Alkuperäinen kirjoittaja Metsämansikkainen:
Aloituksellani tarkoitin lähinnä sitä, että ei mitkään tulot ole riittäviä loppujen lopuksi - eläkää niin näette...
Ööh.. kyllä mä tulen pienelläkin toimeen ja itseasiassa olen muuttanut todellakin kulutustottumuksiani ekologisempaan suuntaan, sillä tämä maailma ei kestä enää ihmisten "kaikkimulletänneheti" kuluttamista. Ainakin mulle elämässä on tärkeämpiäkin asioita kuin raha sen kuluttaminen, yhteen aikaan mulla oli kausi, kun kaikki vaatteet yms oli luksusmerkkejä jne, mutta ei se tehnyt mun elämää onnelliseksi. Ja oikeestaan iloitsen aina siitä miten edullisesti sain taas ruokakorin ostetuksi ja miten pienellä tulee ekologisesti toimeen. Sillä haluisin, että lapsilla olisi puhdas tulevaisuus, sillä ilmastonmuutoskin kolkuttelee kohta jokaisen ovea.
Kyllä tekisi jokaisella hyvää katsoa tarkemmin mihin rahansa kuluttaa ja mitkä niistä on oikeisti tarpeellisia ostoksia esim onko pakko ostaa joka päivä molemmat iltapäivälehdet ja suklaapatukka joka päivä tulee vuodessa maksamaan aika paljon..