Terveiden lasten ja terveiden vanhempien tapauksessa kyllä.Kyllä todella on näin, eikö ne tukiverkot pidä ihan itse luoda eikä vinkua ilmaisuuksia?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Terveiden lasten ja terveiden vanhempien tapauksessa kyllä.Kyllä todella on näin, eikö ne tukiverkot pidä ihan itse luoda eikä vinkua ilmaisuuksia?
Terveiden lasten ja terveiden vanhempien tapauksessa kyllä.
Terveiden lasten ja terveiden vanhempien tapauksessa kyllä.
Alkuperäinen kirjoittaja hölmöläinen;25947884:No, miten nyt suu pannaan? Vai heittäydytkö kierimään itsesäälissä maton reunalle?
mä käsitin sitten ihan väärin. outoo, jos ei tuota saa. ei muuta kuin valitusta kehiin asiastaMä käsitin että aloittaja oli hakenut paikkaa yhdeksi viikonlopuksi kuussa?
Perustelutkin tuntuvat jotenkin oudoilta; meitä on kaksi vanhempaa jotka voimme vuorotella lasten hoidossa ja näin antaa toisillemme vapaa aikaa sekä "jakaa" erityislapset niin ettei kummallakaan ole kovin raskasta. Lapset ovat myös päiväkodissa ja koulussa (öh, ketkä tämän ikäiset lapset eivät tässä maassa olisi???) ja saadaan hoitotukea joten tilanteemme katsotaan olevan niin hyvä ettei tuollaiselle tuelle ole mitään tarvetta.
Tuntuu lähes vitsiltä kun saman aikaisesti tämän kaveriperheen tilanteen katsotaan olevan niin rankka että heidän tarvii ehdottomasti saada tuo viikonloppuhoitopaikka jotta vanhemmat saisivat vähän huilata ja antaa aikaa perheen terveelle lapselle. He eivät voi vourotella lastenhoidossa ja antaa näin toisilleen vapaa-aikaa vaikka ovat molemmat kotona viikonloput, he saavat ihan saman hoitotuen kuin mekin ja heidän lapsensa on koulussa huomattavasti pidempiä päiviä kuin meidän (heidän lapsen koulu toisella puolen kaupunkia joten taksikuljetuksetkin vie aikaa).
aloittaja kehuu itseään täälläjoka päivä ja haukkuu muita, runsassanaisesti. samoin anatolia. Mutta hei, ne heidän sanansa koskevat vain muita, eivät heitä itseään. Muiden pitää itse tehdä.
Miten joku tehtailee lisää vaan lapsia, vaikka on jo ennestään kaksi sairasta :O
Miten joku tehtailee lisää vaan lapsia, vaikka on jo ennestään kaksi sairasta :O
aloittaja kehuu itseään täälläjoka päivä ja haukkuu muita, runsassanaisesti. samoin anatolia. Mutta hei, ne heidän sanansa koskevat vain muita, eivät heitä itseään. Muiden pitää itse tehdä.