Pakko siirtyä täältä,menny ala-arvoseks koko palsta eräiden takia

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja byebye
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
B

byebye

Vieras
niin naurettavaks menny täällä koko homma, eniten kun kaikki liittyy tohon annabelliin
joo, ei tarttee avta niitä alotuksia mutta kun niitä on niin paljon! tuntuu että täällä kaikki muu oikea asia jää huomioitta kun annabell ja sen pyllynnuolijat vie kaiken palstatilan

siksipä mulla onkin 2 varapalstaa ;)
tänne tulee aina kun haluaa nauraa ja asiaa lukea muualta :D
eikä sunkaan koko palstaa tarvii vaihtaa, et vaan eksy tänne mitäs nyt puolelle ;)

tai rekkaa kaksi uutta nikkiä,bellaAnna ja kapteeni mustaparta ja kerro kuinka bellaAnna myy itseään kadunkulmalla ja sit tää toinen on leikisti hirmu kiinnostunut.ja muista viel niille puolisot repästä palstaileen. varmasti saat sinäkin huomiota ;)

Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:
No nyt on mussut jääny hetkeks rauhaan kun pariskunta messuaa :whistle: :D

No nyt vois melkein mussuttajia rakastaakin, kun tuo KJS täällä jatkuvasti säätää ääliömäisiä juttujaan ja kuviaan..
Saanko liittyä mussuihin... :)

Alkuperäinen kirjoittaja muuallavakkarinyk:
Samaa mieltä olen, ennen täällä ihan viihtyi...

joo tehtiin ketjuja siitä miten rankkaa on suksia kouluun yhellä suksella ku toinen on vlejellä. kolmenkytä asteen pakkasessa ylämäkeä molempiin suuntiin.

Mä oon kyllä vähän myös sitä mieltä et Annabellilla hitusen turhia aloituksia. Melkeenpä voisi laittaa ehkä Aloituksen "ANNABELLIN KYSYMYKSET" ja siihen sitten alle kerätä koko sotku :)

Yhteistyössä