Siis jos joku ihan oikeesti työkseen keikistelee puolialasti tangon ympärillä... niin siitä on pakko saada rahaa ja paljon!! Millään muulla keinolla mä en ainakaan itselle osaa selittää, et miks jotkut tekee niin! Joten osaisko joku kertoo??
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Lena:Löysää pipoa. Tanssin yhden talven aikoinaan ja n.4h työvuorosta sain 300-500?. Ihan huippu liksa taisi olla vähän päälle tonnin mutta sitä ei käynyt kuin kerran. Muutaman kerran sain vaan satasen.
Alkuperäinen kirjoittaja nättitähti:tampereen kaijakassa nuo itärajantakaa tulleet tanssijat on ainakin ihan tippien varassa..
Alkuperäinen kirjoittaja Melizza:riippuu missä on töissä....eräässä liikkeessä tienaa parista illasta rahat ulkomaanmatkalle....mistä tiedän? siitä kun kaverini on siellä töissä. Kyseinen liike on suomen parhaiten palkkaava. On pohjapalkka, provikat ja tipit.....töitä ei tarvitse kuussa tehdä kuin muutama ilta ja noin. 2000e on tienattu. Uudet tytöt tienaa kaikkein parhaiten.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Melizza:riippuu missä on töissä....eräässä liikkeessä tienaa parista illasta rahat ulkomaanmatkalle....mistä tiedän? siitä kun kaverini on siellä töissä. Kyseinen liike on suomen parhaiten palkkaava. On pohjapalkka, provikat ja tipit.....töitä ei tarvitse kuussa tehdä kuin muutama ilta ja noin. 2000e on tienattu. Uudet tytöt tienaa kaikkein parhaiten.
oih,
oliskohan niillä käyttöö satakiloiselle lyhyelle plösölle.
Olisi lisätuloille käyttöä vakkariduunin lisäksi
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Melizza:riippuu missä on töissä....eräässä liikkeessä tienaa parista illasta rahat ulkomaanmatkalle....mistä tiedän? siitä kun kaverini on siellä töissä. Kyseinen liike on suomen parhaiten palkkaava. On pohjapalkka, provikat ja tipit.....töitä ei tarvitse kuussa tehdä kuin muutama ilta ja noin. 2000e on tienattu. Uudet tytöt tienaa kaikkein parhaiten.
oih,
Alkuperäinen kirjoittaja :)):Siis meidän erotiikka ravintolassa parhaiten tienaava suomalainen nainen on rintava ja reitevä ja persevätekee illassa hyvän tilin, parhaimmillaan 2500e KÄTEEN illassa
![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja :)):Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Melizza:riippuu missä on töissä....eräässä liikkeessä tienaa parista illasta rahat ulkomaanmatkalle....mistä tiedän? siitä kun kaverini on siellä töissä. Kyseinen liike on suomen parhaiten palkkaava. On pohjapalkka, provikat ja tipit.....töitä ei tarvitse kuussa tehdä kuin muutama ilta ja noin. 2000e on tienattu. Uudet tytöt tienaa kaikkein parhaiten.
oih,
Tavallinen nainen on se parhaiten tienaavaPitää olla pyllyä ja tissiä, sekä kaunis flirttaava hymy
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja xxx:Alkuperäinen kirjoittaja :)):Siis meidän erotiikka ravintolassa parhaiten tienaava suomalainen nainen on rintava ja reitevä ja persevätekee illassa hyvän tilin, parhaimmillaan 2500e KÄTEEN illassa
![]()
![]()
niin varmaan joo !
Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:Alkuperäinen kirjoittaja :)):Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Melizza:riippuu missä on töissä....eräässä liikkeessä tienaa parista illasta rahat ulkomaanmatkalle....mistä tiedän? siitä kun kaverini on siellä töissä. Kyseinen liike on suomen parhaiten palkkaava. On pohjapalkka, provikat ja tipit.....töitä ei tarvitse kuussa tehdä kuin muutama ilta ja noin. 2000e on tienattu. Uudet tytöt tienaa kaikkein parhaiten.
oih,
Tavallinen nainen on se parhaiten tienaavaPitää olla pyllyä ja tissiä, sekä kaunis flirttaava hymy
![]()
Mä en tosiaan ymmärrä miten jotkut kuvittelee että kaikki "tanssijat" olis jotain missejä.
Tai no, en mä muusta tiedä kuin että itse EN TODELLAKAAN ole, mutta kyllä mua kovasti yhdessä vaiheessa kosiskeltiin tanssijaksi. Useampaan otteeseen pyytämällä pyydettiin. Koitin ensin nätisti kieltäytyä ja lopulta oli pakko olla aika topakka että viesti meni perille :snotty:
Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:Hei vieras: Ihana kuvaus vartalostasi![]()
. Ja samalla myös mun :snotty: . Tai no, mulla on kyllä hemmetin isot utareet, mutta eipä niitä tuon hemmetinmoisen vatsakummun takaa erota B) . Ja juu, kyllä multa löytyy myös takapuolta. Mutta se on sellainen hemmetin leveä ja littana...tuskin niin kauheen naisellinen sekään
![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:no kerron salaisuus,meijän yks tytölle kävi monta kerta niin että päivässä hän sai 10 000,kun miljonääri sielä kävi,sitten jos julkikset käyvät sielä niin rahaa tulee helvettisti,mulla kaikist pienin oli 50 ja silloin kiroilin pomole,yleensä saan 100-700 ja niin edelleen
Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:no kerron salaisuus,meijän yks tytölle kävi monta kerta niin että päivässä hän sai 10 000,kun miljonääri sielä kävi,sitten jos julkikset käyvät sielä niin rahaa tulee helvettisti,mulla kaikist pienin oli 50 ja silloin kiroilin pomole,yleensä saan 100-700 ja niin edelleen
ja mä tarkoitan päivässä
Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:no kerron salaisuus,meijän yks tytölle kävi monta kerta niin että päivässä hän sai 10 000,kun miljonääri sielä kävi,sitten jos julkikset käyvät sielä niin rahaa tulee helvettisti,mulla kaikist pienin oli 50 ja silloin kiroilin pomole,yleensä saan 100-700 ja niin edelleen
ja mä tarkoitan päivässä
Paljos menee veroja?