Siinä se tuli.. Eli pelkäättekö olla yksin kotona? Mua kyllä iltaisin pelottaa jonkun verran, pidän valoja päällä ja miel. telkkaria taustalla vaikka tekisinkin jotain muuta :ashamed:
En tiedä mikä pelottaa, asutaan kerrostalossa ylimmässä että ei tänne kukaan pääsekään kovin helposti ja kissatkin on seurana...
En tiedä mikä pelottaa, asutaan kerrostalossa ylimmässä että ei tänne kukaan pääsekään kovin helposti ja kissatkin on seurana...