Parisuhteet

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Mitäs tässä pitäis tehdä kun ei omat ajatukset oikein toimi.Olen siis parisuhteessa ollut 3 vuotta kohta ja yhteinen lapsi noh siitä arjesta se menee kyllä ihan painollaan mutta tuo mies välillä kiukkuaa minulle aivan turhanpäiväsistä asioista,mietin vain et miten tässä pidemmän päälle jaksaa olla perheenä kun aina minua syyttelee tuo mies jos sanon hänen vioistaan jotakin niin kaikki mun syyksi:/alkaa itellä vaan tunteetkin hiipua kun yhessä kohtaa kuulin moneltakin että haluaa mies erota mutta mulle sanoo kuinka rakastaa ja haluaa pysyä perheenä vaan ite ei tiedä ketä uskoa,kyllä tuo ukko osaa olla ihana ja huolehtivakin isä/avopuoliso nyt vaan taas niin vaikeeta aikaa et ei tahdo oma terveyskään enään kestää noita sen raivokohtauksia ja kuunnella vielä uhma ikäistä päälle.Sitten toinen asia oon yrittänyt unohtaa entisen ihastuksen mutta tunteet tätä kohtaan voimistuu kun mies käyttäytyy ko uhma ikänen lapsi koko ajan mulle..pitkää tekstiä mutta tulipahan avaudutta kunnolla..noista tunteista vielä tuota toista miestä kohtaan(oli joskus eron aikana juttua toisen kanssa mut päätin palata tän lapsen isän kans yhteen ja elää perheenä nyt sit vaan ei pysty tätä toista unohtamaan vaikka kuinka yritän kun tuo lapsen isä käyttäytyy niin lapsellisesti koko ajan mua kohtaan):(

Yhteistyössä