Paljon rahaa tilillä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mä=)
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mulla ei tilillä paljon ole, oisko 120e, miehellä alle 500e. Muilla tileillä n. 90 000e mutta ne menee talon remonttiin ja elämiseen kun ei nyt kumpikaan olla töissä vielä.

mulla tili miinuksella n. 45€, parannusta tilanteeseen tuli kun asumistuki tuli maanantaina eli oli ennen sitä miinuksella semmoset 170€.
Ja lompuukissa 2,70€.
Ja tyhjiä pulloja n. 4€ edestä.
15.pvä tulee seuraavan kerran sitten rahaa.
Että enemmän kuin tiukkaa tekee juuh.
Noh, maitoa lapsille taitaa saada tuolla summalla, onneks pakkasesta jotain löytyy, uskoisin siis et selvitään joten kuten.
Ja töissä käyn, asuntolainaakin maksan. On vaan niiiiiin pienipalkkanen duuni etc...

Mitä mä nyt viimeks katoin niin 2miljoonaa tais olla ja lompsassa 500 000e. Et ihan kiva balanssi tällä hetkellä. Toivottavasti ei kuitenkaan tuu yllättäviä menoja esim. Malediivien loistokämppä uppois tms. Mutta säästötilillähän on toki sitten pikkasen lisää.:kiss:

• Tykkää
Reactions: Scindapsus
[QUOTE="vieras";25364069]mun ja miehen yhteinen tili ja kummankin omat niin jotian 342 875e.....[/QUOTE]

siis käyttötilit on nuo, säästötili on sitten erikseen omilla lukemillaan=)

Säästötilillä vähän päälle 400€, käyttötilillä vähän alle satanen.

En tiedä paljonko miehellä on, mut hän.maksaa ruuat kun mä maksoin vuokran, yhteiset laskut ja vauvan menot.

Kaikilla tileillä yhteensä n 11000€
Tarkoituksena säästää siihen omistusasuntoon ja tietty pitää joitain tonttuja pahan päivän varalle.

En pystyisi millään elämään jos tietäuisin ettei ole MITÄÄN säästössä ja aina pitäis pelätä että mitä jos auto tai jääkaappi hajoaa eikä kertakaikkiaan oo rahaa...

käyttötilillä ehkä 350, en muista tähän hätään paria erääntyvän laskun päivää, voi ola hieman enemmänkin. Miehen tilistä en tiedä. Mutta luulisin, et vähän alle 2000?
Säästöjä ei just varsinaisesti oo. Paitsi käyttämätön visa, jota käytetään sit jos iskee oikea hätä.

noin 7e ja miehellä pari egee. Ei tietoa tuleeko miehen työkkärikorvaukset vielä tällä vikola vai saadaanko rahaa vasta ens viikolla, mulle tulee einkin rahaa silloin.

Yhteistyössä