Paljonko on rahaa tilillä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kroisos
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kroisos

Vieras
Paljonko on tällä hetkellä rahaa tilillä? ja paljonko keskimäärin on yleensä? Meillä miehen kans yhteinen tili ja rahaa on nyt n. 5000? ja keskimäärin on tuon verranyleensäkkin.

Alkuperäinen kirjoittaja kroisos:
Paljonko on tällä hetkellä rahaa tilillä? ja paljonko keskimäärin on yleensä? Meillä miehen kans yhteinen tili ja rahaa on nyt n. 5000? ja keskimäärin on tuon verranyleensäkkin.

anna olla.. just joo! :D

12,30e...kaikki menee mitä tuleekin AINA...olin sit töissä tahi hoitovapaalla(kuten nyt)...säästötilillä on 10300e,mut koetan niitä pitää siellä jemmassa pahan päivän varalle...vaik tuntuu ne sieltäki hupenevan..

sitten enemmän, jotain 1000? ja palkka tulee molemmille ensi viikolla. Säästötileille jonne ei pääse muuta kun soittamalla pankkiin on jotain molemmilla yhteensä kerättynä 1500?. Vasta kuukausi otettiin nuo säästötilit. Paljon on mennyt telkkariin ym huonekaluihin ja paljon menee kun miehen pitää saada motskari. Itse ostaa sen.. itse ostin juuri koiran.

Alkuperäinen kirjoittaja No:
Korot melkein nollilla, kannattaako seisottaa jollakin käyttötilillä rahaa ylipäätään? 1llä alkaa mun saldo plus joku numero.

En mä tiedä vielä mitä mä niille tekisin.
Voi tulla käyttöä moneen asiaan: remontti, vaatteita, uudempi auto.

Alkuperäinen kirjoittaja No:
Korot melkein nollilla, kannattaako seisottaa jollakin käyttötilillä rahaa ylipäätään? 1llä alkaa mun saldo plus joku numero.

ei meillä ainakan kölli rahat tav.tilillä. Sijoitusrahastoissa on ja nytki on tuottanut muutamassa kuukaudessa 1500e lisää

Yhteistyössä