Pettämistä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Onneton
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

Onneton

Vieras
Sain selville että mieheni lähettelee sähköposteja ja tekstiviestejä netissä tapaamansa naisen kanssa.

Sain hirveät raivarit koska minusta se on pahemman laatuista pettämistä. Mieheni mielestä tietenkin ei. Koska ei halua kuulemma edes tavata koko naista. Mihin en kyllä usko.

Tähänkö meidän suhde kaatuu, kun en enään usko voivani luottaa mieheni rehellisyyteen.

joo,jos miehesi ei oo sun luottamuksen arvoinen,niin jätä miehesi...voin uskoo,että sait raivarit ja kokemusta on siitäkin ja voit olla oikeassa,että miehesi tapailee tota naista,vaikka sulle sanoo,että ei tapaile ja mikä pistää miehesi lähettämään sähköposteja ja txt netissä toiselle naiselle,haloo likka ja vähän voisit rupatella miehesi kanssa ja mikä on johtanut tohon jne...selvitä tilanne miehesi kanssa ja katso sitten haluatko erilleen miehestäsi vai haluatko jatkaa.

Et sitten vaivautunut kertomaan mikä noiden viestien sisältö mahtoi olla?

Jos pelkästään se, että miehesi vaihtaa ajatuksia toisen naisen kanssa on ""pettämistä"", niin olet mielestäni vauhko ja vainoharhainen ämmä josta pitääkin päästä eroon.

Jos taas viestien sävy on enemmän kun ""vain"" ystävyyttä, niin miehesi pelaa peliä selkäsi takana, ja se on myös väärin.

Niin taikka näin, suhteellanne ei ole tulevaisuutta!!!

koko melkein puolen vuoden ajan poikaystäväni on harrastanut samaa toimintaa selkäni takana. puhelinlaskut ovat jopa 300-400euroa ja sitten ihmettelee että mihin kaikki rahat menee kun täytyy puhelinlaskuja maksella. hän siis etsii seuraa kännykän välityksellä ja netinkin,kunnes jäi kiinni molemmista. koneellehan tallentuu että millä sivuilla on käyty ja mistä asioista on googlella haettu tietoa. käytössään hänellä oli kaksi kännykkää,jossa toisessa
prepaid liittymä,sen lisäksi hän harrasti sitä omalla puhelimellaan ja liittymällään jonka numeron ja omistajan tiedot saa selville numerotiedustelusta. toinen puhelin on nyt pirstaleina,heitin sen seinään säpäleiksi ja saksin prepaid-liittymän kortin palasiksi kun sen löysin.
Asiasta on keskusteltu jo niin paljon ettei enää edes jaksa.koko aiheesta tulee joka kerta ilmiriita ja luottaminen on TODELLA vaikeaa vaikka sitä yritän kokoajan tehdä.
Poikaystäväni myöskin väittää että hänen tarkoituksenaan ei ollut tavata ketään,omaan järkeeni ei kyllä mahdu että miksi seuraa täytyy hakea...itselle tulee riittämätön olo ja kuulemma se ei ole myöskään siitä kiinni ettenkö riittäisi. tulevaisuus näyttää kuinka meidän käy.

Sääli, kun minun rakkaani nimi on sama kuin nimimerkkisi.
Onneksi oli väärinkäsitys, mutta ole tiukka ja pidä puolesi, miehenä tiedän, että ukot osaa lusmuilla.

Lyö seinään kaikki ylimääräiset kännykät ja leikkele poikki sim-kortit, kyllä ukko rauhoittuu, jos ei, niin vek.

Jeh, minulle kävi juuri noin. Mies meilaili ja soitteli/tekstaili jonkun netistä löytyneen tyttösen kanssa. Sanoi ettei häntä koskaan ole tavannut eikä aikonutkaan. Tosin minulle selvisi kyllä että on käynyt häntä tapaamassa, tuskin kuitenkaan pelkän kahvittelun merkeissä. Joten se oli sen jutun loppu.

kun näitä juttuja lukee, tulee mieleen että minkä helvetin tohvelisankarin kanssa asustelen. Koskaan en saa kiinni yhtään mistään. Ei outoja puheluja eikä menoja, ei hämärää netissä luurailua. Pitää varmaan vaihtaa miestä helvetti.

Tossa kohtaa tekisin niin kuin minä tein aikanaan. Sain silloisen mieheni kiinni pettämisestä. (hän kävi ihan konkreettisesti naisissa naisissa) Sen jälkeen kun olin ilmaissut tietoisuuteni siitä (eikä väittänyt toisin), en ollut moksiskaan koko ukosta. En kysellyt missä olit, olitko naisissa, miten tulet näin myöhään jne. Ei kestänyt kovin pitkään kun mieheni alkoi hätääntyä välinpitämättömyydestäni ja oli oikein vihainen kun en enää kysele yhtään mitään. Kokeileppa.

On tämä nykypäivä mennyt ihmeelliseksi! Ennen petettiin ihan luonnossa. Nyt etsitään naisia netistä. Onhan siinä tietysti pienemmät mahdollisuudet jäädä kiinni?

Olen ap:n kanssa samaa mieltä. Kyllä on pettämistä vaikka olisi kuinka ystävä mielessä kirjoittelua. Koska en usko että mies ja nainen voi olla ystäviä. Aina siinä on takana jotain seksuaalista viritystä.

Yhteistyössä