Paljonko perheenne tilillä/tileillä on rahaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Rikas rakas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

Rikas rakas

Vieras
Paljonko teillä on tilillä rahaa yleensä? Entä tällä hetkellä?

Yhteisellä tilillä meillä on 10 000?, lisäksi omalla tililläni 2500?. Miehellä ei omaa tiliä olekaan.

Mä en täällä meiän tilejä ala kertomaan, se on yksityisasia. Sanotaan nyt vaan, että miinuksella ei vielä koskaan ole oltu.

Mutta AP, kun sua ei tunnu haittaavan kertoa, ni kerro edes onko noi teiän summat sun mielestä paljon?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mä en täällä meiän tilejä ala kertomaan, se on yksityisasia. Sanotaan nyt vaan, että miinuksella ei vielä koskaan ole oltu.

Mutta AP, kun sua ei tunnu haittaavan kertoa, ni kerro edes onko noi teiän summat sun mielestä paljon?

No kun en osaa arvioida. Siksi kysyinkin, että saisi vähän tietoa, että onko paljon vai vähän. Meillä on kaikenlaisia lainoja yhteensä n. 100 000, joita vähennellään kuukausittain.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Mä mietin tuota samaan. Kun siis nikki on kuitenkin rikas rakas. Että taitaa olla hänen mielestään paljon :)

Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:
Alkuperäinen kirjoittaja lepsa:
Entäs kenellä on nyt eniten rahaa kädessä. Mulla yks euro:)

Mä löysin taskusta 50 äyriä :D

mulla ei oo lanttiakaan. Ostettiin miehen kanssa kimpassa joltain tytöltä tänään keksejä ja karkkeja. Keräsi rahaa luokkaretkeen. Ja nyt on pelkkiä muovilärpäkkeitä ja ostoskuitteja rahapussi täynnä :D

Yhteistyössä