Pakko siirtyä täältä,menny ala-arvoseks koko palsta eräiden takia

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja byebye
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja myymä:
Mä oon kyllä vähän myös sitä mieltä et Annabellilla hitusen turhia aloituksia. Melkeenpä voisi laittaa ehkä Aloituksen "ANNABELLIN KYSYMYKSET" ja siihen sitten alle kerätä koko sotku :)

Kannatan!! HUOM!! Hyvä ajatus! :)

Alkuperäinen kirjoittaja nibbler:
oispa mullaki noin pienet ongelmat.
johtuuko tuo typeryys siitä kun ette saaneet pienenä koiraa?

tää nibbler yks pahimpia lutkuttajia....
häipysitpä sinäkin johonki muualle, onko sulla ees lapsia? tää on perhepalsta. joutasit annbellin ja kapteenin kanssa sinne minne pippuri kasvaa

Alkuperäinen kirjoittaja YÖK:
Mä oon kyllä vähän myös sitä mieltä et Annabellilla hitusen turhia aloituksia. Melkeenpä voisi laittaa ehkä Aloituksen "ANNABELLIN KYSYMYKSET" ja siihen sitten alle kerätä koko sotku :)

kyllä mä sanoisin että suurin osa tän palstan aloituksista on aika turhia. Jos haluaa asiallisempaa juttua niin kannattaa mennä noihin aihealueisiin. esim odotusaika, syntyneet, taaperot jne.

siis kaikkihan täällä kyselee turhia
Onko tyhmää jättää jouluruoka väliin?
arvostelkaa mun uutta hiusväriä jne...
plaa plaa

tää palsta on sitä varten että täällä saa kysellä tyhmiä. jos ei viihdy niin voipi tosiaa etsiä sitä "parempaa" seuraa.

Alkuperäinen kirjoittaja nippeli:

häipysitpä sinäkin johonki muualle, onko sulla ees lapsia? tää on perhepalsta. joutasit annbellin ja kapteenin kanssa sinne minne pippuri kasvaa

pidä mielipitees vaikka ootki väärässä.

Alkuperäinen kirjoittaja ResuMehiläinen:
Alkuperäinen kirjoittaja YÖK:

kyllä mä sanoisin että suurin osa tän palstan aloituksista on aika turhia. Jos haluaa asiallisempaa juttua niin kannattaa mennä noihin aihealueisiin. esim odotusaika, syntyneet, taaperot jne.

siis kaikkihan täällä kyselee turhia
Onko tyhmää jättää jouluruoka väliin?
arvostelkaa mun uutta hiusväriä jne...
plaa plaa

tää palsta on sitä varten että täällä saa kysellä tyhmiä. jos ei viihdy niin voipi tosiaa etsiä sitä "parempaa" seuraa.

Totta tuokin, mutta että pitää väkisin keksiä aloituksia saadakseen osakseen huomiota niin... Ja kun ne kaikki tuntuvat käsittelevän täysin samaa aihetta, niin eikös niitä voisi pinota yhteen nippuun...

Varmasti teen itsekin PALJON turhia aloituksia mutta aiheet saattavat olla hieman vaihtelevampia, enkä tykitä 10 aloitusta samaan minuuttiin...

kannatan myymää! :D
samaan syssyyn kaikki sen idiootit alotukset, en oo vielä ikinä nähny/lukenu siltä järkevää tekstiä!

Onhan täällä päivittäin joku mussutimussun-ketjukin. En avaa kun ei mussutus kiinnosta. Helppoa, eikö totta? Tai ketjuntappo-ketjut, montakohan niitäkin jo on. Sama juttu, en avaa, ei kiinnosta. Kannattaa kokeilla, se avaamatta ja kommentoimatta jättäminen on itse asiassa tavattoman helppoa ;)

Mä en kans tajua miten jaksaa tulla märisemään tämmösiin ketjuihin joihin ei oikeesti oo mitään sanottavaa, aina. Mitä se nibbleriä häiritsee jos joku ilmoittaa ettei täällä viihdy. Onks se joku ylläpidon jäsen vai?

Ps. palsta on nykyään tosiaan ihan perseestä.

Alkuperäinen kirjoittaja Karussa:

Mä en kans tajua miten jaksaa tulla märisemään tämmösiin ketjuihin joihin ei oikeesti oo mitään sanottavaa, aina. Mitä se nibbleriä häiritsee jos joku ilmoittaa ettei täällä viihdy. Onks se joku ylläpidon jäsen vai?

Kyllästyttää välillä kyllä tosiaan tämä touhu. Ja joo, tiedän kyllä... Täällä ei ole mikään pakko olla. :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Onhan täällä päivittäin joku mussutimussun-ketjukin. En avaa kun ei mussutus kiinnosta. Helppoa, eikö totta? Tai ketjuntappo-ketjut, montakohan niitäkin jo on. Sama juttu, en avaa, ei kiinnosta. Kannattaa kokeilla, se avaamatta ja kommentoimatta jättäminen on itse asiassa tavattoman helppoa ;)

peesaan!!! :D
en avaa itsekkään mitään mussuketjuja tai vastaavia, kun ei kiinnosta.
eikä ala ottaa päähän, kannattaisi ap:n kokeilla. :D

Ainahan näitä on ollut :/ Välillä on vähän tasokkaampaa juttua ja välillä tuntuu, ettei paikalla oo ketään, kellä on matot vintillä suorassa. Harvon jaksan edes avata tiettyjen palstalaisten avauksia, mutta kyllähän se harmittaa, jos palstalla ei oo muuta provosointia, haukkumista tai muuten täysin ala-arvoista juttua. Minua kun ei jaksa kiinostaa kenenkään palstalaisen seksielämä tai sen puute, sen enenmpää kuin vauvan haalarin väritkään :kieh:

Huvittaa vain, että nuo paljon parjatut ketjut täyttyvät aika suurelta osin juuri niistä "mee pois, ei mua kiinnosta"-viesteistä... että miksi mennä ketjuun ja tuhlata aikaa vastaamiseen jos kiinnostus on nolla? Ja yleensä nämä parjatut saavat nuista vastauksista vain lisää vettä myllyynsä. Eli parjaajat tavallaan itse aiheuttavat sen, että meno sen kun kiihtyy -ja nauravat koneensa ääressä kiukkuisten provosoitumisille, luulen :D

Alkuperäinen kirjoittaja Kapteeni Jack Sparrow:

peesaan!!! :D
en avaa itsekkään mitään mussuketjuja tai vastaavia, kun ei kiinnosta.
eikä ala ottaa päähän, kannattaisi ap:n kokeilla. :D

Mutta niitä mussu-ketjuja on n. yksi päivässä, sulla ja annabelillä on monta aloitusta päivässä, toisillenne. Vuoron perään kumpikin ilmoittaa; sulle on yyveetä, tai muuten vaan halitaan ja pusitaan. Nostakaa tekin yhtä vanhaa aloitusta ja jatkakaa siihen, tai vaihtakaa puhelinnumeroita.
Näitä ab:n ja kjs:n aloituksia vois vaikka alkaa jo niputtaa tyyliin "tehy"...

Huvittaa vain, että nuo paljon parjatut ketjut täyttyvät aika suurelta osin juuri niistä "mee pois, ei mua kiinnosta"-viesteistä... että miksi mennä ketjuun ja tuhlata aikaa vastaamiseen jos kiinnostus on nolla? Ja yleensä nämä parjatut saavat nuista vastauksista vain lisää vettä myllyynsä. Eli parjaajat tavallaan itse aiheuttavat sen, että meno sen kun kiihtyy -ja nauravat koneensa ääressä kiukkuisten provosoitumisille, luulen :D

siis ne parjatut nauravat kun saavat porukan kiihtymään, sori sekava tekstini :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja Karussa:

mun mielestä hyvä vaan jos lähtee. pois kaikki tommoset turhat mäkättäjät.
elämä on liian lyhyt tolalseen käyttäytymiseen.

Älkää nyt mihinkään lähtekö. Kyllä nuo kaksi saadaan kuriin ja palstan järjestys palautettua! :) Suurinta osaahan toi teinimeininki ja takavetokuvat jurppii, joten eiköhän enemmistö voita. Palautetta vaan modeen ja ylläpitoon, niin ei kakrut kauan silmille hypi. *kjäh kjäh*

Alkuperäinen kirjoittaja :):
Älkää nyt mihinkään lähtekö. Kyllä nuo kaksi saadaan kuriin ja palstan järjestys palautettua! :) Suurinta osaahan toi teinimeininki ja takavetokuvat jurppii, joten eiköhän enemmistö voita. Palautetta vaan modeen ja ylläpitoon, niin ei kakrut kauan silmille hypi. *kjäh kjäh*

Miksi lietsot tällaista? Ihan oikeasti, paljon helpommalla pääset, kun et vain avaa niitä ketjuja. Ja lakkaat lisäämästä vettä myllyyn tekemällä asiasta omia aloituksiasi vielä erikseen. Tottakai ne sua kiusaa kun huomaavat kuinka herkkä sä olet ottamaan itseesi ;)

Yhteistyössä