Pelkäättekö olla yksin?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Lumo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Lumo

Aktiivinen jäsen
01.04.2008
1 069
1
36
Siinä se tuli.. Eli pelkäättekö olla yksin kotona? Mua kyllä iltaisin pelottaa jonkun verran, pidän valoja päällä ja miel. telkkaria taustalla vaikka tekisinkin jotain muuta :ashamed:

En tiedä mikä pelottaa, asutaan kerrostalossa ylimmässä että ei tänne kukaan pääsekään kovin helposti ja kissatkin on seurana...
 
En.
Nautin siitä, tosin en ole montakaan yötä yksin kotona viettänyt ( siis perheen perustamisen jälkeen)
Muutaman peräkkäisen yön olen eräänä kesänä ollut yksin. Ensimmäisenä yönä tuntui ehkä hivenen oudolta, mutta ei minua kyllä pelota.
 
Silloin pelottaa jos koira ei ole jostain syystä kotona, oli sit päivä tai ilta. Ihan hirveetä sillon käydä suihkussa ja silmät kiinni huuhdella tukkaa. Väkisin tulee sellanen olo et kun silmät avaa, joku seisoo siinä edessä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Hanna:
Silloin pelottaa jos koira ei ole jostain syystä kotona, oli sit päivä tai ilta. Ihan hirveetä sillon käydä suihkussa ja silmät kiinni huuhdella tukkaa. Väkisin tulee sellanen olo et kun silmät avaa, joku seisoo siinä edessä.

Mulla oli tuo suihkujuttu nuorempana kun asuin kotona ja oli iso kylppäri.. Ei enää :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Hanna:
Silloin pelottaa jos koira ei ole jostain syystä kotona, oli sit päivä tai ilta. Ihan hirveetä sillon käydä suihkussa ja silmät kiinni huuhdella tukkaa. Väkisin tulee sellanen olo et kun silmät avaa, joku seisoo siinä edessä.

Tää on tuttua joo... :D Ja nyt kun yh:na elelen, ei hemmetti...
 
Mä en oo koskaan ollut ilman koiraa eli mä en tiä että pelottaisko olla ihan kokonaan yksin, kyllä varmaan. Eikä mua päivällä pelottais mutta illat ja yöt olis kyllä eri juttu.
 
mä pelkään.. oon ihan kauheen vainoharhanen ja pelkään kummituksia, mörkoja ja joitain murhaajia.. ja mielikuvitus laukkaa jos oon yksin.. ja jos mies ei oo kotona, otan yleensä lapsen viereen nukkumaan :laugh:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Rinoa:
mä pelkään.. oon ihan kauheen vainoharhanen ja pelkään kummituksia, mörkoja ja joitain murhaajia.. ja mielikuvitus laukkaa jos oon yksin.. ja jos mies ei oo kotona, otan yleensä lapsen viereen nukkumaan :laugh:

Tuttua :D :ashamed:
 

Yhteistyössä