palstan pepunkloorausrinki:

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Lunatic
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja niin:
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:
Keitä tarkoitin: Kowalski, shillelagh, lepsa (!), phoebsi (tosin on terävöittänyt kieltään :saint: ) ja on varmasti muitakin entisiä teräväkieliä. Nyynäkin on jotenkin lempeytynyt. Ja Luna itse. :D

Tohon lepsan perään sopii hyvin toi pillu-hymiö (!) , sehän on vähän "pussy".

:laugh: kappas joo. Tarkoitin ihan vain huutomerkkiä, mutta ehkä hymiönä sitten menee myös :saint:

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Mutta tämä on sentään keskustelupalsta, ei fanikerho. :xmas:
Niin on. Ja ihan olen katsonut pystyväni keskustelemaan täällä, vaikka hetken käytänkin siihen, että mietin, miten sanani asetan. Varsinkin, jos on toisen kanssa eri mieltä, on hyvä miettiä sanamuotoja, jotta keskustelu jatkuisi asiallisena eikä käy niin, että aletaan hyökkäillä silmille. Ikävä kyllä monasti on käynyt niin, että kiinnostavaa aihetta oleva ketju on ensin sujunut ihan asiallisena keskusteluna erilaisine näkökulmineen, mutta kun on käynyt välillä vaikka laittamassa ruokaa ja tulee takaisin, ketju onkin mennyt tappeluksi. Pilalle menneisiin ketjuihin en yleensä viitsi enää mennä jatkamaan, sillä alkuperäinen aihe on jo kaikilta unohtunut ja osa porukasta heittelee toisiaan sanakävyillä ja loput popsii poppareita.

:D

Alkuperäinen kirjoittaja päätön:
ja sulle jo aikasemmin..

Mutta minut jätetäänkin aina ringin ulkopuolelle, en kuulu ko.rinkiin, jostain syystä.
Yleensä käy niin että ringistä n.3 nikkiä ajaa minut nurkkaan ja alkaa nauraa keskenään.

Ja sitä sä nyt täällä itket!? Eka haukut pepunimijöiks, sit kuitenkin haluat oikeesti mukaan porukkaan.. ala-astetouhua!

Alkuperäinen kirjoittaja nellustiina:
Alkuperäinen kirjoittaja Tasku Venus:
Miks mä en ikinä kuulu mihinkään ryhmään? :'(

En mäkää :o :D Pitääks meiän tehdä joku kunnon lööppi täälä et päästään piireihin... mut mihin piiriin :laugh: :saint:

mulla olis täällä kuulema palstan mukaan haaremi. kelpaisko?

Alkuperäinen kirjoittaja päätön:
Alkuperäinen kirjoittaja nellustiina:

En mäkää :o :D Pitääks meiän tehdä joku kunnon lööppi täälä et päästään piireihin... mut mihin piiriin :laugh: :saint:

mulla olis täällä kuulema palstan mukaan haaremi. kelpaisko?

Oi, päättömän haaremiin :heart: tottakai :D

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Pakko kommentoida, että Kowalski kyllä nuoleskeli ninaTT:tä aina keskusteluissa...ja en voi olla mainitsematta, miten tytsi-89 aina palvoi Blumea :D

Juu, toi Kowalskin ja ninan erityinen suhde oli silmiinpistävä.

Lisään tytsin listalle, miten sen unohdinkaan.. kuuluu myös tähän kuuluisaan "Turun livontaseuraan". :headwall:

Minutkin aina unohdetaan listoilta pois.
smiley-sad045.gif

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Pakko kommentoida, että Kowalski kyllä nuoleskeli ninaTT:tä aina keskusteluissa...ja en voi olla mainitsematta, miten tytsi-89 aina palvoi Blumea :D

Juu, toi Kowalskin ja ninan erityinen suhde oli silmiinpistävä.

Monestihan mä oon Ninan kanssa ollut eri mieltä...mutta sanon sen nätisti, en "vittu sä oot sekaisin, hiton pelle, mee kotiis kasvamaan, lastensuojeluilmoitus susta pitäis tehdä, hiton kakara!"- tyylillä. Lupaan parantaa/pahentaa tapani, jos se Lunista helpottaa :xmas:

Mutta miksei sua haittaa sun oma pikku perseenlipoja, wannabe-sinä, joka peesaa ja lipoo sua miltei joka ketjussa ja kopioi tyyliäsi? :D

Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:
Monestihan mä oon Ninan kanssa ollut eri mieltä...mutta sanon sen nätisti, en "vittu sä oot sekaisin, hiton pelle, mee kotiis kasvamaan, lastensuojeluilmoitus susta pitäis tehdä, hiton kakara!"- tyylillä. Lupaan parantaa/pahentaa tapani, jos se Lunista helpottaa :xmas:

Mutta miksei sua haittaa sun oma pikku perseenlipoja, wannabe-sinä, joka peesaa ja lipoo sua miltei joka ketjussa ja kopioi tyyliäsi? :D

Kukas tämä on?
nYT KIINNOSTAA.