Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Selvä se. :xmas: *merkkaa tiimarin vihkoon ylös*Alkuperäinen kirjoittaja kangasajuruoho:![]()
Koska se ei ole mahdollista, olen mukana.
Ainakin viimeks kiinnosti kun lordi voitti viisut.. :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ketä muka kiinnostaa sun kannikkas?
Äkkiäkös sä uuden teet..Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Mä taisin jo hävittää kirkkoveneen kuvan![]()
Tiimarinvihko sauhuaa taas... :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:no minähän laitan vaikka kokonaan alastoman itseni mut 1) se ei voita ja 2) teräsbetoni on ihan paska. jos taas dima bilan voittaa voisin luvata yhtä sun toista :xmas:
Hmmm... pystyisköhän tolla jenkkiläisellä prepaidilla laittamaan tekstiviestejä "ei-suomalaisena"?Alkuperäinen kirjoittaja Karl Eri Raaja:Mä laitan ittestäni alastonkuvan
Alkuperäinen kirjoittaja Karl Eri Raaja:Mä laitan ittestäni alastonkuvan
Alkuperäinen kirjoittaja Lentokala:Mä oon mukana sillä voitto ei o mahdollinen.
Noi on sellaista maiden välistä suhmurointia koko viisut, että ois sula mahdottomuus jos sama maa voittais näin pian uudellen.
Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Alkuperäinen kirjoittaja Karl Eri Raaja:Mä laitan ittestäni alastonkuvan
Ja lähiotoksena![]()