Pakko laittaa siitä mekosta kuva :D *kuva*

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Januliittus
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja arvaus:
Kiva et on muitakin lyhyitä..:) Mä oon 152cm, mies 175cm. On se välillä ärsyttävää, kun kuulee jotain läppää..

:) On se välillä juu ärsyttävää, varsinkin ku mä en yleensä huumoria ymmärrä ( tai halua ymmärtää ) ja tää pituus on aika arka paikka mulle :/

Niin ja kiitos kaikille =)

Alkuperäinen kirjoittaja JanuLiitus:
:) On se välillä juu ärsyttävää, varsinkin ku mä en yleensä huumoria ymmärrä ( tai halua ymmärtää ) ja tää pituus on aika arka paikka mulle :/

Musta se on niin ärsyttävää, kun edes kysytään, et minkä mittainen oot. Näkeehän sen jo että lyhyt olen! Mut en mä tosta kuvasta ois sun pituutta arvannu, olisin veikannu et 170.

Musta se on niin ärsyttävää, kun edes kysytään, et minkä mittainen oot. Näkeehän sen jo että lyhyt olen! Mut en mä tosta kuvasta ois sun pituutta arvannu, olisin veikannu et 170.

:D kuva vääristää aina :D Niin mitä sitä pituutta tosiaan kyselee ku näkee selvästi että on tällainen tappi.. No mut ihanaa että sentään kuvassa näyttää noin pitkältä :laugh:

Juu, tai sitten ihmetellään kuinka kauheen pitkä sä oikein oot? Nuorempana oli tosi arka aihe, mut nyt en enää jaksa välittää. Pituutta mulla on vaan 177cm eli ei edes hirveän paljon. :/

:D kuva vääristää aina :D Niin mitä sitä pituutta tosiaan kyselee ku näkee selvästi että on tällainen tappi.. No mut ihanaa että sentään kuvassa näyttää noin pitkältä :laugh:

eiks oo!:D

Ei lyhyys ole ollenkaan paha juttu, minusta ainakin lyhyet ja hoikat naiset on tosi kivannäköisiä :) Myös sinä. Tuo "miten helkkarin lyhyt oikein olet" oli ehkä siis huono veto, lähinnä vaan ihmettelin, että miten joku voi painaa 41kg ja olla normaalipainoisen näköinen, eikä mikään anorektikko ;)

Kiva kroppa sulla on ja hame sopii tosi hienosti. Kanna vaan itsesi ylpeydellä, miksi ihmeessä miehesikään häpeäisi sua, ei sussa ole mitään hävettävää. Päin vastoin.

Alkuperäinen kirjoittaja nipo:
Ei lyhyys ole ollenkaan paha juttu, minusta ainakin lyhyet ja hoikat naiset on tosi kivannäköisiä :) Myös sinä. Tuo "miten helkkarin lyhyt oikein olet" oli ehkä siis huono veto, lähinnä vaan ihmettelin, että miten joku voi painaa 41kg ja olla normaalipainoisen näköinen, eikä mikään anorektikko ;)

Kiva kroppa sulla on ja hame sopii tosi hienosti. Kanna vaan itsesi ylpeydellä, miksi ihmeessä miehesikään häpeäisi sua, ei sussa ole mitään hävettävää. Päin vastoin.

Kiitos =) :hug: :heart:

Mä painan 41kg :snotty:

Oho...
Toi hame ei siinä tapauksessa todellaan pue sinua.!!

Munkin mielestä näytät semmoiselta n. 60 kiloiselta tuossa mekossa.
Hihat ja helma päättyvät väärään kohtaan ja saa sinut näyttämään ylipainoiselta jota et kyllä todellakaan tuolla painolla voi olla!

Alkuperäinen kirjoittaja hah:

Tuota nyt ei usko erkkikään kuvien mukaan!

Sori, kuva tosiaan vääristi ja näytät oikeasti pidemmältä.
Pätkä täälläkin, tainnut painua kasaan mutta sanon edelleen 150cm. Mies oli mullakin 178:) enkä oikein osaa edes lyhyiä miehiä katsella. Iso ego varmaan:)

Alkuperäinen kirjoittaja x:

Oho...
Toi hame ei siinä tapauksessa todellaan pue sinua.!!

Munkin mielestä näytät semmoiselta n. 60 kiloiselta tuossa mekossa.
Hihat ja helma päättyvät väärään kohtaan ja saa sinut näyttämään ylipainoiselta jota et kyllä todellakaan tuolla painolla voi olla!

Noo tuo näyttää kyl ihan erilaiselta kuvassa kuin luonnossa ;) Ja voinhan mä alkaa laihduttaa :D :laugh: No ei se mua haittaa vaikka olette tuota mieltä =)

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Ihmeellisiä painoarvioita monet tänne laittaa, reilusti yläkanttiin. Käynti optikolla auttaisi, jos kyseinen ihminen teistä ylipainoiselta näyttää.

Siis kuvathan on otettu alaviistosta (sohvalla istuen, veikkaan?) ja JanuLiitus näyttää oveakin korkeammalta. :D Ei kai siis ihme, että ihmisille tuli kuva reilusti pidemmästä ihmisestä, mittasuhteet olivat "hieman" vääristyneet.

170-senttiseksi mäkin olisin ap:n noitten kuvien perusteella arvellut.

Muoks: ja turha tulla sitten sanomaan, että onpa teillä matalat ovet. :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja hoya bella:
Yllättävän kivan näköinen mekko Seppälästä :)
Kiva nähdä, että joku on mua pari senttiä lyhempi :D

:D Mäkin tahtoisin nähdä niitä lyhempiä :kieh: No jos niitä sattuu ole niin ne on sit jotain 10v :laugh:

Juu, kiva kun vastaan tulee joku mua lyhempikin. Itse olen 152cm. Muutama viikko sitten mulle tarjottiin lasten kirjaa :o eli ei paljoa maarittele, kun pennuksi luullaan. Meni tätikin kyllä vähän hämilleen, kun äitini sanoi, että olen poikani äiti, poikani joka seisoi vierelläni päätä pidempänä :D

Yhteistyössä