Pienen lapsen äidin itsetuhoajatukset

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Itsetuhoajatukset voimistuvat päivä päivältä. Minulla on pieni lapsi jolla on nukkumisvaikeuksia. En ole saanut apua neuvolasta enkä terveyskeskuksesta. En ole nukkunut yli vuoteen. Mieheni on tuhonnut elämäni ja jättää minut yksin. Hän harjoittaa henkistä väkivaltaa minua kohtaan lähes päivittäin. Lapsen takia en ole tehnyt mitään mutta tänään hajotin jotakin minulle tärkeää ja haluaisin viiltää itseäni sekä syödä lääkkeitä. Mies ei ole kotona koskaan. Lapsi nukkuu. Vittu ei jaksa enää.

Hajotin just puhelimeni, lenti seinään kun mies ilmotti että lähtee kaljalle ja jättää minut jälleen yksin huutavan lapsen kanssa. Muuten soittaisinkin.

Sitten menet naapuriin, ja soitat apua.
Ihan miten vaan, mutta et sä voi lasta hoitaa tossa mielentilassa. Olisimpa sielläpäin. Tulisin heti auttamaan :(

Tai enhän edes tiedä mistä päin olet, mutta arvaukseni menee aika varmaan oikeaan kun sanon että olen liian kaukana, enkä omista edes autoa :/

Mies lähti "tuulettumaan" kaupungille. Lapsi huutaa kurkku suorana vaikka kello lähestyy jo puolta yötä. Kukaan ei auta meitä. Yksi vitun sama.

Hei..
Ihan rauhallisesti..
Ehkä se miehesi kokee pahaa oloa samasta syystä tai jokatapauksessa ei käsittele sitä ihan oikein. Meillä on nyt 2-v, joka on valvottanut ja näköjään jatkaa edelleen. Mitä jos soittaisit vaikka jollekin kaverille/sukulaiselle ja kysyisit avuksi kylään pariksi päiväksi..?

Mulla oli aika sama, mutta itseäni en olisi voinut tappaa , koska mies ei olisi jaksanut huolehtia lapsesta ja lastenkoti ainoa paikka ja tiedän kuinka pahoja ne voi olla. Sen voimalla jaksoin ja kestin ja nyt lapsi nukkuu jo yönsä ja on helpottanut. Ota siitä miehestä ero vaikka ensin. Lapsi heijastaa pahaa oloasi ja univaikeudet saattavat johtua siitä.

Mulla oli aika sama, mutta itseäni en olisi voinut tappaa , koska mies ei olisi jaksanut huolehtia lapsesta ja lastenkoti ainoa paikka ja tiedän kuinka pahoja ne voi olla. Sen voimalla jaksoin ja kestin ja nyt lapsi nukkuu jo yönsä ja on helpottanut. Ota siitä miehestä ero vaikka ensin. Lapsi heijastaa pahaa oloasi ja univaikeudet saattavat johtua siitä.

Tuo on syy miksen ole tappanut itseäni tähän mennessä. Tiedän että jos teen sen lapsen elämä on yhtä kärsimystä, pahimmillaan ajautuu huumeisiin tai alkoholiin. Lapsen isä on turkkilainen psykopaatti. Paljasti todellisen karvansa vasta kun lapsi syntyi. Pakko jaksaa lapsen takia.

Muista ja ajattele ettei se ainakaan ole lapsenne vika, että mies lähtee tässä tilanteessa pois! Olet varmasti vaikeassa tilanteessa huutavan, pienen lapsen kanssa.Ethän kosta lapsellesi tai itsellesi teidän aikuisten olotilaa? Nyt kun tunne vie liikaa, ajattele järjellä! Pysähdy, mieti mitä teet, kyllä jostakin saat apua! Ehkä jos soitat ulkopuolista apua, miehesikin ottaa todesta tilanteen?

Tsemppiä niin valtavan paljon!! Minäkin tulisin apuun jos lähellä asuisimme. Olen selvinnyt lähes vastaavasta tilanteesta ulos ja nyt nautin elämästäni, kahden, ei huutavan isomman lapsen kanssa. Nyt reippaasti apuja hakemaan!!!

Henkinen väkivalta on kauheaa. Siitä ei jää pysyviä näkyviä vammoja. Kukaan ei tiedä mitä seinien sisällä tapahtuu. Ihminen tapetaan pystyyn vaikka hän on juuri tullut äidiksi. Eikös mies ymmärrä että tappamalla hiljaa äidin hänen lapsena jää ilman äitiä?

Muista ja ajattele ettei se ainakaan ole lapsenne vika, että mies lähtee tässä tilanteessa pois! Olet varmasti vaikeassa tilanteessa huutavan, pienen lapsen kanssa.Ethän kosta lapsellesi tai itsellesi teidän aikuisten olotilaa? Nyt kun tunne vie liikaa, ajattele järjellä! Pysähdy, mieti mitä teet, kyllä jostakin saat apua! Ehkä jos soitat ulkopuolista apua, miehesikin ottaa todesta tilanteen?

Tsemppiä niin valtavan paljon!! Minäkin tulisin apuun jos lähellä asuisimme. Olen selvinnyt lähes vastaavasta tilanteesta ulos ja nyt nautin elämästäni, kahden, ei huutavan isomman lapsen kanssa. Nyt reippaasti apuja hakemaan!!!

(y)

Nyt käytät viimeiset kiukun rippeesi lähtemällä pois tuollaisen ukon luota jos se ihan psyko on. Aloita oma yh. Elämä ja kasvata lapsesi paremmassa ympäristössä missä voisit itsekkin hyvin. Jo lapsen takia :(

Hei, sinä tarvitset apua ja unta! Ja eron tuosta miehestä! Unettomuus saa sinussa aikaan nuo itsetuhontunteet!

Onko sulla autoa, onko mahdollista lähteä bussilla/ taksilla nyt heti lapsen kanssa turvakotiin tai päivystävään sairaalaan! Hae apua! Anna viranomaisten auttaa, saat nukkua ja hengähtää. Sitten saat voimia aloittaa lapsen kanssa alusta. Kun olet yksinhuoltajana, saat myöhemminkin helpommin perhetyöntekijän avuksi säännöllisesti. Saat omaa aikaa, ehkä tukiperheen jotta voit kerätä voimia välillä. Älä pelkää pyytää lastensuojelun apua! Tärkeintä on nyt jaksaa lähteä hakemaan apua heti!

Yhteistyössä