Paljonko "tanssimalla" oikeen tienaa??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Apsi Deisi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Apsi Deisi

Aktiivinen jäsen
03.06.2007
7 211
0
36
Siis jos joku ihan oikeesti työkseen keikistelee puolialasti tangon ympärillä... niin siitä on pakko saada rahaa ja paljon!! Millään muulla keinolla mä en ainakaan itselle osaa selittää, et miks jotkut tekee niin! Joten osaisko joku kertoo??

Löysää pipoa. Tanssin yhden talven aikoinaan ja n.4h työvuorosta sain 300-500?. Ihan huippu liksa taisi olla vähän päälle tonnin mutta sitä ei käynyt kuin kerran. Muutaman kerran sain vaan satasen.

Mä olin tos muutama vuos sitte töissä baarissa x ja siel oli just alottanu strippari - noh pimul oli korkkarit joilla ei osannu kävellä, kännis ku käki ja tui viel kysymään miten englanniks tarjotaan privaa ku hän ei varmaan muuten saa koko illasta palkkaa. Mä sit kysyin et kai saat lavashowstaki jotain niin hän ei sit sitä tienny.
Jotenki kävi sääliks ku mimmi oli joku just 18v kamalas hiuslisäkkees ja ihan pihalla :/

Alkuperäinen kirjoittaja Lena:
Löysää pipoa. Tanssin yhden talven aikoinaan ja n.4h työvuorosta sain 300-500?. Ihan huippu liksa taisi olla vähän päälle tonnin mutta sitä ei käynyt kuin kerran. Muutaman kerran sain vaan satasen.

Jaa et illan aikana tienaa enemmän kun tällä hetkellä mä koko kuukaudessa?

*harkitsee vakavasti opiskelujen jättämistä ja tankoon siirtymistä*

se on varmaan (ilman tietoa, ihan vain oletan) aika villiä se palkanmaksu, toisessa paikassa voipi saada paljonkin, mutta voi sitä melkoista paskaa joutua kestämään satasen päälle

riippuu missä on töissä....eräässä liikkeessä tienaa parista illasta rahat ulkomaanmatkalle....mistä tiedän? siitä kun kaverini on siellä töissä. Kyseinen liike on suomen parhaiten palkkaava. On pohjapalkka, provikat ja tipit.....töitä ei tarvitse kuussa tehdä kuin muutama ilta ja noin. 2000e on tienattu. Uudet tytöt tienaa kaikkein parhaiten.

Alkuperäinen kirjoittaja Melizza:
riippuu missä on töissä....eräässä liikkeessä tienaa parista illasta rahat ulkomaanmatkalle....mistä tiedän? siitä kun kaverini on siellä töissä. Kyseinen liike on suomen parhaiten palkkaava. On pohjapalkka, provikat ja tipit.....töitä ei tarvitse kuussa tehdä kuin muutama ilta ja noin. 2000e on tienattu. Uudet tytöt tienaa kaikkein parhaiten.

oih,
oliskohan niillä käyttöö satakiloiselle lyhyelle plösölle.
Olisi lisätuloille käyttöä vakkariduunin lisäksi

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

oih,

Tavallinen nainen on se parhaiten tienaava ;) Pitää olla pyllyä ja tissiä, sekä kaunis flirttaava hymy :D

oih,

Ei mitään tietoa :D en ole ikinä käyny koko paikassa. Turussa on yksi liike mihin en suosittele....maksetaan huonosti.

Siis meidän erotiikka ravintolassa parhaiten tienaava suomalainen nainen on rintava ja reitevä ja persevä :D tekee illassa hyvän tilin, parhaimmillaan 2500e KÄTEEN illassa ;) ;)

Alkuperäinen kirjoittaja :)):

oih,

Tavallinen nainen on se parhaiten tienaava ;) Pitää olla pyllyä ja tissiä, sekä kaunis flirttaava hymy :D

Mä en tosiaan ymmärrä miten jotkut kuvittelee että kaikki "tanssijat" olis jotain missejä :o .

Tai no, en mä muusta tiedä kuin että itse EN TODELLAKAAN ole, mutta kyllä mua kovasti yhdessä vaiheessa kosiskeltiin tanssijaksi. Useampaan otteeseen pyytämällä pyydettiin. Koitin ensin nätisti kieltäytyä ja lopulta oli pakko olla aika topakka että viesti meni perille :snotty:

Alkuperäinen kirjoittaja xxx:
Siis meidän erotiikka ravintolassa parhaiten tienaava suomalainen nainen on rintava ja reitevä ja persevä :D tekee illassa hyvän tilin, parhaimmillaan 2500e KÄTEEN illassa ;) ;)

niin varmaan joo !

Tajuatko sä yhtään miten ravintolat noilla menestyy? ei ne tanssijat siellä ilmaiseksi ole. Jos shamppapullo maksaa alkossa 40e, niin ravintolassa siitä voidaan pyytää 500-1000e. ja siitä menee myös tanssijalle osuus. +privaatit+tipit ;)

Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:

oih,

Mä en tosiaan ymmärrä miten jotkut kuvittelee että kaikki "tanssijat" olis jotain missejä :o .

Tai no, en mä muusta tiedä kuin että itse EN TODELLAKAAN ole, mutta kyllä mua kovasti yhdessä vaiheessa kosiskeltiin tanssijaksi. Useampaan otteeseen pyytämällä pyydettiin. Koitin ensin nätisti kieltäytyä ja lopulta oli pakko olla aika topakka että viesti meni perille :snotty:

En mä oletakaan atanssijoitten olevan ns. luurangonlaihoja, mutta painotin omalla kohdallani sanaa plösä. Siis kun mun vartalo on vähän kun Homer Simpsonilla jolla olisi D kupin tissit
ei suinkaan persevä ja reitevä (=naisellinen )

:DDD

Hei vieras: Ihana kuvaus vartalostasi :D :D. Ja samalla myös mun :snotty: . Tai no, mulla on kyllä hemmetin isot utareet, mutta eipä niitä tuon hemmetinmoisen vatsakummun takaa erota B) . Ja juu, kyllä multa löytyy myös takapuolta. Mutta se on sellainen hemmetin leveä ja littana...tuskin niin kauheen naisellinen sekään :laugh: :laugh:

no kerron salaisuus,meijän yks tytölle kävi monta kerta niin että päivässä hän sai 10 000,kun miljonääri sielä kävi,sitten jos julkikset käyvät sielä niin rahaa tulee helvettisti,mulla kaikist pienin oli 50 ja silloin kiroilin pomole,yleensä saan 100-700 ja niin edelleen

Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:
Hei vieras: Ihana kuvaus vartalostasi :D :D. Ja samalla myös mun :snotty: . Tai no, mulla on kyllä hemmetin isot utareet, mutta eipä niitä tuon hemmetinmoisen vatsakummun takaa erota B) . Ja juu, kyllä multa löytyy myös takapuolta. Mutta se on sellainen hemmetin leveä ja littana...tuskin niin kauheen naisellinen sekään :laugh: :laugh:

Tuskallista mutta totta :D
Mutta mukavaa jos jossain on kanssasiskokin . * virtuaalihali*

Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:
no kerron salaisuus,meijän yks tytölle kävi monta kerta niin että päivässä hän sai 10 000,kun miljonääri sielä kävi,sitten jos julkikset käyvät sielä niin rahaa tulee helvettisti,mulla kaikist pienin oli 50 ja silloin kiroilin pomole,yleensä saan 100-700 ja niin edelleen

ja mä tarkoitan päivässä

ja mä tarkoitan päivässä

Paljos menee veroja?

Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:

ja mä tarkoitan päivässä

Paljos menee veroja?

0e

Yhteistyössä