Niin, siis riippuu varmasti mitä soseeseen laittaa, mutta noin suurinpiirtein...
Muistaako joku paljonko kasvissose esim. maksaa?
Muistaako joku paljonko kasvissose esim. maksaa?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja EllaDonna:Ne hedelmä- ja kasvissoseet on jotain 25-30 senttiä per purkki.
Alkuperäinen kirjoittaja EllaDonna:Ne hedelmä- ja kasvissoseet on jotain 25-30 senttiä per purkki.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja EllaDonna:Ne hedelmä- ja kasvissoseet on jotain 25-30 senttiä per purkki.
Hedelmäsoseet on valmiina edullisempia, kasvis- ja lihasoseet kannattaa tehdä itse.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja EllaDonna:Ne hedelmä- ja kasvissoseet on jotain 25-30 senttiä per purkki.
Hedelmäsoseet on valmiina edullisempia, kasvis- ja lihasoseet kannattaa tehdä itse.
Alkuperäinen kirjoittaja Ihamieli:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja EllaDonna:Ne hedelmä- ja kasvissoseet on jotain 25-30 senttiä per purkki.
Marjat saa ilmaiseksi metsästä, samoin omenoita voi saada. Ja muistakaa että purkeissa hedelmäpitoisuus ei ole 100%.
Minä en koskaan laskenut paljon säästää, kun syyt tehdä itse oli ihan muualla. Mutta kalliilta ne lihasoseet, puurot ja jugurtit tuntuu.
Alkuperäinen kirjoittaja Muffa:Alkuperäinen kirjoittaja EllaDonna:Ne hedelmä- ja kasvissoseet on jotain 25-30 senttiä per purkki.
Meillä tuo hintahaitari on suunnilleen 28-34 senttiä. Siis ainakin ne 4kk -soseet. =)
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mutta ap kysyi nimenomaan paljonko itse tehden säästää. Ei kai kukaan tosiaan rahapulan takia tee itse, vaan juuri siksi että tietää, mitä lapselleen syöttää. Mutta matkalla ja hätävarana ne piltit on kyllä käteviä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja TekeminenEiLopuIkinä:No niin, nyt on satsi kasvissosetta tehty. Kuuden euron kasviksista tuli 3 litraa sosetta eli noin 25 pilttipurkkia. Kasvikset eivät olleet halvimmasta päästä eli käytin bataattia, kukka- ja parsakaalia, ja pari porkkanaa. Jos sosepurkki on sen 0,3? niin kaupasta ostettuna se olis tehnyt 7,5?. Jee, säästin 1,5 viikon soseissa! :| No joo, eipähän tarvi kantaa purkkeja kotiin ja keräykseen.
Alkuperäinen kirjoittaja TekeminenEiLopuIkinä:No niin, nyt on satsi kasvissosetta tehty. Kuuden euron kasviksista tuli 3 litraa sosetta eli noin 25 pilttipurkkia. Kasvikset eivät olleet halvimmasta päästä eli käytin bataattia, kukka- ja parsakaalia, ja pari porkkanaa. Jos sosepurkki on sen 0,3? niin kaupasta ostettuna se olis tehnyt 7,5?. Jee, säästin 1,5 viikon soseissa! :| No joo, eipähän tarvi kantaa purkkeja kotiin ja keräykseen.
Alkuperäinen kirjoittaja säästö:KivaMä tein joskus pojalle soseita ja säästöä ei tullut mitään. Se ei edes syöny niitä! Rahaa meni siis tuplasti.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ja kannattaa muistaa, että itsetehdyt soseet säilyvät huonommin kuin valmissoseet.