Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:Teidät on myös lisätty listaan että tässä vaiheessa on sitten turha enää perääntyä.. :kieh:
Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:Teidät on myös lisätty listaan että tässä vaiheessa on sitten turha enää perääntyä.. :kieh:
Alkuperäinen kirjoittaja ciwe:Mä voisin pistää kuvan aijaa.comiin mun siistimättömästä bikini-rajasta. (yrjö-pusseil voi ol käyttöö sen jälkeen ) :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:Mukana nyt:![]()
Mä itse ja kannikat![]()
tumpula
kangasajuruoho
fjonga-->alastonkuva
lentokala
turkilmas -->vasen utare
karl eri raaja -->alastonkuva lähiotoksena :xmas:
peppari
Keittis ja kirkkovene
Sameri-->alastonkuva
valaja
nappe
kärsäpärstäinen
Vielä mahtuu mukaan?? :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:Moneltako ne viisut huomenna alkaa??Ja ihmettelen suuresti miten ei yksikään mode oo käyny kommentoimassa mitään tyyliin... palstan säännöt kieltävät ja blaa,blaa,blaa... :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja kangasajuruoho:Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:Moneltako ne viisut huomenna alkaa??Ja ihmettelen suuresti miten ei yksikään mode oo käyny kommentoimassa mitään tyyliin... palstan säännöt kieltävät ja blaa,blaa,blaa... :xmas:
Kukaan ei oikeasti usko, että ne voisivat voittaa.![]()
Huomenna se sitten selviääAlkuperäinen kirjoittaja kangasajuruoho:Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:Moneltako ne viisut huomenna alkaa??Ja ihmettelen suuresti miten ei yksikään mode oo käyny kommentoimassa mitään tyyliin... palstan säännöt kieltävät ja blaa,blaa,blaa... :xmas:
Kukaan ei oikeasti usko, että ne voisivat voittaa.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:Moneltako ne viisut huomenna alkaa??Ja ihmettelen suuresti miten ei yksikään mode oo käyny kommentoimassa mitään tyyliin... palstan säännöt kieltävät ja blaa,blaa,blaa... :xmas:
Sulle vaiko modelle??Alkuperäinen kirjoittaja plääh:Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:Moneltako ne viisut huomenna alkaa??Ja ihmettelen suuresti miten ei yksikään mode oo käyny kommentoimassa mitään tyyliin... palstan säännöt kieltävät ja blaa,blaa,blaa... :xmas:
pitäskö sun pirauttaa :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:mä laitan pärstäni profiiliin jos suomi voittaa euroviisut :kieh:
Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:Sulle vaiko modelle??Alkuperäinen kirjoittaja plääh:Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:Moneltako ne viisut huomenna alkaa??Ja ihmettelen suuresti miten ei yksikään mode oo käyny kommentoimassa mitään tyyliin... palstan säännöt kieltävät ja blaa,blaa,blaa... :xmas:
pitäskö sun pirauttaa :xmas:![]()
Ja palstalla samaten..Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Moneltas ne kisat sit alkaa et osaan linnottautua tän koneen kanssa telkun ääreenB)
Taitaa euroviisuilla olla tänä vuonna uusi katsojaennätys :xmas: