Paljonko olette valmiita maksamaan häistä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tuleva morsian
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tuleva morsian

Vieras
Tuli vaan mieleen tuosta yhdestä ketjusta.

Itse haluamme pitää juhlat kavereille ja vieraita ei ole kuin alle 50 ja itse tehdään kaikki. Arvio on 2000 euroa ja minusta se on paljon. Moni pitää tuota varmaan pikkusummana, mutta meille se on paljon.

Alkuperäinen kirjoittaja tuleva morsian:
Tuli vaan mieleen tuosta yhdestä ketjusta.

Itse haluamme pitää juhlat kavereille ja vieraita ei ole kuin alle 50 ja itse tehdään kaikki. Arvio on 2000 euroa ja minusta se on paljon. Moni pitää tuota varmaan pikkusummana, mutta meille se on paljon.

no sehän taas riippuu siitä et kuinka paljon on valmis tekeen itse, millasen vaatetuksen, missä ne pidetään jne..

ei todellakaan ole paljoa 2000e, varsinkaan kun nykyään kaikki maksaa ihan pirusti.

t. nimiä listassa yli 130 :ashamed:

Me maksettiin vähän yli 10.000?, joten sen verran kaikesta päätelle oltiin valmiita maksamaan.

muoks. tohon lisäksi vielä miehen sormus (ostettiin häiden jälkeen) ja häämatka. Lopullinen summa siis vähän päälle 12.000?.

No häät joissa olin kaasona vuonna miekka ja kivi maksoi 95 000 markkaa. Vieraitakin oli tosin 500 henkeä.

Itse olen ajatellut mennä naimisiin maistraatissa, kait jotain 200-400 ? vois uhrata kakkukahveihin ja sormuksiin.

Alkuperäinen kirjoittaja Akka:
Ja tässä oli puvut, sormukset ja 8hengen kahvitus. 50 henkeä ja pääsette 2000e:llä, on todella edullista! Mitä tuohon sisältyy, saanko kysyä?

Puvut kaikille (3hklöä), täytekakut, voileipäkakut ym pientä purtavaa. Eivät ole siis ruokahäät vaan illan viettoa ystävien kesken.

Alkuperäinen kirjoittaja tuleva morsian:
Alkuperäinen kirjoittaja Akka:
Ja tässä oli puvut, sormukset ja 8hengen kahvitus. 50 henkeä ja pääsette 2000e:llä, on todella edullista! Mitä tuohon sisältyy, saanko kysyä?

Puvut kaikille (3hklöä), täytekakut, voileipäkakut ym pientä purtavaa. Eivät ole siis ruokahäät vaan illan viettoa ystävien kesken.

Muoks ja sormus tietty

Yhteistyössä