PARAS ASUNTOVAUNUMERKKI?

Meillä on ollu vanha dethleffs jo kauan aikaa ja sopii meille hyvin kun on ns. lastenkamari malli. Eli etuosassa on kerrossänky ja pieni pöytä tuoleineen. Tuosta pöytä ja tuolit yhdistelmästä saa tarvittaessa vuoteenkin.

Itse laittasin jos ois noin paljon rahaa niin sellasen, että siinä on lattialämmitys ja soveltuu hyvin talvikäyttöön. Tässä meidän vanhassa kun on vaan se vika, että jo syksyllä lattia tosi kylmä vaikka muuten oliskin lämmin vaunu.

Myös EMC merkkiä olen kuullu kehuttavan.

Meillä on wc tuossa, mutta ei oo koskaan käytetty ku aina leiriydytty sellasessa paikassa, että on kaikki mukavuudet valmiina.

Alkuperäinen kirjoittaja piprane ema:
Meillä on ollu vanha dethleffs jo kauan aikaa ja sopii meille hyvin kun on ns. lastenkamari malli. Eli etuosassa on kerrossänky ja pieni pöytä tuoleineen. Tuosta pöytä ja tuolit yhdistelmästä saa tarvittaessa vuoteenkin.

Itse laittasin jos ois noin paljon rahaa niin sellasen, että siinä on lattialämmitys ja soveltuu hyvin talvikäyttöön. Tässä meidän vanhassa kun on vaan se vika, että jo syksyllä lattia tosi kylmä vaikka muuten oliskin lämmin vaunu.

Meillä on wc tuossa, mutta ei oo koskaan käytetty ku aina leiriydytty sellasessa paikassa, että on kaikki mukavuudet valmiina.

LMC ?

Alkuperäinen kirjoittaja Ripaska:
Alkuperäinen kirjoittaja piprane ema:

LMC ?

juu siis LMC emmä tiiä mistä tuo E tuonne tuli...

Solifer, Polar ja Kabe on sellaisia perinteisiä talvilaatumerkkejä. Hobby on nyt tällä hetkellä markkinajohtaja, ei niin hyvin eristetty mutta ei me ainakaan olla parina viime talvena mutsin ja faijan hobbyssa paleltu.

Alkuperäinen kirjoittaja kitty:
Alkuperäinen kirjoittaja Essi-:
Alkuperäinen kirjoittaja kitty:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Matkaaja tai Solifer

meillä on Matkaaja ollut vuosia ja tyytyväisiä ollaan oltu, myös talvikäytössä. meitä on viisi henkeä ja sellanen pitkä peti malli

Minkä vuotinen ? ei oo viel ikkunat huuristunut tai lattia alkanu notkuun oven kohalta..

vm 2002

kosteusongelmat olikin nois vanhemmissa malleissa ;)
(kuten meillä joskus 90 alkupuolella )

meillä on vanha solifer(-84) silti mielestäni edelleen hyvässä kunnossa. Lämmitys toimii sekä sähköllä että kaasulla, on suihku sekä lämminvesivaraaja, jota ei kyllä olla koskaan edes testattu toimiiko.
Kabet on mielestäni kauneimpia, nekun on niin ihanan punaisia! =)

Yhteistyössä