Pieni mies ja oma tunne Naiseudesta...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pieni ja pieni
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja hoh:
Hanki jotain todellista ajateltavaa...

No hitsi vieköön. Etsin kokoajan miehestä jotain vikaa ja syytä erota. En vain halua olla sen kanssa enää, mutta tuntuu, että pitäisi olla jokin "kunnon syy" erota kun lapsikin on. Mies ei kolahda minuun yhtään enää, ei enää moneen vuoteen enkä halua elää tällaisessa parisuhteessa loppuelämääni. Meidän suhde eteni aivan liian nopeasti ja nyt v*tuttaa.

Löytyisikö kommenttia tähän?

Mitäs tuohon nyt kommentois. Eikös tää ole se klassinen "kasvoimme erillemme"..

Minun mieheni on 176 cm ja itse olen 167 cm. Pituusero on juuri sopiva. 175 cm ei ole mitenkään lyhyt tai pieni pituus miehelle. Ongelmat taitavat olla jossakin muualla kuin näissä ulkoisissa ominaisuuksissa.

Minkä hemmetin takia miehesi pitäisi sinua kanniskella? Aivan älytön kriteeri tuo.

No hitsi vieköön. Etsin kokoajan miehestä jotain vikaa ja syytä erota. En vain halua olla sen kanssa enää, mutta tuntuu, että pitäisi olla jokin "kunnon syy" erota kun lapsikin on. Mies ei kolahda minuun yhtään enää, ei enää moneen vuoteen enkä halua elää tällaisessa parisuhteessa loppuelämääni. Meidän suhde eteni aivan liian nopeasti ja nyt v*tuttaa.

Ehkä sä etsit sitä naiseuttas itsestäsi eikä se lopulta ole lainkaan riippuvainen miehesi pituudesta tai painosta. Kyllä sun kannattaa miettiä tuota parisuhdetta monelta kantilta, onko ketään, kenen kanssa asiaa pohtia? Mieskin kannattaa ottaa mukaan keskusteluun ja yhdessä miettiä parisuhteen tilannetta. Ettei tarvite etsiä ja keksiä irrelevantteja syitä kuten miehen pituus.

Alkuperäinen kirjoittaja dfdf:
Minun mieheni on 176 cm ja itse olen 167 cm. Pituusero on juuri sopiva. 175 cm ei ole mitenkään lyhyt tai pieni pituus miehelle. Ongelmat taitavat olla jossakin muualla kuin näissä ulkoisissa ominaisuuksissa.

Minkä hemmetin takia miehesi pitäisi sinua kanniskella? Aivan älytön kriteeri tuo.

Mähän sanoin ettei sen tarvi mua kantaa mutta minun mielestäni pitäisi siihen pystyä. Kai tämä on joku kivikautinen vaisto, että miehen pitää olla vahva ja pystyä suojelemaan naista. :D

Alkuperäinen kirjoittaja äö:

Ehkä sä etsit sitä naiseuttas itsestäsi eikä se lopulta ole lainkaan riippuvainen miehesi pituudesta tai painosta. Kyllä sun kannattaa miettiä tuota parisuhdetta monelta kantilta, onko ketään, kenen kanssa asiaa pohtia? Mieskin kannattaa ottaa mukaan keskusteluun ja yhdessä miettiä parisuhteen tilannetta. Ettei tarvite etsiä ja keksiä irrelevantteja syitä kuten miehen pituus.

Käyn jo psykologin juttusilla säännöllisesti muttei siitä ole apua, koska siellä vaan jauhetaan samaa asiaa. Minun pitäisi tehdä nyt päätös suuntaan tai toiseen, ei asia jauhamalla muutu. Miehen kanssa jos puhuu niin hän vaan vannoo rakkautta ja ettei halua missään nimessä erota eikä ota minun ajatuksiani todesta.

Mä tosiaan luulen, että tässä on takana nyt muita asioita ja sä nyt yrität vaan kulminoida kaiken tuohon koko- ja kantamisasiaan, jotta olisi edes joku syy. Tosiasiahan on, ettei miehesi suhteessa sinuun ole pieni.

Alkuperäinen kirjoittaja t:
Mä tosiaan luulen, että tässä on takana nyt muita asioita ja sä nyt yrität vaan kulminoida kaiken tuohon koko- ja kantamisasiaan, jotta olisi edes joku syy. Tosiasiahan on, ettei miehesi suhteessa sinuun ole pieni.

Näin taitaa olla. Mun kokemuksen mukaan "en halua enää olla yhdessä" ei ole tarpeeksi hyvä syy eroon. Pitäisi olla väkivaltaa tai pettämistä tms. että olisi hyväksyttävää erota "lapsellisesta" suhteesta.

Alkuperäinen kirjoittaja t:

Näin taitaa olla. Mun kokemuksen mukaan "en halua enää olla yhdessä" ei ole tarpeeksi hyvä syy eroon. Pitäisi olla väkivaltaa tai pettämistä tms. että olisi hyväksyttävää erota "lapsellisesta" suhteesta.

Onko sulla ongelmana, että koet muissa asioissakin joutuvasi olemaan "mies suhteessa"? Onko mies siis jotenkin saamaton niin, että koet joutuvasi pitelemään yksin kaikkia lankoja käsissä ja olemaan vastuussa kaikista jutuista teidän perheessä tai mikään ei toimi? Et oikeastaan kaipaakaan sitä, että mies sua kantelisi, vaan että tämä kerrankin sanoisi mitä tehdään ja kantaisi vastuun seurauksista sekä siitä, että asia tulee myös tehtyä? Että välillä hän olisi se, joka on selvillä vaikka lapsen neuvola-ajoista ja sukulaisten merkkipäivistä eikä aina se, jolle ne tulee yllätyksenä, jonka olettaa sun hoitavan. Että sullakin olisi välillä tilaa olla "heikko" ja antaa vetovastuu jollekin muulle.

Voi olla, että tämä skenaario meni ihan metsään, kunhan arvailin villisti :)

Mutta siis miehesi on ihan normaalikokoinen ja huomattavasti sua isompi. Itse tapailen parhaillaan miestä, joka on mua muutaman sentin lyhyempi...mutta tunnen itseni silti naiselliseksi hänen seurassaan, koska hän mm. kehuu ja huomioi minua naisena.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Onko sulla ongelmana, että koet muissa asioissakin joutuvasi olemaan "mies suhteessa"? Onko mies siis jotenkin saamaton niin, että koet joutuvasi pitelemään yksin kaikkia lankoja käsissä ja olemaan vastuussa kaikista jutuista teidän perheessä tai mikään ei toimi? Et oikeastaan kaipaakaan sitä, että mies sua kantelisi, vaan että tämä kerrankin sanoisi mitä tehdään ja kantaisi vastuun seurauksista sekä siitä, että asia tulee myös tehtyä? Että välillä hän olisi se, joka on selvillä vaikka lapsen neuvola-ajoista ja sukulaisten merkkipäivistä eikä aina se, jolle ne tulee yllätyksenä, jonka olettaa sun hoitavan. Että sullakin olisi välillä tilaa olla "heikko" ja antaa vetovastuu jollekin muulle.

KYLLÄ!!!! Tämä on täsmälleen niinkuin ajattelen, en vain osannut pukea sitä sanoiksi. Tämä on se ongelma.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

KYLLÄ!!!! Tämä on täsmälleen niinkuin ajattelen, en vain osannut pukea sitä sanoiksi. Tämä on se ongelma.
No tuo kuulostaa ihan todelliselta ongelmalta, se kantelu tuntu vähän oudolta. Mutta jos mies ei muissakaan asioissa oo "mies", niin ymmärrän että rassaa. Kyllä suoraselkäsyyttä saa odottaa.

Minun mieheni on mua lyhyempi ja kevyempi (ja itse olen normaalipainoinen ja lyhyt), mutta on tosi miehekäs ja ihana. Kantaa ei mua jaksa, mutta onhan mullajalat itselläkin. Ainoa ongelma että en hänen seurassaan mielelläni käytä korkeakorkoisia kenkiä koska ne korostavat hänen lyhyyttä ja jo muutenkin puhuu mun rinnoille niin sitä ei tarvi korostaa ::D

Mä ole kyllä tavallaan samaa mieltä, mulla pitää olla rehdisti mua vahvempi mies.

Eräskin nuorimies sai multa melkein polvet alta tossa viime kesällä, kun nappasi mut syliinsä pihalla olleen märän ruohikkopläntin kohdalla ja kantoi sen yli. :p

Alkuperäinen kirjoittaja LoruLiisa:
Minulla pitää ehdottomasti olla vahva ja pitkä mies!
Meillä on koko eroa reilusti, minä 158cm/64kg ja mies(ystävä) 185cm/97kg ja jaksaa kantaa mun kyllä.

sama juttu! Minä 170cm ja mies 191cm.
En tosin ymmärrä miksi miehen pitäisi minua yleensä kantaa :D

Minä ja ja mieheni ollaan molemmat samanpituisia, 170 cm! Mies 10 kg painavampi kuin minä... ei haittaa yhtään. Tosin en viitsi hänen seurassaan käyttää mitään 10 cm korkokenkiä...

Alkuperäinen kirjoittaja r u u s a:
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Eikö sun jalat toimi?
Pyörätuoli on keksitty, huom.

Mutta ystävä rakas, pyörätuoli ei raahaa sua pesäänsä ja ota. :p :heart:

Niin!

Olen hirveä ihminen, mutta olen vähän katsellut sillä silmällä yhtä tutun tuttua, joka on 190cm pitkä. Tajuttoman seksikäs ja miehekäs mies. Todellakin vain katsellut.

Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Alkuperäinen kirjoittaja r u u s a:
Mutta ystävä rakas, pyörätuoli ei raahaa sua pesäänsä ja ota. :p :heart:

Kyllä moottorisoitu voi raahatakkin.

:D Hitto, kun en osaa piirtää sarjakuvia. Tajusin just, että mun toilailuista saisi hyviä pätkiä ja toi olisi ihan ehdoton vaiks painajaisena. :xmas: