Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ´vieras:Alkuperäinen kirjoittaja No:Korot melkein nollilla, kannattaako seisottaa jollakin käyttötilillä rahaa ylipäätään? 1llä alkaa mun saldo plus joku numero.
ei meillä ainakan kölli rahat tav.tilillä. Sijoitusrahastoissa on ja nytki on tuottanut muutamassa kuukaudessa 1500e lisää
Alkuperäinen kirjoittaja jenska-81:Alkuperäinen kirjoittaja ´vieras:Alkuperäinen kirjoittaja No:Korot melkein nollilla, kannattaako seisottaa jollakin käyttötilillä rahaa ylipäätään? 1llä alkaa mun saldo plus joku numero.
ei meillä ainakan kölli rahat tav.tilillä. Sijoitusrahastoissa on ja nytki on tuottanut muutamassa kuukaudessa 1500e lisää
Millaisessa sijoitusrahastossa? Mikä on alkupääoma?
Alkuperäinen kirjoittaja ´vieras:Alkuperäinen kirjoittaja No:Korot melkein nollilla, kannattaako seisottaa jollakin käyttötilillä rahaa ylipäätään? 1llä alkaa mun saldo plus joku numero.
Alkuperäinen kirjoittaja ääh:Alkuperäinen kirjoittaja ´vieras:Alkuperäinen kirjoittaja No:Korot melkein nollilla, kannattaako seisottaa jollakin käyttötilillä rahaa ylipäätään? 1llä alkaa mun saldo plus joku numero.
No kaikki ei osaa/jaksa sijoittaa. Ei ole tarkoitus tehdä kaikella voittoa. Verothan noistakin voitoista joutuis sitten maksamaan.