M
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Niin on. Ja ihan olen katsonut pystyväni keskustelemaan täällä, vaikka hetken käytänkin siihen, että mietin, miten sanani asetan. Varsinkin, jos on toisen kanssa eri mieltä, on hyvä miettiä sanamuotoja, jotta keskustelu jatkuisi asiallisena eikä käy niin, että aletaan hyökkäillä silmille. Ikävä kyllä monasti on käynyt niin, että kiinnostavaa aihetta oleva ketju on ensin sujunut ihan asiallisena keskusteluna erilaisine näkökulmineen, mutta kun on käynyt välillä vaikka laittamassa ruokaa ja tulee takaisin, ketju onkin mennyt tappeluksi. Pilalle menneisiin ketjuihin en yleensä viitsi enää mennä jatkamaan, sillä alkuperäinen aihe on jo kaikilta unohtunut ja osa porukasta heittelee toisiaan sanakävyillä ja loput popsii poppareita.Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Mutta tämä on sentään keskustelupalsta, ei fanikerho. :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Mä kuulun ihan mielelläni tuohon porukkaan. Mä pidän oikeassa elämässäkin pääni kiinni, jos ei ole mitään rakentavaa tai hyvää sanottavaa.Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Taasko täällä riidellään..
Ei tämä ole riita-alotus, pelkkä toteamus. Tutut nikit ei kerro totuuden sanoja toisilleen koska eivät halua loukata kavereitaan.![]()
Keskusteluntaso menee livonnaksi helposti, jos kolmekin noista edellämainituista on samassa ketjussa keskenään.
saahan sitä silti olla erimieltä..
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Alkuperäinen kirjoittaja päätön:Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Mä kuulun ihan mielelläni tuohon porukkaan. Mä pidän oikeassa elämässäkin pääni kiinni, jos ei ole mitään rakentavaa tai hyvää sanottavaa.Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Taasko täällä riidellään..
Ei tämä ole riita-alotus, pelkkä toteamus. Tutut nikit ei kerro totuuden sanoja toisilleen koska eivät halua loukata kavereitaan.![]()
Keskusteluntaso menee livonnaksi helposti, jos kolmekin noista edellämainituista on samassa ketjussa keskenään.
saahan sitä silti olla erimieltä..
No nyt minun täytyy päätön tiputtaa sut tolta listalta, sanoit Keittiönoidalle eriävän mielipiteen.
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Niin on. Ja ihan olen katsonut pystyväni keskustelemaan täällä, vaikka hetken käytänkin siihen, että mietin, miten sanani asetan. Varsinkin, jos on toisen kanssa eri mieltä, on hyvä miettiä sanamuotoja, jotta keskustelu jatkuisi asiallisena eikä käy niin, että aletaan hyökkäillä silmille. Ikävä kyllä monasti on käynyt niin, että kiinnostavaa aihetta oleva ketju on ensin sujunut ihan asiallisena keskusteluna erilaisine näkökulmineen, mutta kun on käynyt välillä vaikka laittamassa ruokaa ja tulee takaisin, ketju onkin mennyt tappeluksi. Pilalle menneisiin ketjuihin en yleensä viitsi enää mennä jatkamaan, sillä alkuperäinen aihe on jo kaikilta unohtunut ja osa porukasta heittelee toisiaan sanakävyillä ja loput popsii poppareita.Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Mutta tämä on sentään keskustelupalsta, ei fanikerho. :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:ja sulle jo aikasemmin..
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Alkuperäinen kirjoittaja päätön:ja sulle jo aikasemmin..
Mutta minut jätetäänkin aina ringin ulkopuolelle, en kuulu ko.rinkiin, jostain syystä. Yleensä käy niin että ringistä n.3 ihmistä ajaa minut nurkkaan ja alkaa nauraa.
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Mä kuulun ihan mielelläni tuohon porukkaan. Mä pidän oikeassa elämässäkin pääni kiinni, jos ei ole mitään rakentavaa tai hyvää sanottavaa.Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Taasko täällä riidellään..
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:en mä sua ole ajanu minnekkään enkä ainakaan nauranu.
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:Totuuden siemen. Minä ainakin suren, kun moni ennen niin terävä ja jopa repäisevä tyyppi on siirtynyt tylsälle lipslipslinjalle. :'(
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:Totuuden siemen. Minä ainakin suren, kun moni ennen niin terävä ja jopa repäisevä tyyppi on siirtynyt tylsälle lipslipslinjalle. :'(
Alkuperäinen kirjoittaja sunflower20:Onko vielä niin, että Lunaticin listasta kaikki ovat tavanneet toisensa?
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Miksi nina on kahteen kertaan.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:Totuuden siemen. Minä ainakin suren, kun moni ennen niin terävä ja jopa repäisevä tyyppi on siirtynyt tylsälle lipslipslinjalle. :'(
Peesi.
Alkuperäinen kirjoittaja tt ei kirj:Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:Totuuden siemen. Minä ainakin suren, kun moni ennen niin terävä ja jopa repäisevä tyyppi on siirtynyt tylsälle lipslipslinjalle. :'(
Peesi.
Mitäs järkeä tuollaisessa on? Omien mielipiteiden puute?
Alkuperäinen kirjoittaja tt ei kirj:Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:Totuuden siemen. Minä ainakin suren, kun moni ennen niin terävä ja jopa repäisevä tyyppi on siirtynyt tylsälle lipslipslinjalle.
Peesi.
Mitäs järkeä tuollaisessa on? Omien mielipiteiden puute?
Alkuperäinen kirjoittaja Pahanilmanlintu:Luin että pepunkloorausVINKKI :xmas:
Ei ole ollut kerta eikä kaksi, kun olen huomannut saman. Olen saattanut olla sun kanssasi samaa mieltä asiasta, mutta koska olet ilmaissut jo oman mielipiteesi miettimättä, miten asian sanot, olen pysytellyt vaiti. En lipsutellakseni niitä muita vaan sen vuoksi, etten katso tarpeelliseksi lähteä mihinkään tappeluihin mukaan.Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Mutta minut jätetäänkin aina ringin ulkopuolelle, en kuulu ko.rinkiin, jostain syystä.
Yleensä käy niin että ringistä n.3 nikkiä ajaa minut nurkkaan ja alkaa nauraa keskenään.
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Ei ole ollut kerta eikä kaksi, kun olen huomannut saman. Olen saattanut olla sun kanssasi samaa mieltä asiasta, mutta koska olet ilmaissut jo oman mielipiteesi miettimättä, miten asian sanot, olen pysytellyt vaiti. En lipsutellakseni niitä muita vaan sen vuoksi, etten katso tarpeelliseksi lähteä mihinkään tappeluihin mukaan.Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Mutta minut jätetäänkin aina ringin ulkopuolelle, en kuulu ko.rinkiin, jostain syystä.
Yleensä käy niin että ringistä n.3 nikkiä ajaa minut nurkkaan ja alkaa nauraa keskenään.
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:Keitä tarkoitin: Kowalski, shillelagh, lepsa (!), phoebsi (tosin on terävöittänyt kieltään :saint: ) ja on varmasti muitakin entisiä teräväkieliä. Nyynäkin on jotenkin lempeytynyt. Ja Luna itse.![]()