M
mutsi
Vieras
Meillä on kans sama ongelma tuon 4-vuotiaan kanssa. On nirsoillut aina, vauvasta saakka. Nyt menee leipä juuston kanssa, muussi ja lihapullat tai nakit tai kananugetit, omena tai banaani, karjalanpiirakka, puuro. Näillä mennään päivästä toiseen. Vähän parannusta on tullut siinä että maistelee kurkkua ja herneitä ja päivähoidossa syö vähän monipuolisemmin. Oon kokeillut kaikkea: uhkailua, lahjontaa, tarrataulua jos maistaa jotain uutta. Viime keväänä päätin etten noteeraa mitenkään syömisiä, syö mitä syö.
Minua ei stressaa tällä hetkellä nuo nirsoilut mutta ne sukulaiset... Aina kun ollaan mummolassa tai muualla niin päivitellään kun tuo poika ei syö mitään, tehdään kauhea numero ja joskus mummo yritti väkisin kauheen huudon kera syöttää poikaa. Koitan aina sanoa että älkää kiinnittäkö mitään huomiota sen syömisiin mutta turhaan...
Minua ei stressaa tällä hetkellä nuo nirsoilut mutta ne sukulaiset... Aina kun ollaan mummolassa tai muualla niin päivitellään kun tuo poika ei syö mitään, tehdään kauhea numero ja joskus mummo yritti väkisin kauheen huudon kera syöttää poikaa. Koitan aina sanoa että älkää kiinnittäkö mitään huomiota sen syömisiin mutta turhaan...