?
148,5cm, painoa nyt aika reilusti![]()
Tulee aina vaan niin hyvä mieli ettei ole ainut lyhyt![]()