Pakko sanoa, kerrankin olen edes vähän ylpeä itsestäni.

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "mimmi"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="minävaan";27809731]Hei! Kerros ap tai muutkin, voiko adhd-henkilö olla välillä sellainen ylikierroksilla käyvä mutta vastakohtana joskus hyvinkin passiivinen tapaus?[/QUOTE]

Kylla.
 
Eihän siinä mennyt kuin muutama vuosi että sain aikaiseksi :D
Mutta huomasin miten paljon elämäni on hankaloitunut ja vihdoin päätin tehdä asialle jotain.

Enkä tätäkään kehdannut tänne kertoa omalla nikilläni, mutta jonnekin oli pakko päästä hehkuttamaan kun kerrankin sain jotain aikaiseksi :D
 
[QUOTE="mimmi";27810972]Eihän siinä mennyt kuin muutama vuosi että sain aikaiseksi :D
Mutta huomasin miten paljon elämäni on hankaloitunut ja vihdoin päätin tehdä asialle jotain.

Enkä tätäkään kehdannut tänne kertoa omalla nikilläni, mutta jonnekin oli pakko päästä hehkuttamaan kun kerrankin sain jotain aikaiseksi :D[/QUOTE]

Onko tarkkaavaisuuden hairiossa jotain havettavaa? Jos nain on, on mennyt minulta ohi. ;)
 
[QUOTE="mimmi";27810999]Ei oikeassa elämässä, mutta palsta on eri asia :whistle:
Sitä paitsi mä saan normaalistikin niin paljon negatiivista kommenttia täällä että just nyt ei jaksais :D Mulla oli tossa niin pitkä palstailutauko että mun pitää kasvattaa se palstailun kestävä teräsnahka uudelleen :D[/QUOTE]

Ehka tarkkaavaisuuteni vahan lipsui... :whistle:
 

Yhteistyössä