Pettikö mies minua?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja veetuttaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Minusta tuossa oli pahinta se ettei asiaa kerrottu itse ja pyydetty anteeksi, vaan salattiin asia viimeiseen asti. Pettäminen itsessään on paha, saati sukupuolitaudin kanssa, mutta salailu antaa viimeisen niitin.

Ison virheen mies on mennyt tekemään, sitä ei voi kiistää... salailu on aina huono asia myös, mutta en ihmettele yhtään miksi on salailtu; ehdoton tuomio oli ennakkoon tiedossa. Ihminen on sellainen otus, että ei sitä tieten tahtoen halua omaa elämäänsä sekoittaa vaikka mitä pahaa olisi tehnyt. Salailu oli ehkä ainoa keino pitää toiveet jatkosta.

Tällaisia ajatuksia ei kannata sitten alkaa märehtimään, tai huomaat yhtäkkiä että jatkatkin sen pettäjän kanssa seurustelua. Jos hän katuisi, niin hän ois kertonut heti pettämisen jälkeen että näin tapahtui. Hän on salaillut ja vielä valehteli sinulle päin naamaa vaikka sinulla oli testitulokset tiedossa! Mikä liero.

Onko mies väittänyt kivenkovaa että on pettänyt vain yhden kerran?
Mietin vain että kuinka hiton huono säkä hänellä on voinut olla että kerran pettää ja heti saa jonkun taudin... Ei kuulosta kovinkaan todennäköiseltä sekään, eihän?

Tivasin mieheltä vastausta vain siihen, että onko hän pettänyt vai ei. Myöntävän vastauksen saatuani en enää katsonut asiakseni alkaa vänkäämään siitä, että oliko tuo ainut kerta vai oliko näitä kertoja enemmänkin. Enkähän sillä tiedolla mitään olisi tehnytkään ja sen tiesin heti myöntävän vastauksen kuultuani.

Uskoma-v*tun-tonta, miten joku voi alkaa tässä tilanteessa pohtia ap:n ehdottomuutta ja sitä että ap lopettaisi suhteen kostoksi!

Mies petti, hankki vielä typeränä sukupuolitaudin, tartutti sen kumppaniinsa, salasi sen ja vielä kysyttäessä kielsi ja karjui päälle. Ja ap on nyt vain vähän turhan ehdoton?

Olen tosi pahoillani aloittajan puolesta. Minäkin olen ehdoton (tai millä nimellä nyt haluattekaan kutsua) tässä asiassa, enkä aio antaa pettämistä anteeksi IKINÄ. Olen läheltä seurannut ihmistä, joka yrittää antaa anteeksi, mutta minusta ei siihen varmaan olisi.

Jokainen tekee virheitä, minäkin joka ikinen päivä, mutta niin typerä en ole että pettäisin puolisoani. Sattuu ajatellakin, että jonkun toinen puolisko sitten vain menee ja pettää. Sitten oikein itketään ja karjutaan kuin taaperot, kun jäädäänkin kiinni. Syljettää tuollaiset!

Aloittajalle voimia kevääseen, aurinko paistaa koko ajan enemmän.

Yhteistyössä