M
Mami
Vieras
Raha-asiat on miehen kanssa ihan p:stä. Miehellä paljon lainoja, jotka useimmat otettu ennen mua. Mulla tulot äitiyspäivärahoilla n.900.Tossa on mukana mun lapsilisät kahdesta lapsesta. Mies laskee, että mun täytyy maksaa sille 800/kk, että lainanlyhennykset hoituvat eikä tartte lisää ottaa lainaa. Mulle ei siis jää käteen paljon Peetäkään.
Joskus on kiva ostaa lapsille jotain kirjojakin ja oma puh.laskukin on. Vaatteita lapsille ostetaan yhdessä. Mies maksaa. Mulle ei koskaan jää rahaa ostaa itselle mitään.
Alkuun ajattelin, että oikeampi summa maksaa miehelle ois joku 500. Mutta siitä se on ihan liian vähän. Mullehan jäis 400 itselle. Tosin silloinhan mä voisin käydä kaupassa itsekin! Sille ei käy! Se ahdistuu ajatuksestakin.
Miehellä suuremmat tulot ja hyvä työ. On vaan sitä velkaa niin paljon.
Puolet vuokrasta ois 400, eli 500 on siis enemmän.
Mua tympii..omia laskuja on maksamatta iso kasa siksi.
Eikä ajatustakaan, että voisi kerrankin käyttää lapsilisät lapsiin ihan itse.
Joskus on kiva ostaa lapsille jotain kirjojakin ja oma puh.laskukin on. Vaatteita lapsille ostetaan yhdessä. Mies maksaa. Mulle ei koskaan jää rahaa ostaa itselle mitään.
Alkuun ajattelin, että oikeampi summa maksaa miehelle ois joku 500. Mutta siitä se on ihan liian vähän. Mullehan jäis 400 itselle. Tosin silloinhan mä voisin käydä kaupassa itsekin! Sille ei käy! Se ahdistuu ajatuksestakin.
Miehellä suuremmat tulot ja hyvä työ. On vaan sitä velkaa niin paljon.
Puolet vuokrasta ois 400, eli 500 on siis enemmän.
Mua tympii..omia laskuja on maksamatta iso kasa siksi.
Eikä ajatustakaan, että voisi kerrankin käyttää lapsilisät lapsiin ihan itse.