Pieni mies ja oma tunne Naiseudesta...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pieni ja pieni
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja r u u s a:
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Eikö sun jalat toimi?
Pyörätuoli on keksitty, huom.

Mutta ystävä rakas, pyörätuoli ei raahaa sua pesäänsä ja ota. :p :heart:

Niin!

Olen hirveä ihminen, mutta olen vähän katsellut sillä silmällä yhtä tutun tuttua, joka on 190cm pitkä. Tajuttoman seksikäs ja miehekäs mies. Todellakin vain katsellut.

Jos ruoho aidan toisella puolella kiinnostaa niin älä siitä miestäs syytä. Eiköhän se mies ollu ihan saman pitunen 7 vuotta sitten, koitat vaan keksiä tekosyitä kun et halua kantaa vastuuta siitä että haluat jättää.

Hei, jos sä lähdet sen takia että mies on lyhyt, oot ihan edelleen se jättäjä. Ei toi ole mikään "hyvä syy" jolla erota, kyllä se syy on edelleen siinä ettet sinä halua jatkaa. Se vastuu päätöksestä on sun, ja se sun täytyy kantaa.

Sulla on täys oikeus jättää jos et enää rakasta, mutta sulla ei oo oikeutta kaataa omien tekojes syytä toiselle, "muuten en ois joutunu jättään mutta kun oot noin lyhyt niin on pakko erota".

Alkuperäinen kirjoittaja Kyllä:
Eikö sun jalat toimi?

Niin!

Olen hirveä ihminen, mutta olen vähän katsellut sillä silmällä yhtä tutun tuttua, joka on 190cm pitkä. Tajuttoman seksikäs ja miehekäs mies. Todellakin vain katsellut.

Jos ruoho aidan toisella puolella kiinnostaa niin älä siitä miestäs syytä. Eiköhän se mies ollu ihan saman pitunen 7 vuotta sitten, koitat vaan keksiä tekosyitä kun et halua kantaa vastuuta siitä että haluat jättää.

Hei, jos sä lähdet sen takia että mies on lyhyt, oot ihan edelleen se jättäjä. Ei toi ole mikään "hyvä syy" jolla erota, kyllä se syy on edelleen siinä ettet sinä halua jatkaa. Se vastuu päätöksestä on sun, ja se sun täytyy kantaa.

Sulla on täys oikeus jättää jos et enää rakasta, mutta sulla ei oo oikeutta kaataa omien tekojes syytä toiselle, "muuten en ois joutunu jättään mutta kun oot noin lyhyt niin on pakko erota".

En tiedä luitko koko ketjua, mutta on tässä muitakin syitä. Näköjään yhdistän miehisyyden (ja aikuisuuden tms.) miehen pituuteen. Ja sanoin tuolla jo aiemmin, että etsin miehestä kokoajan syitä jättää. Joo, mä oon ihan hirveä ja huono ihminen. :ashamed:

Sun mies on 175 cm kumminkin. Eli ei mikään erityisen pieni. Sinä taas olet lyhyt.

Miten sä olet alunperin mennyt semmosen kanssa, johon et oo tyytyväinen? Mietippäs, jos sekin aattelee, et sä oot liian iso tai liian painava?

Eikö sun jalat toimi?

Niin!

En tiedä luitko koko ketjua, mutta on tässä muitakin syitä. Näköjään yhdistän miehisyyden (ja aikuisuuden tms.) miehen pituuteen. Ja sanoin tuolla jo aiemmin, että etsin miehestä kokoajan syitä jättää. Joo, mä oon ihan hirveä ja huono ihminen. :ashamed:

Luin koko ketjun. Et enää rakasta ja koitat löytää hyvää syytä jättää.

Alkuperäinen kirjoittaja Huumekoira:
Sun mies on 175 cm kumminkin. Eli ei mikään erityisen pieni. Sinä taas olet lyhyt.

Miten sä olet alunperin mennyt semmosen kanssa, johon et oo tyytyväinen? Mietippäs, jos sekin aattelee, et sä oot liian iso tai liian painava?

Olin niin kakara silloin vielä. Itse olen ainakin näennäisesti aikuistunut (vaikka juttuni ovatkin tätä luokkaa) mutta mies ei ole muuttunut juuri ollenkaan eli mies ei enää ole sitä, mitä mieheltä toivoisin.

Olin niin kakara silloin vielä. Itse olen ainakin näennäisesti aikuistunut (vaikka juttuni ovatkin tätä luokkaa) mutta mies ei ole muuttunut juuri ollenkaan eli mies ei enää ole sitä, mitä mieheltä toivoisin.

Juu ihailtavasti oot aikuistunut ja kannat vastuuta. "Mun mies on liian lyhyt mutta mä en halu jättää ennen kun keksin hyvän syyn."

Juu ihailtavasti oot aikuistunut ja kannat vastuuta. "Mun mies on liian lyhyt mutta mä en halu jättää ennen kun keksin hyvän syyn."

Auts. Sanoinkin, että näennäisesti.

Onko se muka ok jättää siitä syystä ettei enää halua olla yhdessä? Kun tosiaan se lapsikin on.

Auts. Sanoinkin, että näennäisesti.

Onko se muka ok jättää siitä syystä ettei enää halua olla yhdessä? Kun tosiaan se lapsikin on.

No ei ole mitään muuta järkevää syytä jättää kuin se että haluaa jättää. Aikuinen ihminen osaa kantaa vastuun omasta päätöksestään jättää ja jopa hyväksyä sen että se on VALINTA, ei mikään pakon sanelema asia. Sä etsit nyt jotain ulkopuolista syytä jolla perustella päätöstäs, ettet joutuis kantaan vastuuta. Mutta vaikka sä miten selittäisit että enhän mä muuten ois lähteny mutta kun mutta kun sitä ja tätä, niin lopulta kyse on siitä että sinä teit VALINNAN. Se on ihan ok, sen takia niitä eroja tulee ettei jompikumpi tai molemmat enää halua olla yhdessä, mutta ole aikuinen ja kanna valintasi seuraukset, älä koita haavottaa toista naulaamalla syy hänen johonkin ominaisuuteensa jolle hän ei mitään voi.

Kyllä miehellekin on helpompi että sulla on selkärankaa kertoa että lähdet koska et halua enää olla hänen kanssaan, eikä siksi että "koska sä oot niin pieni ja hintelä ettei sun kanssa kukaan tunne itteään Naiseksi".

Ehkä sä sit oot kuitenkin itse liian iso.

Joo. Pitää varmaan laihduttaa 15kg ja käydä lyhennyttämässä jalkoja vähäsen.

Miesten keskimitta on 178 cm. Jos sulle käytännössä keskimittainen mies on IHAN liian lyhyt ja pieni niin kyllä, sä itse olet liian iso.

No ei ole mitään muuta järkevää syytä jättää kuin se että haluaa jättää. Aikuinen ihminen osaa kantaa vastuun omasta päätöksestään jättää ja jopa hyväksyä sen että se on VALINTA, ei mikään pakon sanelema asia. Sä etsit nyt jotain ulkopuolista syytä jolla perustella päätöstäs, ettet joutuis kantaan vastuuta. Mutta vaikka sä miten selittäisit että enhän mä muuten ois lähteny mutta kun mutta kun sitä ja tätä, niin lopulta kyse on siitä että sinä teit VALINNAN. Se on ihan ok, sen takia niitä eroja tulee ettei jompikumpi tai molemmat enää halua olla yhdessä, mutta ole aikuinen ja kanna valintasi seuraukset, älä koita haavottaa toista naulaamalla syy hänen johonkin ominaisuuteensa jolle hän ei mitään voi.

Kyllä miehellekin on helpompi että sulla on selkärankaa kertoa että lähdet koska et halua enää olla hänen kanssaan, eikä siksi että "koska sä oot niin pieni ja hintelä ettei sun kanssa kukaan tunne itteään Naiseksi".

Luin tämän monta kertaa ja tässä on kyllä totuus. Taidan pakoilla vastuuta. Kiitos tästä, sain paljon ajattelemisen aihetta.

Tuota... äijä on liki 10 cm minua lyhyempi ja tunnen silti itseni naiseksi. Mutta kyllähän tuo tarvittaessa tai halutessaan minut kantaa yhdellä kädellä. En vain ymmärrä miksi pitäisi...

Olenko outo? :o :saint:

Ei tää musta ole mikään itsetuntoasiakaan niin paljon, kuin kiinni siitä, mimmoinen se mies on muilta ominaisuuksiltaan kuin kooltaan. Jos mies käyttäytyy niinkuin nainen olisi hänen äitinsä, niin eipä siinä paljoa tilaa jää muille puolille naisellisuutta kukkia. Ja on varmasti helppoa alkaa haaveilla tuollaisista melko pienistä ja ulkokohtaisista miehekkyyden osoituksista, jotka tavallaan vain symboloivat sitä, että mies on mies, ei mikään hyysättävä pikkupoika.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Onko sulla ongelmana, että koet muissa asioissakin joutuvasi olemaan "mies suhteessa"? Onko mies siis jotenkin saamaton niin, että koet joutuvasi pitelemään yksin kaikkia lankoja käsissä ja olemaan vastuussa kaikista jutuista teidän perheessä tai mikään ei toimi? Et oikeastaan kaipaakaan sitä, että mies sua kantelisi, vaan että tämä kerrankin sanoisi mitä tehdään ja kantaisi vastuun seurauksista sekä siitä, että asia tulee myös tehtyä? Että välillä hän olisi se, joka on selvillä vaikka lapsen neuvola-ajoista ja sukulaisten merkkipäivistä eikä aina se, jolle ne tulee yllätyksenä, jonka olettaa sun hoitavan. Että sullakin olisi välillä tilaa olla "heikko" ja antaa vetovastuu jollekin muulle.

KYLLÄ!!!! Tämä on täsmälleen niinkuin ajattelen, en vain osannut pukea sitä sanoiksi. Tämä on se ongelma.

Oletko puhunut miehellesi näistä asioista, kun olet puhunut erosta? Jos et, nyt varmaan kannattais. Nää on oikeita asioita, jotka rassaa ja joiden takia pitää puhua. Jos mies ei tiedä mistä kiikastaa, se ei voi tehdä asioille mitään. Menkää vaikka pariterapiaan selvittämään näitä asioita. Joko jatkatte yhdessä tai päädytte eroon, mutta ainakin molemmille on selvää missä mennään. Tsemppiä!

Alkuperäinen kirjoittaja b:
Oletko puhunut miehellesi näistä asioista, kun olet puhunut erosta? Jos et, nyt varmaan kannattais. Nää on oikeita asioita, jotka rassaa ja joiden takia pitää puhua. Jos mies ei tiedä mistä kiikastaa, se ei voi tehdä asioille mitään. Menkää vaikka pariterapiaan selvittämään näitä asioita. Joko jatkatte yhdessä tai päädytte eroon, mutta ainakin molemmille on selvää missä mennään. Tsemppiä!

Kyllä olen puhunut. Mies vaan sanoo, ettei hän ole sellainen ja mun pitäisi hänet hyväksyä sellaisenaan. Se aina vaan istuu ja odottaa, että muutan mieleni, jos olen suuttunut hänelle jostakin.

Mua vähän kyllä huolestuttaa, kun tämä on jo luisunut siihen pisteeseen, että en henkisesti tunne mitään, jos mies vaikka halaa minua. Haluan vain työntää hänet kauemmas, mutta en tee sitä, koska hän loukkaantuisi. Pitäisi kyllä puhua taas ja tällä kertaa kertoa ihan kaikki ajatukset. En vain tiedä miten sanoa toiselle, ettei enää rakasta eikä halua olla yhdessä.